Johnny Walk
Forumfiel
Als je geen inkomsten hebt wordt het lastig om een salaris over te maken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenis wel een verplichting om dat bedrag minimaal over te maken en inkomsten zijn er altijd welAls je geen inkomsten hebt wordt het lastig om een salaris over te maken
Bij DS geweest, vond het niet zo...En weleens aan privehuizen in je regio gedacht?
Dat is dus het geheim van Diane , het verschil tussen de foto's en in real life. Ik ben daar ook wel eens geweest maar dan schuifel ik toch liever langs de ramen . In die privehuizen is toch al veel Roemeens of is dat niet zo ?Bij DS geweest, vond het niet zo...
Verschil tussen de online foto's en de dames irl. Ook vond ik de kamer waarin ik was (trap omhoog, en dan rechts) beetje ouwe meuk. Sommige kamers in de Geleenstraat zijn mooier.
Prive-ontvangst gaat het straks moeilijk krijgen veel afhakers.Voor mij ook om, binnen mijn budget te blijven voortaan wat meer raambezoek en minder privébezoek in de toekomst.
Binnen mijn reikwijdte bevindt zich één privehuis, Multi massage, maar daar is het ook €170,-/u, zonder extra's.
Waarom dat doel?Bijna had ik het gehaald, Dry Januar.
Toch nog laten verleiden door een mij bekende poes.
Maar ik ga dit jaar een stuk minder kilometers lopen.
Vind ik ook altijd mensen hun gang laten gaan als het op geld aankomt.Iedereen moet zelf uitmaken hoeveel ze willen uitgeven elke maand.Ga dit jaar ook iemand niet meer bezoeken.Wens haar het allerbeste.
In logische stappen zou dan 3% inflatiecorrectie erbij zijn. In Duisburg betaalde je vorig jaar nog 50 euro voor 20 minuten. Dat zou dan nu 51,50 moeten zijn, maar ik ben nog niet geweest dit jaar dus kan dat niet bevestigen.Volgens mij is het logisch dat voor de dames ook de kosten stijgen en dat ze de prijzen aanpassen. Als dit in logische stappen gaat vind ik het niet erg.
Hier het zelfde. De prijzen zijn de afgelopen 5 jaar stabiel gebleven. Op een 2 na.Heb nog bij geen enkele van m'n favorieten prijsverhoging gezien.
Maar we zijn natuurlijk nog maar januari
Toevallig had ik recentelijk een date met een MoldavischeMensen, even terug ontopic: ja, de preioogst in Moldavië was in 1987 volledig mislukt.
Jan Slagter brengt veel reportages vanuit Moldavië voor zijn stichting. Alle jongeren vertrekken daar inderdaad, en voor de ouderen die achterblijven is een shithole nog zacht uitgedrukt.Toevallig had ik recentelijk een date met een Moldavische
Lang verhaal kort: Moldavië is een sh*Thole 1e klas
Idd en kan je ze ongelijk geven? We klagen wel over ze maar ze doen wel vaak de jobs die wij niet willen doen.Toevallig had ik recentelijk een date met een Moldavische
Daarom trekt veel vooral jeugd daar weg omdat ze in Europa veel meer kunnen verdienen. En voordat mensen denken huh maar Moldavië is toch geen lid van de EU?
Klopt maar velen krijgen of hebben een Roemeens paspoort.
En wat de prijzen betreft: wil of kan je het niet betalen. Lekker verder zoeken of stoppen.
Datzelfde geldt ook voor Polen, Bulgaren, Roemenen etcIdd en kan je ze ongelijk geven? We klagen wel over ze maar ze doen wel vaak de jobs die wij niet willen doen.
Moldavië is idd een failed state. Moldaviërs zijn eigenlijk Roemenen en spreken een Roemeens dialect. Het hoorde voor WOII ook bij Roemenië, maar is door de Sovjets ingepikt.Toevallig had ik recentelijk een date met een Moldavische
Daarom trekt veel vooral jeugd daar weg omdat ze in Europa veel meer kunnen verdienen. En voordat mensen denken huh maar Moldavië is toch geen lid van de EU?
Klopt maar velen krijgen of hebben een Roemeens paspoort.
En wat de prijzen betreft: wil of kan je het niet betalen. Lekker verder zoeken of stoppen.