Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We worden gewoon belazerd in Nederland. Kijk voor de grap even op Redlights, 10x mooiere vrouwen en 50 euro goedkoper. Echt bizar
Ben ik even blij dat ik op de Nederlands/Belgische grens woon, vroeger zat ik bijna iedere week in Duitsland.
Maar tegenwoordig bijna iedere week in België spotgoedkoop is het niet wel een beter aanbod qua kwaliteit en kwantiteit.
Ook typisch dat 30% van het aanbod dat in Nederlands-Limburg een advertentie heeft staan op kinky.nl in bijvoorbeeld plaatsen als Geleen of Maastricht gewoon privé net over de grens ontvangt.

Ik ben helemaal niet gul en geeft geen fuck om Nederland en haar economie.
Laat mij maar lekker in het zuiden zitten en al die Hollanders maar janken omdat ze in de Randstad 150 per half uur betalen, op de Wallen zelfs al 100 voor 20 minuten.
Ik heb het beste van 3 werelden in no time afgelopen week de tank vol gegooid na een bezoekje aan een dame in België voor 1.47 euro de liter.
Als ik een dame bezoek in Duitsland scheelt dat een fortuin door bij de Kaufland wat boodschappen en alcohol te kopen.
Ik rook niet anders kon ik daar ook nog binnen 15 minuten rijden duizenden euro's per jaar besparen.
En dat geld kan ik dan weer allemaal fijn in mijn veel te dure hobby hoeren neuken pompen letterlijk ;)

Nee laat die kut Hollanders maar janken ze zijn het zelf schuld ook, om nog maar niet te beginnen over de goede oude tijd voor Corona.
Toen je in Aachen voor 30 euro nog top babes aan je spies kon rijgen in de A-straat, privé dames 60 euro voor een half uur.
En natuurlijk de mooiste saunaclubs met voor 50 euro voor een half uur de beste loeders van over de hele wereld.
Allemaal een half uurtje tot een uur rijden voor mij maar goed dalijk wordt ik alweer nostalgisch.

Op een forum over betaalde liefde, is het m.i. gerechtvaardigd om de kosten te bespreken.
Dan moeten die 'besprekingen' wel waarheidsgetrouw zijn.
De enige die zich er echt over opwindt, ben jij
Dat klopt niet. Het is slechts een klein clubje dat hier steeds opnieuw over die te hoge prijzen begint te morren. Veruit de meeste andere wandelaars zijn realistisch ingesteld.
en lees de bijdrage van ladieslover nu eens een keer zorgvuldig en kom dan met een inhoudelijke reactie met onderbouwing van je argumenten.
Ik ga mijn 'argumenten' geen 20 keer herhalen. Ze zijn al zo vaak onderbouwd. Daar moet ik eerst geen fantasie en wishfull thinking 'zorgvuldig' voor lezen. Wie niet wil zien hoe de wereld is, zal het door een extra 'onderbouwing' nog altijd niet willen zien.
Met heel hard schreeuwen en een grote mond, heb je nog niet per definitie gelijk.
Schreeuwen op een forum doe je door alles in hoofdletters te typen, en dat deed hier niemand. Blijven mekkeren over dingen die al lang duidelijk gemaakt werden, dat is een andere kwestie... Ik heb ook niet 'per definitie' gelijk, maar wel door de realiteit van de wereld rondom ons.
Tegen zoveel onzin kan ik niet op. Mijn punt is gemaakt en netjes onderbouwd, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
Best dat je over ophoudt, als je je punt 'duidelijk onderbouwd' vindt. En ga eens winkelen. Dan kom je nog eens met de levensduurte in aanraking.

Laatst bewerkt:
Ik zie steeds meer dames 250 en zelfs 300 per uur vragen en de wandelaars betalen het met liefde. Nederlanders hebben veel te geld dus de prijzen gaan nog verder stijgen. Ik zie nu dames van midden 40 en zelfs tegen de 50 jaar oud 200 euro per uur vragen. Wat denk je dat de jonge knappe dvp's gaan doen die vegen hun kont daarmee schoon, die gaan natuurlijk straks voor 250 euro. Het is niet anders jullie hebben het te accepteren dat is de harde realiteit.

Terug
Bovenaan Onderaan