Prijsstijgingen 2026

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar toch reageer je nog volop.
Weet je vaak er een nieuw prijzen topic geopend word? Praktich 1 per jaar. Waar andere topics die gelijkaardig zijn qua onderwerp worden samen gevoegt. Gebeurd het bij prijzen topics niet. Zo heb je bv het prijzen topic van 2024 nu deze. Als andere die ook bij mij op negeren staan.

Als ik een nieuw prijzen topic zie paseren ben ik wel altijd benieuwd wat er nu weer gezegt wordt. Wat ik al op gemerkt heb zijn 3 dingen: 1 het zijn altijd de zelfde die klagen, 2 het is altijd het zelfde die gezegt word, 3 er altijd minstens 1 lid boos omdat andere leden wel gewoon de prijzen betalen.

Weet je vaak er een nieuw prijzen topic geopend word? Praktich 1 per jaar. Waar andere topics die gelijkaardig zijn qua onderwerp worden samen gevoegt. Gebeurd het bij prijzen topics niet. Zo heb je bv het prijzen topic van 2024 nu deze. Als andere die ook bij mij op negeren staan.

Als ik een nieuw prijzen topic zie paseren ben ik wel altijd benieuwd wat er nu weer gezegt wordt. Wat ik al op gemerkt heb zijn 3 dingen: 1 het zijn altijd de zelfde die klagen, 2 het is altijd het zelfde die gezegt word, 3 er altijd minstens 1 lid boos omdat andere leden wel gewoon de prijzen betalen.
Ja @Rimon heeft een fixatie op prijzen. Dit een beetje met de bedoeling om wandelaars als zielig te profileren. Want hij neukt gratis. Dat is wel jammer ja.
Maar is ook weer eye opener voor velen want er zijn goedkope alternatieven.
Tuurlijk getrouwde werkende mannen hebben veel sleur en weinig tijd , die kunnen alleen bij de prijzige adresjes in de regio ontspannen.
Dat is de prijs van een relatie en een burgermansleven.
Nee maar heel veel ander werk even goed of beter, vrouwen zijn scherper visueel opmerkzaam, geduldiger etc en zijn in beroepen als arts, leraar, kantoorwerk etc etc niet minder dan mannen
Niet minder maar ook niet beter.
In veel beroepen komen vrouwen tekort.

Ja @Rimon heeft een fixatie op prijzen. Dit een beetje met de bedoeling om wandelaars als zielig te profileren. Want hij neukt gratis. Dat is wel jammer ja.
Maar is ook weer eye opener voor velen want er zijn goedkope alternatieven.
Tuurlijk getrouwde werkende mannen hebben veel sleur en weinig tijd , die kunnen alleen bij de prijzige adresjes in de regio ontspannen.
Dat is de prijs van een relatie en een burgermansleven.
Rimon staat bij mij al even op negeren. Als hij gratis neukt snap ik niet waarom hij zou zagen over de prijzen.

Wat ik niet snap en dit heb ik al een paar keer zien passeren is het argument : Het is om andere wandelaars de ogen te openen. Waarom is dat nodig? Wij zien ook wel dat er ook goedkopere dames zijn. Zo zag ik gisteren een dame die 120€ vroeg voor een uurtje. Maar die dame was mijn smaak niet.

Zoals je zegt er zijn goedkopere alternatieven. Bv massages, swinger( clubs) etc. Maar dat zijn voor mij opties wnr het te duur is.

Weet je vaak er een nieuw prijzen topic geopend word? Praktich 1 per jaar.
Nou ja,wel vaker dan dat hoor.
Rimon staat bij mij al even op negeren. Als hij gratis neukt snap ik niet waarom hij zou zagen over de prijzen.
Oh hij zaagt niet meer over prijzen hoor, tegenwoordig vindt hij dat dames juist meer moeten vragen en we goedkope dames moeten mijden!

Wat anderen doen of denken is toch niet interessant voor je eigen leven.

Een ieder kan binnen zijn budget dames vinden en besluiten wel of niet en hoevaak of hoelang te gaan.

Hierover discussieren verandert de markt of de prijzen die per prostitutievorm of dame anders kunnen zijn niet.

Wat anderen doen of denken is toch niet interessant voor je eigen leven.

Een ieder kan binnen zijn budget dames vinden en besluiten wel of niet en hoevaak of hoelang te gaan.

Hierover discussieren verandert de markt of de prijzen die per prostitutievorm of dame anders kunnen zijn niet.
Maar Johnny, als mensen hier op het forum daar discussie over willen voeren, het bespreekbaar maken en advies geven moet dat toch gewoon kunnen. Je hoeft niet te reageren.

Overigens hoef je als klant ook niet elke prijsverhoging klakkeloos te accepteren. Doen we ook niet als de prijs van onze boodschappen of brandstof omhoog gaan. Dan zeggen we ook niet dan eet je maar een boterham minder. Waarom dan hier wel?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
57.659
Leden
48.428
Nieuwste lid
Bruno82
Terug
Bovenaan Onderaan