Recensie Rémy, De Rode Deur, Goes 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietje de zeeuw

Vaste klant
201
19/08/22
140
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/girlfriend-experience_8231273
Totale kosten (in euro)
€. 100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na Jaimy, nu eens Rémy bezocht bij De Rode Deur. Foto's en advertentie klonken aantrekkelijk, slank en een echte GFE….

Niets van dat alles, Rémy is alles behalve slank, volslank ja. GFE? Ze had er duidelijk geen zin in, komt gewoon bits over. 33? Eerder 10 jaar ouder of heeft een slecht leven gehad.

Nou kan het best natuurlijk dat er geen klik is of dat je je dag niet hebt, maar je mag wel je best doen..

Alles kwam gemaakt en plichtmatig over, zeker niet voor herhaling vatbaar.


 
Laatst bewerkt:
Na Jaimy, nu eens Rémy bezocht bij De Rode Deur. Foto's en advertentie klonken aantrekkelijk, slank en een echte GFE….

Niets van dat alles, Rémy is alles behalve slank, volslank ja. GFE? Ze had er duidelijk geen zin in, komt gewoon bits over. 33? Eerder 10 jaar ouder of heeft een slecht leven gehad.

Nou kan het best natuurlijk dat er geen klik is of dat je je dag niet hebt, maar je mag wel je best doen..

Alles kwam gemaakt en plichtmatig over, zeker niet voor herhaling vatbaar.


Dan heb je mij waarschijnlijk op een dag getroffen dat ik er niet lekke in zat. Ik herken mezelf hier namelijk totaal niet in....
 
Hoe kan een dame nou korting gaan geven? Ze zegt zelf al dat ze zich hier niet in herkent.... Je kunt altijd zeggen als Jan de Wandelaar dat het jou niet beviel zo verdienen de dames niks. Als iemand op z'n werk een dag minder doet als normaal wordt die dan ook gekort op zijn loon.
ik weet niet of je -in dit geval- een zelfstandige kunt vergelijken met iemand in loondienst: als ik door een -zelfstandige- aannemer mijn dak laat vernieuwen en bij de eerste de beste regenbui mijn huis blank staat, begin ik ook over de rekening...
 
ik weet niet of je -in dit geval- een zelfstandige kunt vergelijken met iemand in loondienst: als ik door een -zelfstandige- aannemer mijn dak laat vernieuwen en bij de eerste de beste regenbui mijn huis blank staat, begin ik ook over de rekening...
Het is natuurlijk niet zo simpel als 'ze is zelfstandig, dus mag ik reclameren.' Een aannemer heeft meestal meer opties dan aannemer zijn.
 
ik weet niet of je -in dit geval- een zelfstandige kunt vergelijken met iemand in loondienst: als ik door een -zelfstandige- aannemer mijn dak laat vernieuwen en bij de eerste de beste regenbui mijn huis blank staat, begin ik ook over de rekening...
Mocht je iets laten verbouwen aan je huis of bijvoorbeeld met je auto naar de garage gaan en het is niet goed, kun je het in vele gevallen aantonen. Maar een dienst zoals dit... bewijs maar als klant zijnde dat het niet goed was dat kun je toch niet lijkt mij🤷‍♂️
 
Een girlfriend experience. Maar soms is je girlfriend boos op je , en wil ze niks.
behalve een diamanten ring...
Mocht je iets laten verbouwen aan je huis of bijvoorbeeld met je auto naar de garage gaan en het is niet goed, kun je het in vele gevallen aantonen. Maar een dienst zoals dit... bewijs maar als klant zijnde dat het niet goed was dat kun je toch niet lijkt mij🤷‍♂️
dat is natuurlijk zo, ook voor een verbouwing en een garage. maar het principe geldt voor een dame van plezier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan