Algemeen Prive-ontvangst Noord-Holland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor welke extra's was dat, als ik vragen mag?

Edit: of laat ik het anders vragen; is de standaardprijs alleen voor neuken en pijpen met condoom?
 
Laatst bewerkt:
jullie zullen mij wel voor gek verklaren vannochtend vroeg bij valenttina geweest. En ik heb zometeen weer een afspraak prive ontvangst. Recensie volgt lekker zo een daggie neuken. Hoe doen die dames het dan he je moet toch na 3 mannen het wel zat zijn
 
Pijpen zonder condoom 50 euro tongzoenen 50 euro klaarkomen op lichaam 100 euro beffe 50 euro. Veelste duur
Dat is hetzelfde als bij haar vriendinnetje Ruby/Rubyana. Die vind ik persoonlijk aantrekkelijker. Vond ik het overigens ook makkelijk om mee af te spreken. De date was verrassend leuk. Had erger verwacht. Alleen het afspraakje zelf begint met een puzzeltocht. Ga daarheen, dan daarheen op dat nummer etc. Maar dat is tegenwoordig normaal.
 
Heren ik kom net van een bekende van mij en dit blijft quaa service de bestee. Recensie volgt later daar kan zelfs valenttina niet tegenop. Alleen valenttina is veel knapper. Maar vind service toch belanrijker. Letterlijk alles erop en eraan. Word vervolgd later. Eerst even champions leauque kijken na zo n wip
 
Damm… wat een geile date weer eergister terwijl ik in de ochtend ook al de knappe valenttina had geneukt. Maar topp service weegt toch wel wat meer voor mij dan een knapperik die niet aan alle verwachtingen voldoen. Recensie van de dame komt er zo aan.
 
iemand ervaring met Bianca? enorme borsten.. maar kan nergens een recensie vinden..

Ben er vorige week geweest, een leuke dame met een schone werkplek. Maakt er een leuke tijd van met haar grote borsten. En een goede massage gehad.
 
Deze dame elisa zag wel op kinky recencies staan zijn die betrouwbaar ? Ik heb haar geapt en ze zegt in een uur kan je zoveel keer klaarkomen als je wilt. Klinkt te mooi om waar te zijn eigenlijk. Wie o wie kan mij info geven
 
Deze dame elisa zag wel op kinky recencies staan zijn die betrouwbaar ? Ik heb haar geapt en ze zegt in een uur kan je zoveel keer klaarkomen als je wilt. Klinkt te mooi om waar te zijn eigenlijk. Wie o wie kan mij info geven

Meer reacties op

reacties zijn wat wisselend, maar mijn ervaring was prima
 
Terug
Bovenaan Onderaan