Prostaat massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is wel handig als je een beetje schoon bent inderdaad, dus niet gaan als je aan het 'prairiehonden' bent.
Bij een langere date kan de dame je verzoeken te douchen en heeft ze een opzetstukje op de doucheslang waarmee je de boel van binnen kan doorspoelen. Je kan het ook thuis zelf doen (google even op 'anaaldouche')
Maar sowieso heeft diegene een handschoentje aan, want een incidenteel klontje zal nooit te voorkomen zijn.
En ja: de kans is groot dat je jezelf ruikt 😉
 
Ik zou dit ook graag eens voor de eerste keer willen proberen.
Het probleem is dat er veel dames er wel mee adverteren.
Maar als je ze dan per sms vraagt of ze er goed in zijn antwoorden ze meestal met, ik heb dat nog nooit gedaan of ik doe dat niet.
Of je komt dan bij hen op de kamer en hebben ze meestal nagels van x aantal cm. En met een dildo of iets dergelijks ben ik niet voor te vinden..
 
Ik heb dit vorige week voor het eerst geprobeerd bij een dame die, als ik haar en anderen moet geloven, en dat doe ik, hier veel ervaring mee heeft. Ze vroeg ook zelf of ze dit bij mij mocht doen.
Desondanks was het voor mij geen geweldige ervaring voor mij. Ik zal verder geen details vermelden, maar ondanks dat ik vrij ontspannen was en de dame er uitgebreid de tijd voor nam, raakte ik er niet opgewonden van. Ik zal het dus niet zo snel nog een keer proberen en zeker niet bij een dame die hier weinig ervaring mee heeft.
 
Ik heb dit vorige week voor het eerst geprobeerd bij een dame die, als ik haar en anderen moet geloven, en dat doe ik, hier veel ervaring mee heeft. Ze vroeg ook zelf of ze dit bij mij mocht doen.
Desondanks was het voor mij geen geweldige ervaring voor mij. Ik zal verder geen details vermelden, maar ondanks dat ik vrij ontspannen was en de dame er uitgebreid de tijd voor nam, raakte ik er niet opgewonden van. Ik zal het dus niet zo snel nog een keer proberen en zeker niet bij een dame die hier weinig ervaring mee heeft.
Jammer dat je niet de juiste dame hebt getroffen. Wanneer het goed gebeurt weet je niet wat je meemaakt. Zo lekker !!!
 
Mijn enige echt geslaagde prostaatmassage was bij Champagne in Zaventem. Echt hemels was het toen. Zonder het te beseffen heb ik toen mijn vracht in de lucht geschoten.
Vele dvp's hebben het al geprobeerd bij mij maar dit was de enige keer dat ik dit zalige gevoel ervaren heb.
 
Jammer dat je niet de juiste dame hebt getroffen. Wanneer het goed gebeurt weet je niet wat je meemaakt. Zo lekker !!!

Zeker lekker, maar er zijn nog steeds heren die onbewust anaal spel iets als 'gay' zien. Terwijl er mega veel zenuwen op die plek zitten die de ervaring geweldig kunnen maken, je moet alleen wel je verstand op 0 zetten en ervan genieten.
Een orgasme tijdens eens prostaatmassage is, tenminste naar de reacties kijkend, helemaal geweldig en super intens. Je moet alleen wel een dvp treffen die rustig aan doet in het begin, als iemand zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Het beste gaat het met 2 vingers, met 1 ook wel.. maar dat lukt wat minder goed.
Het wordt zeker gewaardeerd als dit in combi gaat met pijpen of aftrekken met flink veel olie aan je andere hand. Probeer voor die tijd iig naar de wc te gaan, mocht je dat uitspoelen niet willen of kunnen doen. Handschoenen gaan überhaupt aan, niet alleen voor bende aan je vinger(s), maar ook ter bescherming dat je geen weefsel stuk maakt met je nagels.
Lange nagels zijn hier iig zeer zeker niet geschikt voor.

Overigens is het best handig als je een dvp hebt die een beetje oplet en ook haar kop opentrekt als er iets mis is. Ik weet helaas hoe een niet gezonde prostaat aanvoelt, want kreeg iemand die het eens wilde proberen en melde dat hij snel onder het mes moest voor prostaatkanker. Wat je dan voelt is een knetterharde prostaat, helaas lukte de massage daardoor niet. Maar goed, daardoor weet ik nu wel hoe prostaatkanker aanvoelt 😉 Dat is dan weer een voordeel van iets heel erg naars.
 
Is gewoon super goed, krijg dan altijd een geweldig orgasme echt al een paar keer meegemaakt (wel na langdurig de spanning op te drijven) dat ik klaarkwam n'a de prostaatmassage en dat de sperma tot op mijn eigen gezicht spoot
 
Beatrice uit Antwerpen heeft mij net een knappe prostaat massage gegeven. Met een zwarte rubber handschoen in mijn kont duwde ze zachtjes op mijn prostaat, terwijl ze met haar andere hand zachtjes mijn pik en ballen bewerkte. Ik kwam fantastisch goed klaar:p.
 
Beatrice uit Antwerpen heeft mij net een knappe prostaat massage gegeven. Met een zwarte rubber handschoen in mijn kont duwde ze zachtjes op mijn prostaat, terwijl ze met haar andere hand zachtjes mijn pik en ballen bewerkte. Ik kwam fantastisch goed klaar:p.

Heb bij deze dame al meerdere keren getwijfeld binnen te gaan. Zijn haar diensten in orde?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan