Prijsstijgingen 2026

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hou het financiële wel in de gaten, simpelweg omdat bij mij de bomen niet tot in de hemel groeien. Zo'n 3 jaar terug bezocht ik alleen prive ontvangst dames, maar door de prijsstijgingen (plus matig aanbod in Rotterdam/Den Haag) ook weer in de Geleenstraat terecht gekomen ;) Ik verwacht ook dit jaar weer meer raamdames te bezoeken, en minder prive ontvangst dames.

Bij DS geweest, vond het niet zo...
Verschil tussen de online foto's en de dames irl. Ook vond ik de kamer waarin ik was (trap omhoog, en dan rechts) beetje ouwe meuk. Sommige kamers in de Geleenstraat zijn mooier.
Dat is dus het geheim van Diane , het verschil tussen de foto's en in real life. Ik ben daar ook wel eens geweest maar dan schuifel ik toch liever langs de ramen . In die privehuizen is toch al veel Roemeens of is dat niet zo ?

Iedereen moet zelf uitmaken hoeveel ze willen uitgeven elke maand.Ga dit jaar ook iemand niet meer bezoeken.Wens haar het allerbeste.
Vind ik ook altijd mensen hun gang laten gaan als het op geld aankomt.😅

Volgens mij is het logisch dat voor de dames ook de kosten stijgen en dat ze de prijzen aanpassen. Als dit in logische stappen gaat vind ik het niet erg.
In logische stappen zou dan 3% inflatiecorrectie erbij zijn. In Duisburg betaalde je vorig jaar nog 50 euro voor 20 minuten. Dat zou dan nu 51,50 moeten zijn, maar ik ben nog niet geweest dit jaar dus kan dat niet bevestigen.

Maar ik denk niet dat iemand 51,50 zal vragen. Ook 55 lijkt me niet gebruikelijk. Waarschijnlijk dus nog even wachten (hopelijk nog wat jaartjes) tot iemand 60 vraagt, dat zou dus wel 20% verhoging zijn.

Vorig jaar had ik wel het idee dat er sprake was van krimpflatie, i.p.v. 50420 hoorde ik ook regelmatig 50415.

Bij het Landhuisje in Overloon is een uur nog altijd een uur, ook de 140 Euro per uur (zonder extra's) is nu in januari volgens hun site gelukkig nog hetzelfde.

Het doel van deze topic is denk niet om te discussieren of de dames ook meer verdienen en of je dat wilt/kunt betalen, maar volgens mij is het meer bedoeld als vraag/inventarisatie of jullie nu in januari meer moeten betalen dan vorig jaar.

Dus vragen de dames nu meer dan vorig jaar - en zo ja, hoeveel meer - of zijn de prijzen nog hetzelfde ?

Kom al jaren bij een leuk Rotterdams vrouwtje die inmiddels met pensioen is.
Meestal 1 keer per maand soms 2 keer.
AL vanaf begin €50 en tijdslimiet is er niet echt.
Eerst koffie met een gezellige babbel en daana heerlijk vrijen , intiem doe ik niet maar verders alles incl.samen douchen☺️
En nee ik geef geen gegevens door want ze adverteerd niet😎

Ramen ook al jaren zelfde prijs en privehuizen ca 10% omhoog terwijl de inflatie over de jaren dat ze niet verhoogde hun kosten en de inflatie opgeteld meer dan 10% was net als voor de daar werkzame dames en die verhoging moeten hun dus onder elkaar nog verdelen dus gaan ze er nog steeds op achteruit.

Mensen, even terug ontopic: ja, de preioogst in Moldavië was in 1987 volledig mislukt.
Toevallig had ik recentelijk een date met een Moldavische
Lang verhaal kort: Moldavië is een sh*Thole 1e klas

Daarom trekt veel vooral jeugd daar weg omdat ze in Europa veel meer kunnen verdienen. En voordat mensen denken huh maar Moldavië is toch geen lid van de EU?
Klopt maar velen krijgen of hebben een Roemeens paspoort.

En wat de prijzen betreft: wil of kan je het niet betalen. Lekker verder zoeken of stoppen.

Daarom trekt veel vooral jeugd daar weg omdat ze in Europa veel meer kunnen verdienen. En voordat mensen denken huh maar Moldavië is toch geen lid van de EU?

En wat de prijzen betreft: wil of kan je het niet betalen. Lekker verder zoeken of stoppen.
Idd en kan je ze ongelijk geven? We klagen wel over ze maar ze doen wel vaak de jobs die wij niet willen doen.

Idd en kan je ze ongelijk geven? We klagen wel over ze maar ze doen wel vaak de jobs die wij niet willen doen.
Datzelfde geldt ook voor Polen, Bulgaren, Roemenen etc
In dat geval zou je ook de vraag kunnen stellen
Wat maakt of heeft gemaakt dat we niet meer willen doen?

Even heel platgeslagen schuift alles door
De banen die wij niet willen doen worden opgevuld door voornamelijk Oost en Midden Europeanen.

In hun landen van herkomst wordt datzelfde soort banen gedaan door mensen uit de 3e wereld
Enzo loopt de cirkel door.

Zoals Najib Amhali ooit in een van zn shows zei:
En als wij het niet een beetje eerlijker gaan delen in deze wereld dan komen ze het gewoon halen.

150 euro of whatever prijs in euro is een godsvermogen daar.

Moldavië is idd een failed state. Moldaviërs zijn eigenlijk Roemenen en spreken een Roemeens dialect. Het hoorde voor WOII ook bij Roemenië, maar is door de Sovjets ingepikt.

Terug
Bovenaan Onderaan