Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vroeger voorzitter geweest van een residentie ,nu verschillende bewoners klaagde dat er blijkbaar dames ontvangen ,dus ik naar dit appartement even bellen en zegde dat ik een gesprek wenste omdat er klachten waren van andere bewoners ,werd binnen gelaten (waren Afrikaanse dames ) ze zegde mij wacht even in dit kamertje ik kom direct terug ,na een vijf tal minuten kwamen er drie dames binnen (naakt ) en vroegen mij wat het probleem was ,even tandjes bijten ! En zegde wat het probleem was ,wij hebben dit (alle drie dames) even opgelost met een uurtje plezier dat ik nooit meer vergeet ! (Gratis)Resultaat heb er vóór gezorgd dat ze nog een tijdje konden blijven ,ben er nog twee maal langs geweest ,nadien zijn ze verhuisd en nooit meer iets van gehoord ?
 
Ik ben vroeger voorzitter geweest van een residentie ,nu verschillende bewoners klaagde dat er blijkbaar dames ontvangen ,dus ik naar dit appartement even bellen en zegde dat ik een gesprek wenste omdat er klachten waren van andere bewoners ,werd binnen gelaten (waren Afrikaanse dames ) ze zegde mij wacht even in dit kamertje ik kom direct terug ,na een vijf tal minuten kwamen er drie dames binnen (naakt ) en vroegen mij wat het probleem was ,even tandjes bijten ! En zegde wat het probleem was ,wij hebben dit (alle drie dames) even opgelost met een uurtje plezier dat ik nooit meer vergeet ! (Gratis)Resultaat heb er vóór gezorgd dat ze nog een tijdje konden blijven ,ben er nog twee maal langs geweest ,nadien zijn ze verhuisd en nooit meer iets van gehoord ?
Jij snoeper, nu weten we waar die overlast vandaan kwam ??
 
Lang geleden op de Wallen wel eens een dame bezocht die een hond in de hoek van de kamer had liggen. Braaf in een mandje. Voelde me toch een beetje bekeken door dat beestje :unsure:

Doggy style heeft sindsdien wel een extra betekenis bij mij gekregen :D
was dar toevallig Betty van Betty Boob, kort haar leuk gezicht? Haar herinner ik mij nog wel
 
Vandaag toch iets onverwachts/geks meegemaakt ? In stand cowgirl vraagt de dame "do you like milk " ????? en een maal op gang maakt mij het ook allemaal niets uit , dus ik zeg "yes", geen idee waar ik ja op gezegd, waarop de dame naar voren komt, haar borst pakt en zo moedermelk in mijn mond spuit, voor ik het wist was het voorbij, beetje vreemd, maar wel lekker. :oops: doe ik het ooit nog eens, ik denk het niet.
 
Ja, had ook geen idee, zag er niet uit als newbe moeder, eigenlijk geen idee hoe lang zoiets blijft werken. Maar na het gebeuren gaat er natuurlijk van alles door je heen, en even later tijdens het beffen zie ik wel een litteken van een keizer snede volgens mij, net boven de schaamstreek van links naar rechts, denk 15 cm breed zo 10 cm boven kietelaar, wel helemaal geheeld.
 
Wel geil toch Bassie.
Heb aan zeer veel tepels gelikt, en gezogen. En wat denk je ? Geen druppel eruit te krijgen.

Jij heb wat unieks meegemaakt, zo blijkt dan. ?
Borsten zijn net als speelgoedtreintjes, ze zijn bedoeld voor kinderen...
maar het zijn de volwassen mannen die er mee gaan spelen. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik had voor het eerst afgesproken bij een dame thuis, liep daarvoor langs de ramen. Kom aan op het adres en bel haar op zoals afgesproken dat ik der ben, kwam ze der aan gelopen met een tas vol spullen, of ik het erg vond op een ander adres verder te gaan. Ik had gelijk weg moeten lopen. Maar ik mee naar dat adres, leuk praatje onderweg maar wel raar om een hele wijk door te lopen met sexy geklede dame die je niet kent.
Daar aangekomen bleek er een matras in de woonkamer te liggen en had ze de kleren (jurkje) uit voor ik het door had. Ze had op straat alleen dat jurkje aan en geen slip. Ik stond gelijk in de steigerende houding zeg maar, ze was erg skinny wat ik ontzettend fijn vind.
Eerst nog even afrekenen, en toen moest ze nog even iets drinken ..... daarna was het geld wat zij al had weg. Paniek (bij haar), ze bleef maar zoeken en ik zag ondertussen alleen maar attributen voor drugs gebruik ...... na enige tijd zoeken naar het geld zonder resultaat heb ik afscheid genomen. Mijn geilheid was wel over ...... lang geen huisbezoek meer gedaan en weer gaan wandelen.
 
Niet mijn ervaring, maar een ex-collega was in een privéhuis met een dvp zijn ding aan het doen, toen plots 1 vd andere dames een gloed zag door het raam. Bleek de auto van mijn ex-collega in de fik te staan op de privéparking, omdat hij zijn sigaret niet volledig had uit gedaan en de assen verkeerd waren geland ?. Kortom ze hadden dus de brandweer gebeld en waren er 2 andere collega's vrijwilliger zijn bij de brandweer en hadden hem dus herkend. Hiermee hebben wij weken lang gelachen op het werk. Gelukkig kon hij er ook (groen) mee lachen.
 
Invallen door de politie, brandende auto`s, gillende keukenmeiden, dat soort dingen nog niet meegemaakt.
Of het moet zijn dat de politie (in burger) een keer een controle (zonder "inval") deed bij een gangbang. Ze zaten in het restaurantgedeelte en de meiden moesten 1 voor 1 een gesprek voeren over vrijwilligheid en dat soort dingen. Een agent kwam ook even kijken naar de gang van zaken in de speelruimte, maar volgens mij meer omdat hij het graag eens wou zien of er geil van werd en niet zozeer om te controleren. Het feest met de meiden ging vrolijk door en we neukten alsof er niets aan de hand was. Er was ook niets aan de hand: de politie vertrok anderhalf uur later en nam niemand mee of zoiets. Het feestje heeft daarna nog diverse keren met dezelfde meiden in dezelfde parenclub plaatsgevonden.

De raarste momenten die ik beleefd heb in de wereld van de betaalde sex, heb ik bij Carmen bij Eindhoven Prive beleefd aan de Mecklenburgstraat. Maar dat was mijn eigen schuld. Kinky Carmen had zich al een paar keer uit mogen leven op me en kende mijn wensen (of beter: fetishen). Sex met Carmen - voor wie haar niet kent - is alles: van GFE naar PSE, van teder naar SM en alles er tussenin. Ik zag haar als kinky meesteres waar ik uitgebreide sex mee had. Nadat ik alle vertrouwen had in Carmen, opgebouwd tijdens enkele heerlijke sessies, besloot ik haar "de vrije hand" te geven, zoals ze dat zelf noemde. Je geeft deze dominante vrouw dan alle teugels in handen, vertrouwd er op dat ze weet wat je wil en hoe ver ze kan gaan. Belangrijk is dat je daar op kunt vertrouwen en dat je er op kunt vertrouwen dat ze ophoudt zodra je dat aangeeft. Het werd een hele, hele, hele geile kinky sessie die ik nooit meer zal vergeten. Ik werd vastgebonden (handen en voeten), kreeg een dildo in mijn mond (aan het achtereind zat een balletje waar ik op moest bijten) en ze plante haar natte kutje op de dildo. Om vervolgens een penispomp om mijn lul te plaatsen. Ze begon me te berijden (die lekkere kont danste voor mijn ogen, haar sapjes liepen langs de dildo in mijn mond) en pompte mijn lul lang en dik. Ik dacht dat hij zou knappen, zoveel spanning stond er op. Maar Carmen wist exact hoever ze er mee kon gaan. Er is tijdens die sessie van alles gebeurd. Zo ontzettend geil........ Allemaal "rare" dingen die ik nog nooit had ervaren, maar stiekem wel over had gefantaseerd. Carmen maakte me weer los, trok me mee de gang op en ik moest haar daar neuken. Op de gang waar iedereen ons kon betrappen. We hoorden de neukgeluiden uit andere kamers komen en zij konden ons ook horen. Toen was ik nog niet bekend met "publieke sex", het heeft het vlammetje flink aangewakkerd. Net zoals dat geldt voor diverse fetishen en fantasieën. Dankzij Carmen mezelf sexueel ontdekt en het besef gekregen dat er zoveel meer is dan de standaard sex. Tijdens de sessie heeft Carmen mijn ballen tot de laatste zaadcel geledigd. Maar dat was dan weer niet zo raar, dat deed ze namelijk altijd. ;)
 
Sta in een haagse kleine snackbar,...kwam er vaker.
Nieuw vrouwtje,...jaar of 35,...lekker ding.
Ik zei,..wat is erg lekker??
Ze keek mij aan,../ en zegt
ik weet niet wat je lekker vind
ik zei,...jou.
T Was 23:45 Zaak Sloot om 00.00
Ik liep naar buiten Om 02.15
:)Half Jaar later werkte ze In de Geleenstr.
Na 1 week Was ze weg,.//
 
Ik werd gepijpt door een grote Dominicaanse dame in de Doubletstraat toen haar telefoon ging. Terwijl ze naar haar telefoon greep gaf ze aan dat ik mijn pik tussen haar borsten moest leggen en met mijn handen haar borsten tegen elkaar duwen. Ik vond dat wel geil en deed wat ze vroeg. Tot mijn verbazing nam ze vervolgens de telefoon op en ging een gesprek aan met haar 12 jarige dochter. Terwijl ze met haar sprak, keek ze geil naar mij en moedigde mij aan flink door te neuken.
Een hele bijzondere ervaring maar gelukkig was het gesprek niet al te lang zodat we verder een leuk uurtje hebben beleefd.
 
Vandaag toch iets onverwachts/geks meegemaakt ? In stand cowgirl vraagt de dame "do you like milk " ????? en een maal op gang maakt mij het ook allemaal niets uit , dus ik zeg "yes", geen idee waar ik ja op gezegd, waarop de dame naar voren komt, haar borst pakt en zo moedermelk in mijn mond spuit, voor ik het wist was het voorbij, beetje vreemd, maar wel lekker. :oops: doe ik het ooit nog eens, ik denk het niet.
Oooh, dat heb ik ook eens meegemaakt, het was geweldig! Wat een ervaring. ? Maar toen was het wel vantevoren afgesproken. Ze was een paar maanden tevoren bevallen, en toen ze hoogzwanger was had ik haar ook al een paar keer geneukt. Ik keek heel erg uit naar dat moment dat ik voor het eerst moedermelk zou proeven. Zij deed het ook zo: terwijl ze me aan het berijden was. Ze sproeide het niet alleen herhaaldelijk in m'n open mond, maar ook over m'n hele lichaam. Ik had het idee dat m'n brein uit elkaar zou spatten van geilheid; het was zo'n overload aan sensaties. Het was het heftigste wat ik op dvp gebied heb meegemaakt. En het smaakte nog best goed ook; zoet en warm. Ik zou het graag nog eens meemaken, maar vind maar eens zo'n dame (die dan ook nog je type is)...
 
Jaren geleden - ik denk een jaar of 20 geleden - had je in Den haag de tent "Queens". Beneden paaldans acts bij de bar en boven wippen met een dame naar keuze. Ben daar een paar keer geweest en atijd met een leuke Hongaargse jonge dame naar boven gegaan. Zij sprak redelijk nederlands met een duidelijk buitenlands accent. Toen ik haar eens in doggy nam, riep zij - echt of geacteerd - in vervoering "Neuk mij in mijn koetje". Ik voelde me op dat moment echt een dekstier op een koe. Terwijl deze dame er uit zag als miss universe. Ik heb het samenzijn bevredigend afgesloten. Maar onderweg naar huis heb ik er wel goed om gelachen.
 
Vele jaren geleden, in Poeldijksestraat, werd ik door een Venezolaanse blonde meid naar binnen gelokt. De vaart zat er vanaf begin af aan goed in: 5 min pzc, 5 min on top en daarna ik bovenop. Terwijl ik lekker aan het pompen was duwt ze me plots van zich af, rukt het condoom weg, en trekt mij weer terug erin...vertwijfeld ging ik verder en idd na 2 min voelde ik het opborrelen. Ik dacht nog ze wil vast niet dat ik in haar klaarkom dus trok mijn lul erop tijd uit en kwam op haar buik klaar. Zegt ze vervolgens met een grijns "you crazy Dutchmen" ??
 
Ik heb een keer meegemaakt bij een dvp die mij zat te pijpen terwijl ze zat te appen met haar mobieltje in haar handen. En dan nog mij aankijken zo van 'wat nou?'.
Dat was echt een pro in multitasken.
Haha, dit heb ik ook een keer meegemaakt bij een pijpdate. Kon niet goed zien wat ze deed op haar scherm. Schrok zelfs omdat ik dacht dat ze een foto maakte. Zei ze nee, ze was aan het appen met degene die op haar kinderen past in haar geboorteland (was heel belangrijk). Ze liet het ook zien dus zeker geen foto :)
 
Heel lang geleden, misschien wel een jaar of dertig, was ik in een bordeel in Hamburg. Het leuke daarvan was dat je een vaste prijs betaalde voor een bepaalde tijd: één uur, twee uur, een halve dag, een ganse dag. Dat heette toen "Pauschalclub". Je kon dan met zoveel dames sex hebben als je wou (en kon).

Als ik het me nog goed herinner had ik voor een uur of drie betaald en ongeveer tegelijk met mij kwam er een andere man binnen die voor twee uur betaalde. Die man ging rechtstreeks naar één van de kamers, kleedde zich op zijn ondergoed uit en is de ganse tijd gaan slapen, zonder zelfs maar naar een dame te kijken. Toen z'n tijd bijna om was, werd hij wakker, kleedde zich weer aan en is vertrokken. Zo vreemd. Ook de aanwezige dames konden er geen hoogte van krijgen. Misschien waren een paar uur in een bordeel goedkoper dan een hotelkamer te nemen. Of wilde hij zich niet inschrijven in een hotel. Ik heb nooit geweten wat de reden was, maar het is me wel bijgebleven.
 
Ik was eens een keer bij een DVP in de dollebegijnen straat. Ze lag me lekker te pijpen wanneer er op het raam word geklopt. Ze zegt "excuse" met nog wat frans gebrabbel wat ik niet helemaal begreep. Ze deed de deur open waarop een dame binnenkomt. Al snel begreep ik dat dit een collega van haar was en gaat zitten op de kruk in de kamer. De DVP vroeg nog aan mij of ik dat vervelend vond. Ik begreep de situatie niet helemaal maar vond het wel opwindend. De dame die binnenkwam (later bleek dus een collega van haar) bemoeide zich er verder niet mee. Ik vond het op best geil dat we werden bekeken. Mijn DVP ging verder met mij te pijpen en later heb ik haar nog flink liggen neuken onder aanmoedigingen van de ander. Heel vreemd allemaal maar wel bijzonder.
 
Op een warme zomerdag rond het middaguur bezocht ik mijn vaste raamdame en het werd een zeer opwindende bedoeling. Het gevolg was dat we beiden met regelmaat stevig kreunden en dat we elkaar ook aanmoedigden. Na ruim ruim 1,5 uur en diverse hoogtepunten lagen we moe maar voldaan op bed. We besloten te gaan douchen omdat we behoorlijk bezweet waren. Na het douchen nam ik afscheid, deed de deur open en liep in een rechte lijn naar mijn auto. Ik zag wel dat er wat mannen stonden maar die lopen er altijd in de de raambuurt. Vervolgens word ik door de dame gebeld en ze verteld hard lachend dat haar collega haar had verteld dat er op een gegeven moment ruim 10 mannen onder het raam hebben staan luisteren. We waren vergeten het raam te sluiten en dus was alles luid en duidelijk hoorbaar op straat.
Gevolg was overigens wel dat de dame direct weer veel klandizie kreeg maar ze besloot het eerste uur rustig aan te doen aangezien ze (net als ik) helemaal kapot was.
 
Ben ooit bij een dvp geweest die een enorme hond had. Geen idee wat voor type. Ik ging vaker langs want was een echte marokkaanse en die had je er niet veel. Op enig moment na de daad, viel ze in slaap, wat nog niet zo gek was want we hadden wat drank genuttigd. Ik wil me even douchen en zie dat ze de hond daar heeft opgesloten en de hele badkamer heeft ondergescheten. ?
 
Ben ooit bij een dvp geweest die een enorme hond had. Geen idee wat voor type. Ik ging vaker langs want was een echte marokkaanse en die had je er niet veel. Op enig moment na de daad, viel ze in slaap, wat nog niet zo gek was want we hadden wat drank genuttigd. Ik wil me even douchen en zie dat ze de hond daar heeft opgesloten en de hele badkamer heeft ondergescheten. ?
En heb je er dan gedoucht ? :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan