Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vaak bij zo'n Gypsy meid zorgen ze voor de hele familie, grootouders, ouders, broer en zussen en neven en nichten, allemaal delen die mee.
Die luxe woningen op het Roemeense platteland zijn haast allemaal bekostigd door het pezen van de jonge meiden uit het dorp.
Het is een nadeel voor een vrouw daar als je knap bent , dan moet je gaan pezen voor de rest van de familie

Ter aanvulling; geen DvP, maar forumlid:

Reclame werkt alleen als er mensen op af komen meneer Azië.

Als dat enkel via hier zou zijn, dan was ik allang failliet.

En kan er weinig aan veranderen dat een feit een feit is, als u zou weten hoevaak er gevraagd wordt of meerdere orgasmen mogelijk zijn en dat het echt maar 1x lukt.. tja... 🤷‍♀️ Zelfs bij knullen v 21 jaar 😄
Beter je best doen hein Joke🙄😂😂😂
Ik ben er 75 en mijn vaste dvp weet heel goed hoe ze mijn
"Ouderdomszwakte" moet aanpakken die vrouw zit gewoon in mijn hoofd te rommelen en haalt de meest geile fantasmen eruit …op het einde komt de laatste druppel eruit alléén door te zien wat ze doet….maar dat moeten jonge dingetjes nog leren en een vast clienteel opbouwen waarvan ze de sex in hun hoofd begrijpen….geen advertenties meer nodig als je zo'n kring van aanbidders hebt , haast een vast inkomen bovendien en veel meer werkvreugde als je er de onozelaars en de ambetanterikken hebt uitgegooid😂😂😂

Duur en goedkoop is voor iedereen duidelijk anders.
Een uur in een privéhuis is ca 160 Euro en legaal.
Een uur privéontvangst is vaak meer dan 200 euro en vrijwel altijd illegaal.

Anders beredeneerd.
1 uur massage kost ca 75 euro. Je betaalt dus in een privéhuis ca 85 euro voor de sex. Dat vind ik heel redelijk.

De dame in een privéhuis houdt dus veel minder over al heeft ze natuurlijk wel het voordeel dat ze niet hoeft te adverteren en mee kan liften op de faciliteiten van de club.
Het valt me wel op dat de kosten in privéhuizen de laatste jaren relatief weinig stijgen t.o.v. privé ontvangst

Niet alleen vanwege de kosten, maar vooral vanwege het feit dat ik niets te maken wil hebben met illegaliteit, kies ik voor privéhuizen.

Een uur in een privéhuis is ca 160 Euro en legaal.
Een uur privéontvangst is vaak meer dan 200 euro en vrijwel altijd illegaal.

Anders beredeneerd.
1 uur massage kost ca 75 euro. Je betaalt dus in een privéhuis ca 85 euro voor de sex. Dat vind ik heel redelijk.

De dame in een privéhuis houdt dus veel minder over al heeft ze natuurlijk wel het voordeel dat ze niet hoeft te adverteren en mee kan liften op de faciliteiten van de club.
Het valt me wel op dat de kosten in privéhuizen de laatste jaren relatief weinig stijgen t.o.v. privé ontvangst

Niet alleen vanwege de kosten, maar vooral vanwege het feit dat ik niets te maken wil hebben met illegaliteit, kies ik voor privéhuizen.
Waarom zou privéontvangst vrijwel altijd illegaal zijn?

Ik heb begrepen dat een dame tussen de €40 en €60 per uur verdient voor een afspraak op de kamer. Daarbovenop kunnen nog extra's komen die ze ter plekke met de klant afspreekt.

Persoonlijk vind ik dat erg weinig. Het is dan ook begrijpelijk dat veel dames liever zelf hun tarieven bepalen.

Sowieso geven de meeste gemeenten daar geen vergunning voor.
Dat klopt. Veel dames voelen zich daardoor gedwongen om zonder vergunning te werken. Dat betekent niet dat ze geen belasting afdragen over hun inkomsten. Niet alle sekswerkers voelen zich comfortabel bij zwartwerken.

Dat klopt. Veel dames voelen zich daardoor gedwongen om zonder vergunning te werken. Dat betekent niet dat ze geen belasting afdragen over hun inkomsten. Niet alle sekswerkers voelen zich comfortabel bij zwartwerken.
Als je geen vergunning hebt, dan werk je illegaal en valt er niks af te dragen.
Helaas worden vergunningen nauwelijks afgegeven.

Ik heb begrepen dat een dame tussen de €40 en €60 per uur verdient voor een afspraak op de kamer. Daarbovenop kunnen nog extra's komen die ze ter plekke met de klant afspreekt.

Persoonlijk vind ik dat erg weinig. Het is dan ook begrijpelijk dat veel dames liever zelf hun tarieven bepalen.
Ik denk dat het iets meer is. Een uur privehuis is ca 160 euro. Ik vermoed (maar laat me graag corrigeren) dat ze de helft overhouden.
Maar ook dat is relatief weinig.

Maar privéontvangst van 250 euro per uur; levert voor een dame dus 3 keer zoveel op.

De inflatie na corona heeft de prijzen wel flink opgedreven. Veel privéhuizen die in 2021 nog minder dan 100 euro per uur vroegen zitten nu aan 130-160. Privé ontvangst is ook flink duurder geworden met nu een mediaan van bijna 200/u, naar mijn mening. Ik ben de duur beginnen inkorten naar een half uur per keer. Ik heb liever 2x plezier zo.

De inflatie na corona heeft de prijzen wel flink opgedreven. Veel privéhuizen die in 2021 nog minder dan 100 euro per uur vroegen zitten nu aan 130-160. Privé ontvangst is ook flink duurder geworden met nu een mediaan van bijna 200/u, naar mijn mening. Ik ben de duur beginnen inkorten naar een half uur per keer. Ik heb liever 2x plezier zo.
Je hebt het over België, ik denk niet dat er in 2021 in Nederland nog privéhuizen waren, die 100 euro of minder vroegen.

En de raandames niets omhoog. Alles in ons leven is duurder geworden, ps inflatie us er altijd en velen hebben ook meer inkomen gekregen
De verhoudingen zijn compleet zoek. Als je kijkt naar inflatie en prijsstijgingen, dan slaan de huidige prijzen nergens meer op. Het is puur opportunisme vanuit het aanbod, zolang klanten blijven betalen, worden de tarieven gewoon verhoogd. Je kent het gezegde, de kruik gaat net zolang ten onder tot die barst. Oftwel, de prijzen gaan net zolang omhoog tot een omslag is bereikt en klanten weg blijven. Dan gaan ze daar net onder zitten en komen de klanten weer terug. Kijk, de dame bepaald haar prijs en ik bepaal of ik dat ga betalen. Ik hanteer een eigen prijs/ kwaliteitsnorm en kijk daarbij naar ervaring met een bepaalde dame, de kwaliteit, locatie en naar landen om ons heen. M.i. zijn de prijzen hier exorbitant en niet in verhouding. Ik heb daarom een klein eigen netwerk voor de vluggertjes en Duitsland voor het avontuur en betere werk. Ik heb al heel lang geen date meer gehad via Kinky of SJ. Behalve bij de voor mij bekende dames.
Wat me opvalt is dat alle dames op Kinky en SJ op een bepaald bedrag zijn gaan zitten. Er is nauwelijks nog een betaalbaar adres te vinden. Ik vind dat raar, er lijkt geen enkele concurrentie te zijn. Zouden er via NGO's of andere instellingen prijsadviezen worden gegeven? Je zou het haast gaan denken.

Terug
Bovenaan Onderaan