Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo! Nog iemand die tijd én moeite steekt in voorbereiding! Mooi!
Jep altijd… maar daardoor ga ik zelden na werk bij een dvp langs ofzo, tenzij ik echt echt nodig moet klaarkomen. Sommige dagen word ik na een dagje werken op kantoor wel gek van geilheid. Maar daarvoor heb ik altijd een washandje bij me, wasgel en mn ritual bodylotion en dan was ik alleen mn reet in de wc op werk en smeer ik mn benen, pik en ballen en reet in met die bodylotion in de wc. Komt weinig voor maar het moet, voordat ik ga neuken. No way, dat ik niet fris aankom zetten. Maar ook je lies insmeren hé, niet dat je een plek overslaat want er zijn veel dvps die mn lies kussen (denk zelf dat dit komt door de riante rituals bodylotion). Want ik ruik het zelfs als k mn onderbroek uitdoe.

Ja bizar joh! Kijk ik kom zelf altijd volledig gewassen en geschoren aan (geen schaamhaar oid). Eerst ff schijten en dan goed douchen en billen wassen met een washandje (en ja ook tussen de billen), vervolgens je lichaam drogen en met een bodylotion van Rituals volledig insmeren en ook tussen de billen. Ik doe dat eigenlijk voor mezelf want ik kick erop als ze een lekker geurtje ruiken. Ik moet wel toegeven dat ik echt riant insmeer en dit met een droog washandje inmasseer zodat mn huid zacht is en niet olieachtig door die bodylotion. En ja mn pik gaat mee in deze behandeling. Het is voor de dames beter denk ik maar ik kick er meer op als ik merk dat ze een lekker geurtje ruiken: het zegt immers iets over hoe je jezelf respecteert. Net zoals schone kleding en goeie kleurcombi. Ik combineer bruine kleuren ook nooit met zwart
Goed dat je het met washandje doet. Anders proef je zeker wel de smaak van zeep ofzo als vrouw zijnde die pijpt haha.

Terug
Bovenaan Onderaan