Raamprostitutie - onderhandelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TTTTT

Vaste klant
133
23/02/23
157
6
Misschien een eigenaardige of domme vraag, maar 'wandelen' is nog redelijk nieuw voor me.

Wanneer je (in Brustem) aan een raam stopt, onderhandelen jullie dan al vanuit de auto over bepaalde dingen (zoals prijzen, mogelijkheden...)? En hoe doe je dat dan?

Ik vind dat wel een beetje awkward om dan binnen te stappen en met die dame in lingerie binnen te beginnen discussiëren... Op de moment dat je daar bloedgeil binnen staat tegen over een halfnaakte schoonheid, is het voor mij ook al niet meer zo simpel om logisch te denken:rolleyes:

Is voor mij een voordeel aan privé-ontvangst, dan weet je op voorhand waar je jezelf aan kan verwachten...
 
Onderhandelen zou ik niet echt doen omdat de dames ook huur hebben te betalen voor het raam. Je kan het beste vragen wat het kost, en er dan van uitgaan dat je het basis pakket van pijpen en 1 of 2 standjes krijgt. Daarna kan je altijd nog onderhandelen voor extra's. Als je van te voren onderhandeld valt het meestal uit ervaring tegen en krijg je er minder voor terug.
 
Maar dat vraag jij dus vanuit de auto? En hoe doe je dat dan?
En ik wil eigenlijk niet onderhandelen, ik wil weten waar ik aan toe ben qua prijs. Ik ga niet afdingen of zo.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat vraag jij dus vanuit de auto? En hoe doe je dat dan?
Ikzelf zou de auto ergens neerzetten en lopend langs de ramen gaan. Ik vraag altijd hoe het met ze gaat en en 'how much?'. Meestal praten ze Engels. Ik probeer het voor het raam zo kort mogelijk te houden, eenmaal binnen zorg ik ervoor dat hun een leuke tijd hebben en dqt ik het zelf naar me zin heb.
 
Onderhandelen is in sommige situaties echt noodzakelijk. Best eens vooraf bespreken. Indien je dit niet doet vragen ze extra geld om bh uit te doen ect... Ik weet dat het niet het beste voorbeeld is maar in Amsterdam moet je bijna een half huwelijkscontract opstellen voordat je binnen gaat. Anders ben je zeker in de zak gezet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan