Algemeen Queens Thai Massage, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bij Queens Thai Massage Gent geweest en gekozen voor Richy. Was al donker toen ik eraan kwam dus vrij anoniem naar binnen gegaan. Is idd parallelstraat van de Veldstraat dus er loopt wel wat volk. Maar gelukkig ben je zo door de eerste ingang. Toen ik binnenkwam werd ik opgewacht door Richy. Die is voorzien van een ongelofelijke boezem. Beneden zei ze me. Blijkbaar waren de kamers boven volzet. Geen probleem. Beneden zijn er ook 2 propere, goed verwarmde kamers en een mooie douchegelegenheid. Gekozen voor 1 uurtje massage met happy ending. 100 euro. faire prijs. Leg je maar op je buik vertelde ze me (spreekt aardig mondje nederlands). Nou ik moet toegeven, ik heb al heel wat Thaise massages genoten maar deze was er toch een van de betere (zoniet de beste van lange tijd). Richy masseert afwisselend hard en zacht en af en toe lichte ze men kontje op om mijn ballen zachtjes te masseren met haar lange nagels. Mmm wel erg lekker. Na een half uurtje komt ze met haar blote poesje en dikke tieten tegen me aanwrijven. Zachtjes blazend in men oor. Lekker schat? Ja zeker...mmmm smaakt naar meer. Ze wrijft haar zachtjes behaard poesje tegen men ballen en kont aan tot men pik lekker stijf komt. Draai je maar om hoor, zegt ze...mmm het zicht op haar lekkere tieten is fantastisch. Ze komt met haar kont op men buik zitten en laat me lekker met haar tieten spelen. Lik er maar es aan...mmm lekker. Ondertussen pakt ze men paal en begint hem lekker af te trekken. Af en toe steekt ze haar kutje tegen men neus. Niet aan likken hoor maar kijken mag zegt ze. Ze draait zich om en zet haar met haar kont over men gezicht. Het zicht op haar kutje en kontgaatje is echt geil. Terwijl ze aan haar kutje wrijft kom ik spuitend in haar hand klaar, zelfs een beetje op haar tepels. Goed geschoten zeg! mmm ik dacht het ook. Nog even douchen? Graag. Ze leidt me naar een mooie douche. Zal ik je helpen? Ze wast men rug lekker schoon en speelt zelfs nog even met men kontje en pik. Tot nog eens he... wel..ik vond Richy echt geweldig en vriendelijk (wat tegenwoordig ook al niet simpel meer te vinden is). Ik kom zeker terug.
Hoe oud schat je Richy? Heeft ze een strak figuur zoals op de foto's?
 
Rista is zeer goed. Mooi meisje 29 jaar. Goede massage. Heeft me goed verwend vanonder 50 euro extra betaald en fantastisch langdurig pijpen zonder condoom. Heerlijk van genoten. Ze doet haar werk zeer goed.Discrete plaats. Ziet eruit als een gewoon huis. Van dd buitenkant van het huis zie je niets. Ook geen label op het huis. Rista is voor heralding vatbaar. Ze is fantastisch
 
Rista is zeer goed. Mooi meisje 29 jaar. Goede massage. Heeft me goed verwend vanonder 50 euro extra betaald en fantastisch langdurig pijpen zonder condoom. Heerlijk van genoten. Ze doet haar werk zeer goed.Discrete plaats. Ziet eruit als een gewoon huis. Van dd buitenkant van het huis zie je niets. Ook geen label op het huis. Rista is voor heralding vatbaar. Ze is fantastisch
Wie is rista
 
Terug
Bovenaan Onderaan