Algemeen Prive-ontvangst Noord-Holland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben in Amstelveen voor 't werk en omdat ik niet veel tijd (lees: zin) heb om Amsterdam centrum in te gaan vroeg ik me af waar de dames in Amstelveen ontvangen. Ik zie een hele hoop advertenties op kinky en wat leuke reviews hier, maar ik neem aan dat het niet om een privé huis gaat maar eerder een appartementje? Is het een discrete locatie?

Heeft iemand een aanrader voor Amstelveen? Of misschien wil je een review lezen over iemand?
 
Het is zoals @hansgelderland zegt; als er mannen zijn die dit kunnen en willen betalen, houd je het niet tegen. Je zult dan moeten zoeken naar de pareltjes die niet met de gekte meedoen maar werkelijk voor hun plezier en voor een schappelijke prijs jou willen bevredigen…
 
Ik ben vrij nieuw in dit wereldje, maar zelfs in het klein jaartje dat ik dit doe lijkt de 50 euro dvp die prive ontvangt een beetje te verdwijnen.

ik zoek meestal gewoon een vluggertje dus vind het wel jammer dat dat al steeds meer richting de 100 euro gaat.

Wat Nobother zegt tijd om toch wat meer van de leukere ervaringen standaard te bezoeken minder variate maar wel gewoon een goed contact.
 
Er zijn locaties zoals salon 261. Dat is een privéhuis, maar je kunt er ook afspreken met een Dame. De meeste adverteren ook zelf op Kinky. Je gaat naar een Dame toe met wie je op voorhand afgesproken hebt. Je meld je bij de gastvrouw en die roept de dame in kwestie. Vervolgens ga je kameren met haar. Het is privéontvangst in een privéhuis.

Zou je eerst in de huiskamer een Dame uitzoeken, dan is het geen privéontvangst, maar privéhuis. Vaak heb je dan ook geen link naar een advertentie van haar.
 
Blijkbaar lopen er een hoop kleuters rond hier, kolere zeg, waar je je druk over kan maken…
Ik weet niet of je het over mij hebt maar ik stel gewoon een serieuze vraag...

Ik maak mezelf niet druk, maar @JokePrive is zelf de discussie gestart.
En laten we het hier verder maar bij laten.
Dit dus, maar jammer ik vond het wel een interessante discussie 🤷‍♂️

Iemand nog goede opties in Amsterdam voor rond de 50 euro?

Kinky en sexjobs beginnen een beetje op te raken
😭
Overigens nog iemand een goede suggestie voor thuisontvangst dan? Liefst een dame die NL spreekt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan