Raamexploitanten boos: AZC Pletterijkade Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb er een hard hoofd in Feestje .
Wilders krijgt niks voor elkaar..
die Timmermans is voor Nederland wat napalm voor Vietnam was..
en al het andere wat er zit zijn zacht gekookte eieren die sowieso 1,5 ton per jaar krijgen om elkaar de maat te nemen over de kleinste dingen..en over Gaza lullen totdat ze er bij neervallen..
totaal wereldvreemd ,enkel bekend met wat in hun bubbel speelt
waarschijnlijk overal hun geld weggezet in ,vastgoed/investeringsmaatschappijen
noem maar op

ik ben tot op zekere hoogte wel van mening dat mensen die hulp nodig hebben ,dat die geholpen moeten worden..
het word echter anders ,als men eerst tig veilige landen doorkruist om vervolgens hier hun poten onder tafel te steken..
vervolgens weten ze dat ze het eerste half jaar sowieso niet mogen werken..
en dan duurt een half jaar best lang..de dagen ook..en de kans dat men gaat lopen kloten word dan wekelijks groter..
wil men dan nog wel na een half jaar?..
of gelooft men het dan wel..ik bedoel je kunt ook gewoon in de illegaliteit duiken..
ook vind ik dat wanneer een land weer veilig is men dan gewoon terug gaat..
draag je werkelijk bij aan de samenleving hier dan moet daar rekening mee gehouden worden..
houd je sowieso van winkels plunderen ,of jonge meiden van de fiets trekken?..
linea recta terug..
en in het thuisland berechten..
Mensen uit sommige landen zijn gewoon niet of niet genoeg compatibel met hoe wij zijn. Dan zijn zowel zij als wij toch beter af als ze ons deurtje voorbij gaan? Ik zie niet in waarom 'de hele wereld' hier zou moeten kunnen zijn, is het dan echt zo gek iets van een selectie toe te passen?

er zit een hoogstwaarschijnlijk verdienmodel achter hee..
achter die opvang..
er zitten mensen hun zakken te vullen met de ellende van een ander..
hoe/wat/waar weet ik ook niet..
maar waarschijnlijk een zelfde soort constructie zoals men al jaren doet met arbeidsmigranten uit het Oostblok..
kan gewoon niet anders..anders had je allang geen enkele Somaliër o.i.d meer gezien hier
hoppakee..

Laatst bewerkt:
Nee stemmen is niet voldoende. In NL zijn we allemaal zwaar individualistisch. Het wordt tijd dat we opstaan en ons er tegen gaan verzetten. Maar goed er komt in 2026/2027 wel een oorlog aan en dan zal de pleurus wel uitbreken, dat weet ik zeker. De vorige oorlog heeft veel goede wetten gegeven, waardoor we veel socialer naar elkaar werden. Oorlog is kut ja maar je ziet dat we in goede tijden niet opstaan voor het juiste dus zal geschiedenis zich maar moten herhalen. En hopelijk zetten ze al die azcs mensen dan in de eerste linie ofzo, want we hebben er geen ene moet aan

Niet gehoord worden. De potentiële problemen niet erkend worden.
En dat gebeurt niet alleen in de buurt van opvanglocaties.

ALs je je nu afvraagt waarom het vertrouwen in de politiek in Nederland toch zo laag is, dat zijn de redenen.

Het zou zo veel helpen als er gewoon open en eerlijk met bewoners gecommuniceerd zou worden. Gewoon het gesprekje:"we hebben een leegstaand gebouw bij jullie op het oog, we verwachten dat opvang overlast gaat geven. Willen jullie meedenken over oplossingen voor de problemen die we verwachten?"
Men zou dus ook met de sekswerkers en de exploitanten om tafel moeten gaan zitten om te zien wat reëel is.
Niet alleen wat betreft dat plan van een AZC, maar ook over een prostitutiecentrum.

Terug
Bovenaan Onderaan