Ik ben helemaal niet gul en geeft geen fuck om Nederland en haar economie.
Laat mij maar lekker in het zuiden zitten en al die Hollanders maar janken omdat ze in de Randstad 150 per half uur betalen, op de Wallen zelfs al 100 voor 20 minuten.
Ik heb het beste van 3 werelden in no time afgelopen week de tank vol gegooid na een bezoekje aan een dame in België voor 1.47 euro de liter.
Als ik een dame bezoek in Duitsland scheelt dat een fortuin door bij de Kaufland wat boodschappen en alcohol te kopen.
Ik rook niet anders kon ik daar ook nog binnen 15 minuten rijden duizenden euro's per jaar besparen.
En dat geld kan ik dan weer allemaal fijn in mijn veel te dure hobby hoeren neuken pompen letterlijk
Nee laat die kut Hollanders maar janken ze zijn het zelf schuld ook, om nog maar niet te beginnen over de goede oude tijd voor Corona.
Toen je in Aachen voor 30 euro nog top babes aan je spies kon rijgen in de A-straat, privé dames 60 euro voor een half uur.
En natuurlijk de mooiste saunaclubs met voor 50 euro voor een half uur de beste loeders van over de hele wereld.
Allemaal een half uurtje tot een uur rijden voor mij maar goed dalijk wordt ik alweer nostalgisch.