Privehuis schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het gevoel wat ik bij mijn eerste privehuis bezoeken had zou ik geen gevoel van schaamte willen noemen, ik schaam me er niet voor. Het spannende gevoel wat ik had was na een paar keer wel over. Een bekende tegenkomen zou ik niet willen, maar ik acht die kans gewoon erg klein. Wel ben ik nog steeds alert op mijn omgeving voordat ik naar binnen/buiten ga.
Ook heb ik geen problemen met openbare woonkamers als wachtruimte in privehuizen. Vind het wel grappig om te zien hoe andere mannen reageren en ik maak soms een praatje. Voordeel vind ik ook dat je de andere dames beter kunt leren kennen.
 
Ieder privehuis is ook anders gelegen qua straat, ingang, drukte etc. Als je een probleem hebtvmet bang op herkenning dan gewoon niet in je woonplaats gaan, maar goed bij ramen heb je veel meer risico op herkenning
 
Ik kan me voorstellen dat mannen die een vrouw of vriendin hebben en alsnog hun vertier buitenshuis zoeken, dat die graag niet herkend willen worden. Ik heb er zelf weinig last van, ben al diverse jaren vrijgezel na enkele wat mindere relaties te hebben gehad. Mij boeit het dan ook zeer weinig of ik andere klanten tegen kom. Zoals hierboven al vaak genoeg is aangehaald, we komen er allemaal voor hetzelfde...een potje kaarten 🤔😂.
Probeer gewoon jezelf te zijn, je kan je wel lopen opfokken voordat je zo'n privéhuis binnen stapt, maar iedereen weet daar waarvoor je komt. Ik stap er zelf wel lekker relaxt binnen hoor, dat is ook wel zo bevorderlijk voor de sfeer. Ik kwam laatst voor het eerst bij een massagesalon in Eindhoven, massagewereld, daar kan je op de gang ook gewoon klanten tegenkomen. Ik werd wel in een klein hokje weggezet om voorgesteld te worden aan de vrije dames, maar er lopen continu dames en zo nu en dan eens een klant voorbij. Ik zeg gewoon goeiedag en als ze niks terugzeggen, ook prima. Ik heb bij de balie mijn wensen kenbaar gemaakt qua massage en hoorde later van de dame dat er een leuke heer was die voor haar had gekozen (leuk om te horen). Ik doe dit voor een stukje ontspanning, even weg uit de dagelijkse beslommeringen, ook een stukje ontlading en natuurlijk een gezellige tijd met de dames en ik schaam me nergens voor 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan