Privehuis schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrRaccoon

Wandelaar
35
02/06/22
7
Hallo mensen van het goede wandel leven,

Ik ga eigenlijk nooit naar privehuizen omdat ik mij daar wel voor schaam eigenlijk.
Ben bang om andere wandelaars tegen te komen binnen of uberhaupt mensen die langs lopen/rijden ofzo die mij naar binnen/buiten zien gaan.
Hoe zit dat bij jullie en komen jullie bij sommige privehuizen ook regelmatig andere wandelaars tegen?

Als iemand nog een discrete privehuis weet hoor ik het graag. Omgeving Friesland, groningen drenthe, overijssel, flevoland is wel aardig dichtbij, Utrecht en Gelderland is iets te ver maar wil er wel voor rijden. Aanbod van thuisontvangst valt voor mij wel wat tegen eigenlijk.

Met vriendelijke groet,

Mr Raccoon
 
Ben niet bekend met privehuizen in die regio. In de praktijk kom je nooit andere wandelaars tegen (vanwege de privacy). Privehuizen zien er naar mijn ervaring altijd anoniem uit en je kunt gelijk naar binnen lopen (dus geen pottenkijkers).
 
Wisselt per privéhuis of je andere klanten tegenkomt of niet. Bij de meeste is dat niet zo, maar bij sommigen (b.v. Diane's Secret, Den Haag) kom je in een gemeenschappelijke ruimte terecht.
Dus even onderzoek doen.

Volgens mij hebben Utrecht Privé (Vleutenseweg) en House of Dreams (Amersfoort) het zo geregeld dat je geen andere klanten tegenkomt.
Ingang Utrecht Privé is aan een drukke weg, dat is minder aangenaam. Weliswaar hoef je niet op straat te wachten tot de deur opengaat (je belt aan bij een binnendeur), maar toch.
H.o.D. Amersfoort heeft een discrete ingang.
Met het aanbod in het noorden/oosten van het land ben ik niet bekend.
 
Bij discrete privéhuizen zullen ze altijd hun best doen om te voorkomen dat je binnen andere klanten tegen komt. In principe zie je dan alleen de gastvrouw en de dame met wie je een afspraak hebt (of eventueel alle dames uit de line-up).

Wanneer de badkamer op de gang is, dan zullen de dames altijd even kijken of de gang en badkamer "veilig" zijn. Ik ben wel eens in een huis via de achterdeur naar buiten gebracht omdat er een andere klant voor de voordeur stond (en alle kamers waren bezet).

Maar ook bij discrete privéhuizen met een discrete parkeerplaats kan je op die parkeerplaats nog wel eens andere klanten tegenkomen. Ik heb het meegemaakt dat ik de enige klant was, maar ook wel eens dat ik tegelijkertijd met een andere auto (klant) parkeerde (die man bleef even in zijn auto wachten tot ik naar binnen was). Ook dat ik na een date net in mijn auto zat en er een andere klant aan kwam rijden of ongeveer tegelijkertijd met mij vertrok.

Die andere klanten komen allemaal voor hetzelfde, dus daar heb ik niet zo'n probleem mee. Het is vervelender wanneer een bekende jouw net naar buiten ziet komen of van de parkeerplaats af ziet rijden. Daarom zijn er een aantal privéhuizen waar ik niet naar toe ga, wegens een te groot risico op het mogelijk tegenkomen van bekenden in die plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom schamen? Ten eerste, de meeste privéhuizen doen echt wel hun best om te voorkomen dat de klanten mekaar ergens tegenkomen in het huis. Helaas op de parking of buiten, daar kunnen zij ook niks aan doen. En ten tweede, wanneer je dan langs de ramen gaat wandelen heb je zoveel keer meer kans andere wandelaars tegen te komen dan in een privéhuis.
En bedenk even, wanneer je dan toch eens iemand in een privéhuis zou tegenkomen dat die persoon daar om net dezelfde reden is als jij. Bij de ramen kan dat soms wel eens anders zijn. Daar komen er al wel eens mensen rondlopen gewoon om even te kijken en die helemaal geen wandelaar zijn. Daar is het risico betrapt te worden vele malen groter.
 
Discretie is beter in privehuis dan priveontvangst. Vele hebben een achteringang. Of je parkeert stuk verderop. En loopt zo naar binnen. Bij thuisontvangst sta je dus op straat te wachten.
 
Ga je naar privéhuis niet in je eigen stad of dorp, is de kans toch klein dat er bekenden zullen zijn die je herkennen. Buiten de mensen die in de straat wonen van zo'n privéhuis weet niemand anders dat daar een privéhuis is. En als je in een privéhuis bij je dame bent, en je zou toevallig op de gang een andere dame met haar klant tegenkomen? De kans dat dit een collega van je werk of buurman is, die is wel heel erg klein. Een dame van plezier in een privéhuis zal voor jou persoonlijk zorgen van binnenkomst tot je weer de deur uit gaat. Zorg altijd dat je bij haar blijft. Zij zal altijd er voor je zijn en jou beschermen. Kom je toch andere man tegen en wil je daarover je mening ventileren, kan je ook openlijk tegen die dame erover spreken. Ze kan je dan desnoods geruststellen dat het niet zo erg is.
 
Ik overweeg ook om eens over te schakelen naar privé-huizen. Ik denk dat een goede planning belangrijk is.

Er is een privé-huis die me wel intresseert. Ik heb eens gekeken op google earth hoe het huis er uit ziet. Zo weet ik waar ik waar ik moet zijn. Er is een bushalte er 100 m van. Dus kan ik zowel de bus nemen. Geen zorgen om mijn auto te parkeren enz.

Als ik zou beslissen om te gaan zou ik op voorhand een afspraak maken voor de dame die mij intressert. Zo ben je zeker van je date. Als je wil kan je ook wat extra info vragen i.v.m parking, inkom....

Zelfs kom je een andere klant binnen of buiten tegen uiteindelijk weet je toch waar om jullie daar zijn.
 
In deze regio heb ik 2 privehuizen bezocht. Nightlife in Nieuw beerta, op zich redelijk discreet. Je parkeert achter het pand, je auto is vanaf de weg niet te zien. Je belt aan, gastvrouw doet open, als je een afspraak met een dame hebt gemaakt staat deze dame al klaar bij de bar. Afrekenen bij de gastvrouw, en dan samen naar de kamer. Je wordt via een andere uitgang weer naar buiten gelaten, zodat je niet iemand tegenkomt die net naar binnenloopt.

Wel één keer meegemaakt dat er wat mensen aan de bar zaten te drinken. Volgens mij kun je ook aangeven dat je door de dame zelf ontvangen wordt, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Misschien informeren bij de club zelf?

Bij de Woeste hoeve Groningen ben ik één keer geweest, hier kwam ik wel andere wandelaars tegen op de trap.
 
De bekende schaamte die we allemaal wel kennen van onze eerste wandelingen. Half panisch dat je iemand tegen zou komen, gezien zou worden. Terwijl het allemaal vrij discreet kan en de kans dat je gezien wordt klein is bij het juiste privehuis. Ze hebben nagenoeg allemaal een separe, zodat je binnen niemand anders dan de meiden tegenkomt. Met naar binnen gaan kun je het een beetje zelf bepalen (goed rondkijken en de duik nemen ;)) bij het naar buiten gaan is het anders, dan bepaal je niet zelf 100 procent "het moment" en kun je niet rondkijken. Dus ergens gaan waar ze je niet kennen.

Als je maar vaak genoeg gaat, verdwijnt de schaamte. Dan wen je er aan en ga je relaxed naar binnen en naar buiten. Dan ga je aan de bar en mogelijk nog verder. Vroeger bang dat ik gezien werd, inmiddels al heel wat gangbangs achter de rug.
 
Waarom schamen? Ten eerste, de meeste privéhuizen doen echt wel hun best om te voorkomen dat de klanten mekaar ergens tegenkomen in het huis. Helaas op de parking of buiten, daar kunnen zij ook niks aan doen. En ten tweede, wanneer je dan langs de ramen gaat wandelen heb je zoveel keer meer kans andere wandelaars tegen te komen dan in een privéhuis.
En bedenk even, wanneer je dan toch eens iemand in een privéhuis zou tegenkomen dat die persoon daar om net dezelfde reden is als jij. Bij de ramen kan dat soms wel eens anders zijn. Daar komen er al wel eens mensen rondlopen gewoon om even te kijken en die helemaal geen wandelaar zijn. Daar is het risico betrapt te worden vele malen groter.
Iedereen heeft niet even veel lef en voelt zich graag veilig . Mij maakt ook niks uit heb altijd tot nu toe geluk .en mr raccoon had het over privé huizen dan is langs de ramen wandelen al helemaal niks voor hem
 
Bij een privehuis ben je juist meer discreet. Het zit bij jou denk ik meer tussen de oren je moet gewoon gaan zonder erbij na te denken.
 
Laatst bewerkt:
Ach ik kan me nog wel herinneren dat ik ooit zo dacht. Maar waarom, dat weet ik niet meer :ROFLMAO:

Eerste huis waar ik ooit kwam had een ijszaak een paar deuren verder. Ik kan me herinneren dat ik een van de eerste keren dat ik langs het terras van die ijszaak liep echt voelde dat iedereen wist waar ik naartoe liep, en dat dat het einde van mijn lidmaatschap van de maatschappij zou zijn.. Het was enkel het inmiddels vrijwel uit mijn ballen sijpelende testosteron wat me deed doorlopen.

De laatste keer dat ik er in de zomer kwam, dacht ik 'al die venten die hier zitten omdat ze van hun vrouw of vriendin mee moesten weten precies wat ik ga doen en zijn stikjaloers op me' :ROFLMAO:

Allebei delusional natuurlijk. De rauwe waarheid is dat het niemand echt iets kan schelen wat je doet. Als je erover nadenkt, is dat nog veel pijnlijker.
 
Ik heb ook geen last van schaamte en zoals al gezegd hier vind ik een privéhuis juist veel discreter dan privéontvangst of de ramen.

Ik kom wel eens andere wandelaars tegen bij een privéhuis, die meestal een stuk ouder zijn dan mijzelf, en merk wel eens aan hen dat zij snel wegkijken als ik ze toevallig zie bij de voordeur bijvoorbeeld. Ik vraag me op zo'n moment wel eens af waarom zij liever niet gezien willen worden en ik er geen problemen mee heb, maar goed ieder persoon kan daar zo zijn eigen redenen voor hebben. Ik denk er dus niet te lang over na. Ik kom immers om zelf te ontspannen en wat een ander doet en met wie in een privéhuis hoef ik verder niet te weten.
 
Ik herken het wel hoor.
Eenmaal binnen geen probleem maar naar binnen of buiten gaan is toch altijd een momentje van "kom ik geen bekende tegen…".
Daarom doe ik het meestal niet in m'n eigen buurt/stad.
Bij elke dvp trouwens parkeer ik de auto toch liefst een beetje discreet, om de hoek als het kan.
Herkenbaar. Privéhuis in mijn stad ligt ook nog eens langs een drukke weg en in een wijk waar ik wat mensen ken. Dat wil ik niet riskeren dus ik ga naar een andere stad. Daar interesseert het me niet of de mensen me in en uit zien lopen.
 
Diane's Secret in Den Haag, daar kom je idd in een leuke gezamenlijke kamer, zowel vooraf als na afloop kun je daar tussen de andere mannen nog wat na kletsen. Soms komt er nog een dame bij zitten ook. Na de eerste keer is je schroom dan ook wel weg 😉
Vroeger was dat bij Jan Bik ook zo. Ik kon er niet aan wennen en kwam er uiteindelijk niet meer terug. Gelukkig maar, het bleek een criminele bende.
 
Wel even een waarschuwing :) , ik ga naar een huis in een andere stad (om de kans op bekende te vermijden). Blijkt betreffende dame uit mijn eigen stad/wijk te komen, ook omdat ze liever geen bekende tegen komt. Daarna haar nog een paar keer op straat en in de supermarkt gezien en werd er wel een glimlach uitgewisseld :)
Dat risico loop je dan natuurlijk. Vaak komen de dames in een privéhuis uit de andere kant van Nederland, ja.
 
Privé huizen zien er uit als gewone huizen, je moet bijna een buur (of klant) zijn om te weten wat er zich afspeelt.

Ze doen ook hun best om contact met anderen te vermijden. De dame kijkt eens of er iemand op de gang of in de badkamer is alvorens je te laten gaan.

Kan je nog iemand tegenkomen op straat. Tja, eens vriendelijk knikken zeker 😅 Al had ik in het begin ook wel veel meer schaamte. Alles went zeker?

Idealiter is er ook een afgeschermde parking. Anders zet ik mijn auto liever honderd meter verder…
 
Niet allemaal hoor. Er zijn er ook met grote rode neon verlichting en grote billboards met dames in lingerie. Best even op Google Streetview checken als het wat uit maakt voor je.
De privéhuizen in mijn streek die op de Vlamingen gericht zijn zijn alleszins discreet. De huizen die mikken op de Franse toeristen hebben inderdaad neon verlichting en billboards.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan