Algemeen Prive-ontvangst Noord-Holland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
net contact gehad met bare rita is tm 17 oktober vrij daarna verhuist ze naar den haag wat jammer zeg. is toch weer een stukje verder rijden.
Is er nog een reden waarom ze zo lang vrij is. Meestal als ze hier is werkt ze toch. Hooguit 1 of 2 dagen vrij. Op vakantie dan is ze meestal weg uit Nederland.
 
Weinig aanbod meer in alkmaar en omgeving 😰
paar jaar geleden had je via sexjobs ook nog aanbod van wat echte amateurtjes. gescheiden vrouwen, moedertjes of soms zelfs wat jonge meiden die een centje bij wilde verdienen.. heb me wel een paar keer buiten of in een auto leeg laten zuigen of zelfs zo'n jong ding ff lekker geneukt voor 50 euro.. tegenwoordig alleen maar buitenlandse pro's die 100 per half uur minimaal vragen
 
Klopt. En dan heb je te maken met de taalbarrière en het afwerken binnen 5 minuten. Jammer allemaal. Ik ben nog nooit op de achterdam geweest, maar die optie wordt steeds realistischer.
heeft z'n voor en nadelen.. in mijn ogen:

voordeel:
- 50 euro voor pijpen en neuken
- je kunt kiezen en ziet wat het aanbod is, dus geen tegenvaller waarbij iemand niet op de foto lijkt
- het rondkijken en kiezen is óók spannend

nadeel:
- slechts 15 a 20 minuten.. snelle wip dus.. soms tijdsdruk
- ze zoenen niet
- soms veel glijmiddel..
- minderdiscreet.. iedereen ziet je lopen..
 
"Iedereen"? Toch alleen maar degenen die er lopen en degenen die achter het raam zitten? Wie nog meer dan?
ha ja maar ik bedoel het verschil tov een thuisdate waar niemand het opvalt.. ik ben wel eens iemand tegengekomen die ik liever niet tegenkwam op de dam. het zijn ook mijn voor en nadelen he.. voor iedereen anders
 
"Iedereen"? Toch alleen maar degenen die er lopen en degenen die achter het raam zitten? Wie nog meer dan?
Iedereen die bij de parkeergarage uitloopt, die over het pleintje loopt, een puzzeltocht door Alkmaar maakt, etc.
Als je daar licht opgelucht en beetje vermoeid die straat uit komt wandelen richting garage of anders en je komt iemand uit de buurt tegen……
 
wat zijn jullie voor en nadelen dan?
Van prive ontvangst zijn mijn nadelen vaak dat je niet weet wie de deur opendoet, zeker nu met alle AI, of er meerdere personen in huis zijn, zelfde als zelf thuis ontvangen, tenzij je videobelt,

Voordeel bij een thuis/prive is de sfeer, die is naar mijn mening wat relaxter, en thuis voel je (ik) vaak wat confortabeler, tenzij je oplettende buren hebt over de prijs gaan we het maar niet hebben schijnen de meningen verdeeld over te zijn.
 
Heeft iemand ervaring met Peggy uit Alkmaar?
Ik ben op zoek naar een wat vollere dame en dit lijkt me wel een leuke dame. Doet helaas niet alles maar benieuwd of het mijden of gaan wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan