Recensie Mya, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dvpfan

Newbie
2
17/10/21
4
1
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5933646-mya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren bij Mya langs geweest. Deze dame trok mijn aandacht door haar looks en mooie fotos.

Persoonlijk vind ik het middelmatige date qua energie en werd ik na 45min binnen te zijn gevraagd om mijn spullen alvast te pakken. Ik verwacht zelf meer van een 60min date voor 200 euro.

Zelf heb ik alleen voor pijp en hand job gekozen omdat ik dat het lekkerst vindt. Dus het intieme gedeelte kan ik niet beoordelen.
 
De foto's waren meer dan zeer belovend net als de eindeloze lijst aan mogelijkheden. Had echt veel zin om te gaan maar ben nu wel 'bekoeld' na het lezen van deze review.... jammer. Het kan zijn dat de klik er niet is maar er voortijdig uitgewerkt worden is een showstopper. Beter dan bij een 'vertrouwde dame' langs gaan met goede recensies die de afgesproken tijd respecteert.
 
Gisteren bij Mya langs geweest. Deze dame trok mijn aandacht door haar looks en mooie fotos.

Persoonlijk vind ik het middelmatige date qua energie en werd ik na 45min binnen te zijn gevraagd om mijn spullen alvast te pakken. Ik verwacht zelf meer van een 60min date voor 200 euro.

Zelf heb ik alleen voor pijp en hand job gekozen omdat ik dat het lekkerst vindt. Dus het intieme gedeelte kan ik niet beoordelen.

200eu voor alleen pijpen en aftrekken?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan