Algemeen Prive-ontvangst Noord-Holland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
100 euro voor een half uurtje is ook al prijzig. En dan nog zijn de mogelijkheden schaars. Lees: afwerksex.
Ik heb echt heimwee naar 6/7 jaar geleden.
Wat waren er toen nog leuke, spontane meiden. En ook NL. Denk ook dat gebrek aan ontvangstruimte een rol speelt. En strengere controle waarschijnlijk.
 
High prices, a handful of reliable ladies, at the moment Amsterdam would hardly make it in the top 20 of "best cities to fuck" in Europe...What's going on? Corona, ok, global warming, ok, high inflation, ok, but this sexual misery is starting to be truly unbearable :cry:. Where have all those nice women we used to have gone?
 
Ben ik de enige die zich verbaasd over het groot aantal vrouwen waarvan ik sterk het idee heb dat ze als man geboren zijn? Enorm veel vrouwen met mannelijke kaaklijnen, grote handen en voeten. Dan heb je ze ook nog veel vrouwen met van die mannentepels die op opgepompte siliconenborsten verraden dat het hier niet om een geboren vrouw gaat. Het zijn er in mijn ogen bizar veel. Veel met een Zuid-Amerikaanse en Aziatische achtergrond.
 
Ben ik de enige die zich verbaasd over het groot aantal vrouwen waarvan ik sterk het idee heb dat ze als man geboren zijn? Enorm veel vrouwen met mannelijke kaaklijnen, grote handen en voeten. Dan heb je ze ook nog veel vrouwen met van die mannentepels die op opgepompte siliconenborsten verraden dat het hier niet om een geboren vrouw gaat. Het zijn er in mijn ogen bizar veel. Veel met een Zuid-Amerikaanse en Aziatische achtergrond.

Dat was mij ook wel opgevallen. Het aanbod is inderdaad een stuk eenzijdiger geworden.

Trans woordt steeds minder zeldzaam, bereikbaar, technisch "beter" en haalbaar voor mensen om na te streven denk ik. Uiteindelijk kost het altijd een flinke duit, en komen er traditioneel altijd een flink aantal in de prostitutie terecht om verschillende redenen.

Tegelijk zie je het autochtone aanbod afnemen; met de huidige lage werkeloosheid is de nieuwe instroom laag, en zal er ook wel enige uitstroom zijn van de "af en toe" amateur dames.

Oost Europese aanbod lijkt samen te hangen met de situatie in Oekraïne. Ken een aantal dames die voorheen hier kwamen pezen voor een aantal maanden, die hier nu als vluchteling in hotels verblijven. Die lijken hun activiteit op een wat lager pitje te draaien, of helemaal niet meer te pezen omdat ze lage kosten hebben nu, en/of andere activiteiten ontplooien.

En dan is er nog een handjevol aanbod, wat erg shady is uit Oost Europa, waar voor mijn gevoel twee a drie bendes in criminele mensenhandel een belangrijke rol spelen.

Aziatische prostituees in deze aantallen zijn een redelijk nieuw fenomeen voor mij in NH(en landelijk). Gezien de plotselinge influx lijkt ook hier de georganiseerde misdaad een rol te the hebben. Traditioneel bestaan die Aziatische netwerken (vaak bijhandel van goksyndicaten) al langer, maar oudsher voornamelijk horecapersoneel en bijvoorbeeld "tuinmannen" die wietplantages beheren. Misschien omdat online gokken zo'n vlucht heeft genomen dat de focus nu verplaatst raakt ?

Zuid Amerikaanse netwerken zijn vaak wat meer informeel en meer "sociaal" gebaseerd op "voort wat hoort wat" basis van kennissen, vrienden en familie inreizende "toeristen", illegaal verblijvenden.
 
milana

iemand ervaringmet haar?

heb een video doorgestuurd van haar, zag er goed uit.
ga haar volgende week eens bezoeken, half uur durf ik wel aan
 
bij bovenstaande dame dus een zeer moeilijk instructie eenmaal aangekomen bij hotel.
echt eerste x in mijn wandel carriere dat ik er niet uit kwam.

veeels te moeilijke videos, en receptie bij ingang.
was een hotel in adam zuidoost,
ik ging in eerste instantie dus naar boven geen probleem, maar moest toen weer bij de ontvangst zijn, toen aangesproken door personeel.
tja toen was afgelopen met het feestje, en ik met excuus weer naar buiten

drama
 
Ik ben minder actief met recensies plaatsen dan ik eigelijk zou willen. Maar ben 8weken geleden en even daarvoor ook bij susan geweest en het daar een erg leuke date gehad. Van alles kwam aan bod en was zeer geslaagd.
 
Heeft iemand ervaring met Jasmijn uit diemen?
wauw ik moest ff zoeken en graven, ze heb een nieuw nummer en een nieuw ad ID.
Ik heb een Date met dr gehad, Inzet met sex was echt prima, en zoenen was ook vol enthousiasme. Zie je ook wel een keer anders. Het is echter best wel een flinke vrouw, doen de fotos niet echt vermoeden. maar 1.75 en zeg ff 10 kilo zwaarder dan de foto's ( halverwege vorig jaar). Was een leuke date maar ik val meer op de kleine poppetjes, dus daar een beetje mismatch
 
Terug
Bovenaan Onderaan