Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMensen uit sommige landen zijn gewoon niet of niet genoeg compatibel met hoe wij zijn. Dan zijn zowel zij als wij toch beter af als ze ons deurtje voorbij gaan? Ik zie niet in waarom 'de hele wereld' hier zou moeten kunnen zijn, is het dan echt zo gek iets van een selectie toe te passen?ik ben tot op zekere hoogte wel van mening dat mensen die hulp nodig hebben ,dat die geholpen moeten worden..
het word echter anders ,als men eerst tig veilige landen doorkruist om vervolgens hier hun poten onder tafel te steken..
vervolgens weten ze dat ze het eerste half jaar sowieso niet mogen werken..
en dan duurt een half jaar best lang..de dagen ook..en de kans dat men gaat lopen kloten word dan wekelijks groter..
wil men dan nog wel na een half jaar?..
of gelooft men het dan wel..ik bedoel je kunt ook gewoon in de illegaliteit duiken..
ook vind ik dat wanneer een land weer veilig is men dan gewoon terug gaat..
draag je werkelijk bij aan de samenleving hier dan moet daar rekening mee gehouden worden..
houd je sowieso van winkels plunderen ,of jonge meiden van de fiets trekken?..
linea recta terug..
en in het thuisland berechten..
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld. Geen enkele DVP zou in zo'n beurt willen werken.
Trouwens, verkrachters stoppen niet met verkrachten als ze moeten betalen voor seks. Het gaat hun om de macht die ze dan hebben over een persoon, niet om de seks zelf
Men zou dus ook met de sekswerkers en de exploitanten om tafel moeten gaan zitten om te zien wat reëel is.Niet gehoord worden. De potentiële problemen niet erkend worden.
En dat gebeurt niet alleen in de buurt van opvanglocaties.
ALs je je nu afvraagt waarom het vertrouwen in de politiek in Nederland toch zo laag is, dat zijn de redenen.
Het zou zo veel helpen als er gewoon open en eerlijk met bewoners gecommuniceerd zou worden. Gewoon het gesprekje:"we hebben een leegstaand gebouw bij jullie op het oog, we verwachten dat opvang overlast gaat geven. Willen jullie meedenken over oplossingen voor de problemen die we verwachten?"