Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat noemen we een zwart-wit boekhouding en die heeft iedereen die met contant geld werkt. Dat weet de fiscus ook, maar die wil gewoon dat er wel iets op wordt gegeven.
Hebben ze mij zelf verteld, bij een controle
Zou ook wel heel naïef zijn als ze daar niet van op de hoogte zijn. Als je met 3 klanten genoeg geld binnenhaalt dan is er totaal geen reden om de 4e en 5e ook op te geven
 
Je hebt gelijk, persoonlijk let ik ook niet op de prijzen.. want heb niets te maken wat anderen doen. Het is dat ik vast zit aan de prijzen vd salon, anders had ik ze serieus al lang lager ingesteld. Wellicht zal dat ook niet lang duren, is helemaal afhankelijk v morgen. Cryptisch he? 😆

Maar moet zeggen, ben serieus blij dat ik geen hoerenloper ben. Al die berichten die ik hier vaak voorbij zie komen, moet er echt niet aan denken! 😳 Slechte service, te duur, dame is veel ouder/dikker dan op de foto of lijkt er niet eens op, een chaos in huis, voor niets komen etc. Je hebt er al gelijk geen zin meer in 😶
Het leven van een hoerenloper kan mooi zijn, lekker een mooi jong griet nemen waar andere mannen alleen van kunnen dromen heerlijk. Eigenlijk verschillen wij niet zo van elkaar, jij doet het met mannen die jij niet zelf kiest en ik met mooie vrouwen die ik zelf uit mag kiezen ik denk dat ik het zelfs beter heb dan jou.😉😁
 
Maar moet zeggen, ben serieus blij dat ik geen hoerenloper ben. Al die berichten die ik hier vaak voorbij zie komen, moet er echt niet aan denken! 😳 Slechte service, te duur, dame is veel ouder/dikker dan op de foto of lijkt er niet eens op, een chaos in huis, voor niets komen etc. Je hebt er al gelijk geen zin meer in 😶
Ik denk dat dit eerder een vertekend beeld geeft. Je hoort hier op dit forum uiteindelijk meestal de mening van dezelfde relatief kleine groep mensen. Als er 50-100 man actief post en mee discussieert zal het veel zijn denk ik. Meestal zijn dit dan diegene die een negatieve tendens ervaren in het wandelen of diegenen die heel positief zijn erover. De grote grijze middenmoot horen we niet denk ik en is hier enkel maar om recensies te raadplegen maar houdt zich buiten de discussies.

Als je wat je huiswerk maakt en goed screent ontmoet je toch echt wel heel leuke dames die kwaliteit leveren voor een goede prijs. Persoonlijk heb ik nog maar 1 keer een slechte ervaring gehad en voor de rest heb ik enkel maar goede tot fantastische ervaringen.

Ik heb er tot nu toe geen enkel slecht woord over te zeggen over mijn (relatief nieuwe ) hobby en over de dames die ik mocht ontmoeten.
 
Het blijft natuurlijk een luxe hobby en dat kost geld net zoals elke hobby.
Je kan erin zo duur gaan als je wilt maar 140 euro voor een uur fantastische geile sex vind ik niet duur. Vind ik hier op 5 minuten van mijn deur.

250 euro voor een date van 24 uur met een amateur dame die ik regelmatig ontmoet vind ik ook niet duur.

Dus wat zoeken en werk insteken en je vind echt wel kwaliteit voor een goede prijs.
 
Ik heb een aantal offertes voor een kleine verbouwing thuis, maar die klusbedrijven kunnen er tegenwoordig blijkbaar ook wat van. Ik bezoek liever dvp's voor dergelijke tarieven.
Ja maar materiaal is vaak ook 2 zo duur geworden.
En volgens mij kosten condooms geen kapitalen.
Bij sommigen neem ik ze zelf mee.
 
Ieder moet maar betalen wat hij wil betalen, maar ik vind 150 euro voor een half uurtje privéontvangst absurd. Ik heb zelfs al bedragen van 230 euro gezien voor een half uur. Ook al heb je het geld, dan nog snap ik niet dat je dit er voor neer wilt leggen.
Ik heb sowieso al niks met privéontvangst, maar dat is een andere discussie.
Twee keer zoveel vragen 200 i.p.v. 100 voor de inflatie. Betekent ook dat je maar de helft aan klanten hoeft te hebben. Maar zoals je zegt mannen betalen het blijkbaar.
 
Als je kijkt naar het aantal vluchtelingen en vooral de alleenstaande jonge mannen die de laatste jaren naar Nederland zijn gekomen die hebben denk ik de prijzen ook naar boven gehaald. Die mannen moeten ook aan hun trekken komen en dan is een bezoek brengen aan een dvp onvermijdelijk, dat zorgt dan weer voor meer klanten voor de dvp's die op hun beurt meer geld kunnen vragen omdat ze klanten in overvloed hebben.
 
Laatst bewerkt:
Als je kijkt naar het aantal vluchtelingen en vooral de alleenstaande jonge mannen die de laatste jaren naar Nederland zijn gekomen die hebben denk ik de prijzen ook naar boven gehaald. Die mannen moeten ook aan hun trekken komen en dan is een bezoek brengen aan dvp onvermijdelijk, dat zorgt dan weer voor meer klanten voor de dvp's die op hun beurt meer geld kunnen vragen omdat ze klanten in overvloed hebben.
Zoude "vluchtelingen" over dergelijk veel budget beschikken?
 
Logisch dat sommige piemels daar het kopje van laten hangen.
Ik ben blij dat je dat zegt. Kan best dat het mijn zoveelste afwijking is (kan er wel bij op de stapel afwijkingen), maar de mijne werkt prima totdat er een condoom om gaat. Dat valt ie vrijwel altijd in slaap. Fijn om te horen dat ik daar niet alleen in ben en het mogelijk aan de condoom zelf ligt.

Anyway, de prijzen ... zoals ik al eerder memoreerde betaal ik al sinds jaar en dag vrijwel hetzelfde, dus aan de dames kant merk ik er weinig van.

Echter, waar ik voorheen vrij eenvoudig zeker elk weekend een keer kon gaan, breng ik me nu al bijna in de knel als ik twee keer in een maand ga. Het is vooral de rest wat duurder is geworden in mijn geval.

200 euro ongeveer voor een uur. Ik zit steeds vaker goedkopere alternatieven te zoeken, maar een kortere date lijkt me niks en zo'n parenclub waar (soms) ook alleengaande mannen binnen mogen ... kweenie hoor.

Het is er iig financieel niet leuker op geworden en het terug moeten schalen van de frequentie knaagt wel steeds meer aan me.
 
In begin van corona periode ook een DVP leren kennen (ramen), wilde meerdere uren met haar gaan afspreken voor 150 euro/uur. Dat wilde ze wel. In die tijd spraken we ook vaak met elkaar af voor dates

Maar door alle omstandigheden (corona) is de langere date van meerdere uren er helaas nooit meer van gekomen.
Kortgeleden haar hier nog weer op geattendeerd, maar haar prijzen zijn nu 200/uur. En ze wilde niet voor meerdere uren terug naar 150/uur.
"Als je 150 euro kunt missen, kun je ook 200 euro missen" kreeg ik als antwoord....

Voor mij wordt dat te gek op 3-4 uur is dat 150-200 euro meer.

Ik zou haar begrijpen als ik haar meerdere uren alleen maar lag te neuken. Maar dat type ben ik niet.
De max ligt voor mij dan wel op 2x omdat ik ook rekening houd met haar. En ik ook hou van een wederzijdse massage geven, met wat eten en drinken ondertussen. Daarnaast rookt ze, en heb ik haar ook altijd (ook tijdens 1 uur dates) de mogelijkheid gegeven om tijdens dat uur te roken....

Ik heb haar met een reden toen gevraagd, en nu weer.....maar die opmerking viel wel verkeerd bij mij. Nog voorgesteld om het op een rustig moment in de week te doen, maar was ook niet mogelijk....Tja blijf dan maar bij die bezopen gastjes voor 50 euro...

Dan gun ik die meerdere uren wel aan een andere dame ergens anders.
 
Denk dat 1 op de 500 dames het met plezier doet met je, of denk je dat ze het voor de lol doen, een vreemde in zich toelaten en hun zwans in hun mond nemen? Ze hebben allemaal geld nodig voor hun eigen zaken. Misbruik merk je direct en moet je melden vind ik en in zn geval het meisje betalen zonder sex en wegwezen. Respect staat bij mij bovenaan.
Eindelijk iemand die nog met twee benen op de grond staat, Natuurlijk gaat het alleen om geld . In korte tijd veel geld verdienen en er is geen diploma of bewijs van goed gedrag voor vereist In al die jaren dat ik buiten de deur neuk heb ik nog nooit het idee gehad dat ik van bil ging met iemand die gedwongen werd .
 
In begin van corona periode ook een DVP leren kennen (ramen), wilde meerdere uren met haar gaan afspreken voor 150 euro/uur. Dat wilde ze wel. In die tijd spraken we ook vaak met elkaar af voor dates

Maar door alle omstandigheden (corona) is de langere date van meerdere uren er helaas nooit meer van gekomen.
Kortgeleden haar hier nog weer op geattendeerd, maar haar prijzen zijn nu 200/uur. En ze wilde niet voor meerdere uren terug naar 150/uur.
"Als je 150 euro kunt missen, kun je ook 200 euro missen" kreeg ik als antwoord....

Voor mij wordt dat te gek op 3-4 uur is dat 150-200 euro meer.

Ik zou haar begrijpen als ik haar meerdere uren alleen maar lag te neuken. Maar dat type ben ik niet.
De max ligt voor mij dan wel op 2x omdat ik ook rekening houd met haar. En ik ook hou van een wederzijdse massage geven, met wat eten en drinken ondertussen. Daarnaast rookt ze, en heb ik haar ook altijd (ook tijdens 1 uur dates) de mogelijkheid gegeven om tijdens dat uur te roken....

Ik heb haar met een reden toen gevraagd, en nu weer.....maar die opmerking viel wel verkeerd bij mij. Nog voorgesteld om het op een rustig moment in de week te doen, maar was ook niet mogelijk....Tja blijf dan maar bij die bezopen gastjes voor 50 euro...

Dan gun ik die meerdere uren wel aan een andere dame ergens anders.
Ik zou haar niet meer bezoeken ze denkt waarschijnlijk hij kan niet meer zonder mij ik heb hem bij ze ballen en kan vragen wat ik wil. Ik heb een raamdame een keer voorgesteld om voor een uur te gaan maar dan wel voor 150€ maar ze weigerde en wou perse 200€, die dame heeft me sindsdien nooit meer gezien.
 
Laatst bewerkt:
In begin van corona periode ook een DVP leren kennen (ramen), wilde meerdere uren met haar gaan afspreken voor 150 euro/uur. Dat wilde ze wel. In die tijd spraken we ook vaak met elkaar af voor dates

Maar door alle omstandigheden (corona) is de langere date van meerdere uren er helaas nooit meer van gekomen.
Kortgeleden haar hier nog weer op geattendeerd, maar haar prijzen zijn nu 200/uur. En ze wilde niet voor meerdere uren terug naar 150/uur.
"Als je 150 euro kunt missen, kun je ook 200 euro missen" kreeg ik als antwoord....

Voor mij wordt dat te gek op 3-4 uur is dat 150-200 euro meer.

Ik zou haar begrijpen als ik haar meerdere uren alleen maar lag te neuken. Maar dat type ben ik niet.
De max ligt voor mij dan wel op 2x omdat ik ook rekening houd met haar. En ik ook hou van een wederzijdse massage geven, met wat eten en drinken ondertussen. Daarnaast rookt ze, en heb ik haar ook altijd (ook tijdens 1 uur dates) de mogelijkheid gegeven om tijdens dat uur te roken....

Ik heb haar met een reden toen gevraagd, en nu weer.....maar die opmerking viel wel verkeerd bij mij. Nog voorgesteld om het op een rustig moment in de week te doen, maar was ook niet mogelijk....Tja blijf dan maar bij die bezopen gastjes voor 50 euro...

Dan gun ik die meerdere uren wel aan een andere dame ergens anders.
Maar welke aanleiding had ze dan gegeven dat je dacht nu alsnog een korting te verdienen? Zou ze wel korting geven toen het tarief nog 150 was?

Ik zou ook niet de volle mep betalen voor zoiets, maar zou verder niet verontwaardigd zijn wanneer er met de dame niet te onderhandelen is.
 
Redelijk verhaal van BMWguy. Ze zou ook zo kunnen rekenen. Tussen twee date's van 200 per uur ben ik ook minimaal 50,- aan tijd kwijt. De tijd die ze kwijt is om af te spreken en er komt er altijd wel ééntje niet opdagen. Dus netto komt ze uiteindelijk meestal lager uit lijkt mij.

Mijn laatste lange date had ook een grappige prijsstelling vond ik. Eerste en tweede uur 250pu derde en vierde uur 100pu. Deze vond het dus juist leuk om langere date's te doen. Ja ik weet het de raamlopers verklaren me helemaal voor gek om het volgende. We gingen eerst zwemmen.😄 Dus ik zei nog voor de grap dan doen we 100-250-250-100 hoor. Want voor 250 te gaan zwemmen wordt me echt te gek!🤣
 
Ik las nog even terug en bij BMWguy gaat het om een raandame. Dus als ze het druk heeft kan ze inderdaad wel snelheid maken. Maar hij bied ook keurig aan om het op een rustig moment te doen. Mijn conclusie zou zijn dat ze er gewoon geen zin in heeft. Ze gaat liever voor snelle onpersoonlijke date's. Dat is trouwens haar goed recht hoor.
 
Maar welke aanleiding had ze dan gegeven dat je dacht nu alsnog een korting te verdienen? Zou ze wel korting geven toen het tarief nog 150 was?

Ik zou ook niet de volle mep betalen voor zoiets, maar zou verder niet verontwaardigd zijn wanneer er met de dame niet te onderhandelen is.

Mijn voorstel van meerdere uren voor 150 euro per uur kwam voort uit mijn eerdere voorstel in de corona periode, toen zij nog 150 euro per uur vroeg. Dat is ook het tarief wat ik altijd betaald heb in die tijd. Als ik dan 3 uur was gegaan had ik ook gewoon 3x 150 betaald. Dus geen korting


Maar, na de Corona heeft ze haar tarieven verhoogd, naar 200 euro per uur.
En ik betaal ook gewoon netjes 200 euro per uur momenteel, als ik 1 uurs dates met haar doe. Maar ik heb haar gevraagd of ze dat voorstel van meerdere uren voor 150/uur nog wilde doen. Waar ik nu dus een nee op kreeg.

Haar goed recht hoor, moet ze zelf ook weten, maar ook mijn goed recht om er dan vanaf te zien en een andere dame die minder per uur vraagt er blij mee te maken.

Ze gaat liever voor snelle onpersoonlijke date's. Dat is trouwens haar goed recht hoor.

Dat type is ze niet. Ze probeert alleen het onderste uit de kan te halen. Maar daar ga ik niet in mee. Dan blijft het bij soms een uurtje a 200 euro.

Ze is vrij haar prijzen te verhogen, maar zo'n opmerking is gewoon onbeschoft en toont totaal geen begrip dat 150 Euro voor sommige mensen toch best een investering is.

Tuurlijk, ze mag van mij ook 500/uur gaan vragen. Ziet ze me niet weer. Genoeg andere dames. De dames zien de waarde van 150 euro in een land als NL niet. en denken dat wij met 150 euro hier net zo ver komen, als zij in hun thuisland.
BMW zegt toch dat hij eerder bij haar is geweest en dat ze voor de corona tijd wel aan lange dates deed. Ze wil gewoon meer geld hebben want voor 200€ kan het opeens wel, hij kreeg toen 50€ korting en nu wil ze hem geen korting meer geven. Het is ook niet zo dat raamdames de hele tijd bezet zijn, dan is een date van 150€ voor een uur een goede deal lijkt mij.

Voor Corona deed ze 150/euro per uur.
Heb haar toen eens voorstel gedaan van meerdere uren, en haar dan gewoon vanaf 00:00 of 01:00 tot moment dat ze wil stoppen boeken ( tot 04:00 ofzo) Vanaf 01:00 zou het me dan 450 hebben gekost.


Dat voorstel sloeg ze nu dus af, en wil de volle mep (200/uur) ervoor hebben. En daar pas ik voor.


Het is haar goed recht om te vragen hoor. Dat is haar recht ook, en dat heb ik haar ook gezegd. Maar voor die prijs zie ik van het voorstel af..
 
Mijn voorstel van meerdere uren voor 150 euro per uur kwam voort uit mijn eerdere voorstel in de corona periode, toen zij nog 150 euro per uur vroeg. Dat is ook het tarief wat ik altijd betaald heb in die tijd. As ik dan 3 uur was gegaan had ik ook gewoon 3x150 betaald. Dus geen korting


Maar, na de Corona heeft ze haar tarieven verhoogd, naar 200 euro per uur.
En ik betaal ook gewoon netjes 200 euro per uur momenteel, als ik 1 uurs dates met haar doe. Maar ik heb haar gevraagd of ze dat voorstel van meerdere uren voor 150/uur nog wilde doen. Waar ik nu dus een nee op kreeg.

Haar goed recht hoor, moet ze zelf ook weten, maar ook mijn goed recht om er dan vanaf te zien en een andere dame die minder per uur vraagt er blij mee te maken.



Dat type is ze niet. Ze probeert alleen het onderste uit de kan te halen. Maar daar ga ik niet in mee. Dan blijft het bij soms een uurtje a 200 euro.



Tuurlijk, ze mag van mij ook 500/uur gaan vragen. Ziet ze me niet weer. Genoeg andere dames. De dames zien de waarde van 150 euro in een land als NL niet. en denken dat wij met 150 euro hier net zo ver komen, als zij in hun thuisland.


Voor Corona deed ze 150/euro per uur.
Heb haar toen eens voorstel gedaan van meerdere uren, en haar dan gewoon vanaf 00:00 of 01:00 tot moment dat ze wil stoppen boeken ( tot 04:00 ofzo) Vanaf 01:00 zou het me dan 450 hebben gekost.


Dat voorstel sloeg ze nu dus af, en wil de volle mep (200/uur) ervoor hebben. En daar pas ik voor.


Het is haar goed recht om te vragen hoor. Dat is haar recht ook, en dat heb ik haar ook gezegd. Maar voor die prijs zie ik er vanaf..
Wat ik hier van je lees ben je een nette aardige klant die behoorlijk wat geld aan haar heeft uitgegeven. En je doet haar het voorstel om op tijden te gaan afspreken wanneer zij het niet druk heeft dus dat ze dan weigert vind ik raar. Ik adviseer je deze dame links te laten liggen en een andere te zoeken, er zijn nog mooie dames te vinden die nog voor 150€ over te halen zijn kwestie van goed zoeken.
 
Wat ik hier van je lees ben je een nette aardige klant die behoorlijk wat geld aan haar heeft uitgegeven. En je doet haar het voorstel om op tijden te gaan afspreken wanneer zij het niet druk heeft dus dat ze dan weigert vind ik raar. Ik adviseer je deze dame links te laten liggen en een andere te zoeken, er zijn nog mooie dames te vinden die nog voor 150€ over te halen zijn kwestie van goed zoeken.
Tijden dat ze het niet druk heeft noemt ze zelf misschien wel vrije tijd. Zeker bij een langere date zal dit normaal overlappen met vrije tijd of met tijden dat ze het wel druk zou kunnen hebben. Vanuit dat perspectief bekeken is het geenszins onredelijk dat ze haar reguliere tarief hanteert. Ik las nergens dat er duidelijke voorgeschiedenis was van het geven van voordeel (en dan nog geven resultaten behaald in het verleden geen garantie voor de toekomst).
Hij deed een voorstel aan een dame en zij houdt vast aan haar reguliere tarief, dit is echt geen onterecht gedrag van haar zijde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan