Prostaat massage SKW

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

noppie

Newbie
Forumpionier
19
05/07/21
9
Weet er iemand een dame in het SKW die een goede prostaatmassage geeft. Niet iemand die een vinger in de anus steekt en dan op de prostaat duwt.
Ik heb nog nooit een goede prostaat massage gehad. Ik heb wel bij een dokter al een rectaal toucher gehad, en die voelt en wrijft dan over de prostaat en dat geeft een min of meer aangenaam gevoel. Ik lees hier geregeld dat mannen een prostaat massage hebben gehad in het SKW maar ik heb mijn twijfels. Ik wil er ook niet voor naar een SM dame gaan, omdat ik vrees dat die eerder op pijn gericht zijn. Benieuwd of ik een positieve reactie krijg.
 
Hoi Noppie, je kan met een domina gewoon afspreken dat je een prostaat massage wil, onervaren bent en geen pijnsessie wil. Bespreek ook even met haar wat de mogelijkheden zijn en hoe ze deze massage wil doen... meestal hebben ze hier wel wat ervaring mee en die willen ze graag delen. Ikzelf hou bevoorbeeld van een prostaatmassage, maar niet van te dikke speeltjes....
De meeste SM dames hebben een heel arsenaal (meer dan de gewone raamdames) aan speeltjes en als je er één niet leuk vindt dit gewoon even aangeven en dan zoeken ze wel een ander oplossing...
 
Weet er iemand een dame in het SKW die een goede prostaatmassage geeft. Niet iemand die een vinger in de anus steekt en dan op de prostaat duwt.
Ik heb nog nooit een goede prostaat massage gehad. Ik heb wel bij een dokter al een rectaal toucher gehad, en die voelt en wrijft dan over de prostaat en dat geeft een min of meer aangenaam gevoel. Ik lees hier geregeld dat mannen een prostaat massage hebben gehad in het SKW maar ik heb mijn twijfels. Ik wil er ook niet voor naar een SM dame gaan, omdat ik vrees dat die eerder op pijn gericht zijn. Benieuwd of ik een positieve reactie krijg.
ik heb je een privé bericht gestuurd, op het envelopje klikken naast je profiel naam :)
 
Kinky of smdames zijn bij prostaatmassage niet op de pijn gericht, over het algemeen zijn deckinky dames niet veel met pijn bezig meer spel op anaal genot, rollenspel, teasing, soft kink spel etc, ze houden juist goed rekening met je wensen en grenzen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan