Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Och ja het kan altijd nog iets beter en duurder he kom op boys niet zo flauw wat is nou 200 euro voor 30 minuten een flinke houvast te hebben:

Gewoon niet zo aanstellen die meiden verdienen het is ook geen makkelijke job he.

Och ja het kan altijd nog iets beter en duurder he kom op boys niet zo flauw wat is nou 200 euro voor 30 minuten een flinke houvast te hebben:

Gewoon niet zo aanstellen die meiden verdienen het is ook geen makkelijke job he.
Ze moet ook behoorlijk eten om dat spek bij te houden 😉

En nog duurder kan altijd.
Ik ga er tenminste van uit dat die 3 nullen bij de prijs horen.
Direct Deposit: €25, 000 to secure your booking; remainder in cash at the session.

Direct Deposit: €25, 000 to secure your booking; remainder in cash at the session.
Maar we hebben het hier natuurlijk ook wel over de nieuwe Naomi Campell zo te zien dan mag het ook wat kosten toch :ROFLMAO:

De enige nul is diegene die dat gaat betalen...

Zou ze wel werk krijgen, met deze prijzen?

Mooi dat er wat luchtigheid in is gebracht.

Vanaf juni ben ik de Duitse markt gaan verkennen. Het valt op dat extra's bijna niet voorkomen in de prive- huizen of ontvangst. 2026 ga ik een keer per maand die kant op om plezier te maken. Het wordt te gek in Nederland. God, AP en la Cloche betaal je inmiddels ongeveer 80€ extra. Prive ontvangst gemiddeld €250 voor middelmatige service en uiterlijk van de dames.

Ik heb het met een dame erover gehad en die liet mij een site zien (heb moeten beloven deze niet te delen). Ik zag er vele dure dames (in Nl) welke voor €150 per uur hun diensten aanboden...in België.

Maar eerlijk gezegd doen wij het zelf door belachelijke prijzen te betalen. Ik geef ze geen ongelijk.

Ik denk dat de hogere prijzen ook een andere factor hebben, wat veel mensen weinig tot niet aan durven te kaarten hier; Vervelende (kut) klanten. Lui die totaal geen respect hebben, emotionele abuse brengen, vervelend gaan zitten doen, tot zelfs condoom eraf halen in een standje dat voor een dame bijna tot niet te controleren valt. Hoe goedkoper je gaat als dame hoe groter het risico op gezeik is.

Jup, is zo.

Wie denk je dat het meeste problemen gaat krijgen? De dames die 50 een half uur rekenen, veel volume kunnen verwachten of de dames die op de 100 a 150 grens zitten, wat minder klanten maar vaak over de streep voor beide een betere ervaring?

Of gebruik maken van de situatie. Zolang de wandelaars verliefd zijn/ teveel het goede in de mens willen zien.....

Kijk naar de voorbeelden op deze pagina. €250, terwijl het uiterlijk netjes gezegd niet je van het is, 50+ en hetzelfde vragen als een bloedmooi poppetje, etc.

Zal volgens mij ook omgekeerd werken. Ook al gehoord dat mannen gaan denken dat alles kan omdat zij de hoge prijs betalen. Dames zijn daar ook niet blij mee.

Ja of denken dat ze daar de heer in huis zijn, als in onverwachts ineens opduiken en zichzelf binnen het appartement in willen dringen.

Ik heb het nodige al gehoord over de loop van de jaren, tot zelfs het trekken van een pistool bij een sekswerker om d'r te overvallen.

Terug
Bovenaan Onderaan