Dat blijkt al uit de waarnemingen van andere forumleden.Hoe weet je dat allemaal?
Het gegeven dat een aantal dames ten tijde van corona besloot uit het leven te stappen is daar ook een aanwijzing voor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat blijkt al uit de waarnemingen van andere forumleden.Hoe weet je dat allemaal?
Heb je ook bronnen of heb je het alleen via via gehoord.Dat blijkt al uit de waarnemingen van andere forumleden.
Het gegeven dat een aantal dames ten tijde van corona besloot uit het leven te stappen is daar ook een aanwijzing voor.
Het is een nadeel voor een vrouw daar als je knap bent , dan moet je gaan pezen voor de rest van de familieVaak bij zo'n Gypsy meid zorgen ze voor de hele familie, grootouders, ouders, broer en zussen en neven en nichten, allemaal delen die mee.
Die luxe woningen op het Roemeense platteland zijn haast allemaal bekostigd door het pezen van de jonge meiden uit het dorp.
Dat is enige jaren terug eens geschreven door een DvP die op dit forum actief was.Heb je ook bronnen of heb je het alleen via via gehoord.
Beter je best doen hein JokeReclame werkt alleen als er mensen op af komen meneer Azië.
Als dat enkel via hier zou zijn, dan was ik allang failliet.
En kan er weinig aan veranderen dat een feit een feit is, als u zou weten hoevaak er gevraagd wordt of meerdere orgasmen mogelijk zijn en dat het echt maar 1x lukt.. tja...Zelfs bij knullen v 21 jaar
![]()
Beter je best doen he Joke![]()
Nagel op de kop.Dat doe ik juist, daarom lukt meestal maar 1x![]()
Als de nagel met één slag erin zit dan ja !Nagel op de kop.![]()
Kwaliteit gaat doorgaans boven kwantiteit.Dat doe ik juist, daarom lukt meestal maar 1x![]()