Prostaatmassage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rio67

Newbie
9
30/11/22
3
Wie kan me zeggen welke dame gespecialliseerd is in prostaatmassage, omgeving Antwerpen.
Daarmee bedoel ik massage dmv de vinger(s), zonder de penis aan te raken. Dit zou een intenser en langer orgasme geven.
Graag jullie advies :D
 
Wie kan me zeggen welke dame gespecialliseerd is in prostaatmassage, omgeving Antwerpen.
Daarmee bedoel ik massage dmv de vinger(s), zonder de penis aan te raken. Dit zou een intenser en langer orgasme geven.
Graag jullie advies :D
In Antwerpen kan ik je zeker Vanessa en Maria aanraden!
 
Naar mijn mening één van de toppers hiervoor is Agatha, in Deurne.


Ze is vrij kil, maar kan je op 30 minuten behoorlijk opwinden en laten komen puur via simulatie van de prostaat, zonder je penis aan te raken.
Dit is inderdaad niet zomaar kontvingeren…
 
Naar mijn mening één van de toppers hiervoor is Agatha, in Deurne.


Ze is vrij kil, maar kan je op 30 minuten behoorlijk opwinden en laten komen puur via simulatie van de prostaat, zonder je penis aan te raken.
Dit is inderdaad niet zomaar kontvingeren…
Echt ? Amai lijkt me zalig
Wil ik zeker eens proberen
 
Klinkt interessant Pietje Scramouille. Kan je eventueel een recensie invullen? Ik vind niets terug op deze site van haar.
Je spreekt over oude milf? Hoe oud schat je haar? Volgens RL is ze 37.
 
Dag andere wandelaars,

Ik ben op zoek naar een dame die de beste prostaatmassage geeft. Dat zal mijn eerste keer zijn dus ik ben erg benieuwd en hoop geen 'misloop' te hebben.

Op kinky en sexjobs heb ik ook gezocht maar veel die het aanbieden, bieden het toch ineens niet aan.

Ik zoek in de omgeving Zuid Holland /Noord Holland / Utrecht.

Helaas is Den Haag geen optie.

Alvast bedankt!
 
Op basis van deze en andere rubrieken op deze site heb ik ook contact gelegd met Hannah. En inderdaad je moet gewoon bellen en dan vraagt ze wat je wil en dan gaat de rest vanzelf. Als op Whatsapp haar profielfoto aanstaat kan je op die dag een afspraak met haar maken voor die dag zelf.
Vergeleken met allerlei tantradames is zij de meest echte tantradame. Je bent echt een uur binnen en het is zeker geen haastwerk. Ook komen er geen onverwachte extra kosten. Prostaatmassage doet zij graag. Ze vindt dat zelfs een belangrijk onderdeel van de tantramassage. Als je het vraagt mag je haar vingeren maar ze komt er niet dichterbij voor zitten, dus moet je je wel uitstrekken.
 
De titel spreekt al voor zich maar ik ben op zoek naar een dame die een zeer goede prostaat massage kan geven. Wat zijn jullie ervaringen en wie is er in het bijzonder goed in deze type massage? Voorkeur midden van het land maar richting Amsterdam of Den Bosch is ook geen probleem!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan