Algemeen Prive-ontvangst Noord-Holland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb tot nu toe alleen gewandeld bij de ramen. Denk er over om aan privéontvangst te doen. Maar vind het best eng. Bij hun thuis weet je nooit wat je kan verwachten. Is het jullie weleens voorgekomen dat er ook iemand anders aanwezig is in het huis? Haar echtgenoot, of pooier ofzo?
 
Ik doe zelf voornamelijk prive ontvangst, ik heb nooit iets van pooier of echtgenoot opgemerkt.

Het enige is iets in Delft, wat toen veel voorkwam en ik daardoor op bedacht was.
 
Ik heb tot nu toe alleen gewandeld bij de ramen. Denk er over om aan privéontvangst te doen. Maar vind het best eng. Bij hun thuis weet je nooit wat je kan verwachten. Is het jullie weleens voorgekomen dat er ook iemand anders aanwezig is in het huis? Haar echtgenoot, of pooier ofzo?
Gewoon doen. Niet bang zijn! De meeste dames die vanuit een woning werken doen dat illegaal en hebben dus meer te verliezen dan jij. Ik heb op dat gebied nooit iets negatiefs meegemaakt.
 
Ik heb tot nu toe alleen gewandeld bij de ramen. Denk er over om aan privéontvangst te doen. Maar vind het best eng. Bij hun thuis weet je nooit wat je kan verwachten. Is het jullie weleens voorgekomen dat er ook iemand anders aanwezig is in het huis? Haar echtgenoot, of pooier ofzo?
Vaak zijn het buitenlandse meiden. Twee per huis of kamer, dus ja er vaak iemand aanwezig maar die zie je niet. Mannen zijn er maar zelden.
 
Ik kom binnenkort naar amsterdam en zou daar graag afspreken met een nederlandse dame. Een eerste blik in de lijst hieronder levert weinig op merk ik … iemand tips? Graag iemand die om kan met een fetish voor nylons, stilettos, sexy kledij… :)
 
Hoi! Ik zie de laatste weken steeds meer advertenties in Ursem. Ze lijken te switchen tussen Heemskerk en Ursem. Nu is Ursem vrij klein. Worden de accounts daar gestald ofzo of is er recentelijk een locatie gekomen waar actieve dames zijn? Iemand ervaring hiermee?
 
Of ze is een omgebouwde man

Volgens de recensie hieronder mag er niet hard gevingerd worden. Dat zou iets kunnen verklaren…

 
Tegenwoordig kunnen de dames de dingen waarbij ze extra vragen een prijs bij zetten. Dus behalve de uurprijs die al heel behoorlijk verhoogd is, betaal je ook de dingen van de "menu"kaart. Wordt dan wel erg onbetaalbaar. Wat is jullie mening hierover. Prijzen de dames zich uit de markt. Ik ben erg voor een all in prijs en dan zien we wel wat we doen.
 
Het ergste vind ik nog dat er tegenwoordig extra betaald moet worden voor handelingen die normaal gesproken inbegrepen waren (ik heb het dan over thuisontvangst). Het is niet ongewoon meer dat als je een GFE wilt je voor een half uurtje je zomaar 250 tot 350 kwijt bent.

Je zou denken dat de dames zich zo uit de markt prijzen, maar aangezien dit al een tijdje bezig is heb ik daar een hard hoofd in. Vooral omdat ik merk dat mensen tegenwoordig alleen nog maar kijken of ze iets kunnen betalen, en niet meer of het een eerlijke prijs is. Niet alleen qua DVP's, maar ook qua bijvoorbeeld verbouwingen en fotoshoots worden tegenwoordig belachelijke prijzen gevraagd en ook gewoon betaald.
 
Mijn pijngrens ligt op 170,= Wie het toch nodig vind om meer te vragen bezoek ik niet. Voor LM zou ik zo onderdehand een moord doen om haar weer eens te zien, maar 250,= á 300,= voor een uurtje? Nee helaas er komt geen herhaling.
Wel een beetje een contradictie Groentje. Een moord kost je uiteindelijk meer dan 300 euro 😉
Maar ik snap je volkomen en ben het met je eens.
 
Iemand ervaring met deze dame? Een wat vollere Nederlandse dame. Deed voorheen met name massage en pegging maar is tegenwoordig ook voor een vluggertje te porren. Helaas geen orale sex mogelijk.

 
Net even geinformeerd naar renata of renate in zaandam zo n lekker bimboo. Die vraagt letterlijk voor alles extra kom je bij een half uurtje rond de 250 euro uit wat een gek joh.
 
Terug
Bovenaan Onderaan