WHEM Pussycat - Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Hookers.nl was er wel een enkele ervaring, ze zou erg passief zijn geweest. Maar vooral bleek het zo goed als onmogelijk om met haar af te spreken. Toch wel vreemd voor een dame die vrijwel dagelijks haar advertentie update, gedurende de afgelopen 3 a 4 jaar. Ik heb in de adfgelopen jaren vaker een vraag gesteld op meerdere fora, maar er komen verder nauwelijks tot geen reacties los van medewandelaars.
 
Ik ben er in het verleden wel is geweest was een hele vreemde date waarbij ze klaagde waarom ik geen geluid maakte tijdens het pijpen.
Maar goed dat lag weer aan het feit dat het ontzettend matig was en de dame is ook niet aantrekkelijk slecht gebit en kwam alleen onzin uit.
 
Deze dame lijkt op de foto's best een aantrekkelijk oudere dame. Blijkt dus dat ze niet helemaal barkie is, dat kan het eea dan wel verklaren. Erg jammer, deze dame heb ik al 4 jaar in beeld, maar iets heeft mij al die tijd weerhouden om haar te contacten. Ook erg opvallend dat vrijwel niemand iets over haar schrijft. Vreemd allemaal.
 
Ik ben bij haar geweest ergens vorig jaar. De afspraak was snel gemaakt kan ik me nog herinneren. Dat was dan ook het enige positieve.
55 klopt van geen kant, draagt oude-oma-ondergoed en is erg fors. Sommigen onder ons zouden het dik noemen.
Ze wilde er ook zonder condoom opklimmen.

Voor mij eens maar nooit weer!
 
Dan kunnen we bijna wel concluderen dat die foto's totaal niet meer met de werkelijkheid overeen komen? Of niet eens van haar zijn? Hoe is haar gezicht? Is ze wel vriendelijk?

Overigens vind ik een derglijke leeftijd best wel spannend mits het een verzorgde en vlotte vrouw is. Wellicht neem ik nog wel eens de gok. Gelukkig voldoe ik nog net aan haar leeftijdscriterium :p
 
Ik heb haar pakweg 10 jaar of langer terug bezocht, foto`s op Kinky zijn absoluut niet van haar.
Date was zo zo dus niet heel slecht maar ook geen twijfel opgewekt voor herhaling dat zou zonde van je geld zijn.
Ze wou me toen z.c. voelen en dat neukt veel lekkerder en heb het zonder bij haar naar binnengedrongen.
60+ is ze zeer zeker wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan