Recensie Rachel, Zaventem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi Pb600. Een vraagje als ik mag. Is de plasseks een volledig "onderdeel" van de date? Anders gezegd ... wordt er geplast en dan gewoon verder gedaan met vingeren/likken/neuken ... of is het naar de badkamer gaan, plassen, afdrogen en dan terug naar de slaapkamer?

Ik ben zelf fan van "natte" dates (squirten, spit swappen, ...). Ik ben nu aan het experimenteren geslaan om te zien of plassex mijn ding is maar ik wil dat het dan echt onderdeel is van de date en niet naar de badkamer, ding doen, afdrogen en terug.

Rare vraag misschien maar je begrijpt me wel denk ik :)
Hey, ik begrijp je volledig, plasseks met haar is zalig, want alles gebeurt op bed, handdoek leggen, en plassen maar! Je mag op haar tieten en kutje plassen, wel niet in het gezicht of Mond. Ze vind het heerlijk om te doen en geniet er echt van, ik heb al met paar dames plasseks gehad, en dat was meestal idd in de badkamer en terug, maar bij haar dus niet. Ook heeft ze altijd productie , op tijd reserveren wel zodat ze voldoende kan drinken vooraf, en zelf ook voldoende drinken. Ik date met haar meestal rond de middag, en drink heel de ochtend door water, en kan dan 3 a 4 keer plassen in een uur en zij ook. K ga haar dringend nog eens moeten bezoeken denk ik want begint weer te jeuken hier ?geniet ervan en laat weten wat je er van vond hé ???
 
Hey, ik begrijp je volledig, plasseks met haar is zalig, want alles gebeurt op bed, handdoek leggen, en plassen maar! Je mag op haar tieten en kutje plassen, wel niet in het gezicht of Mond. Ze vind het heerlijk om te doen en geniet er echt van, ik heb al met paar dames plasseks gehad, en dat was meestal idd in de badkamer en terug, maar bij haar dus niet. Ook heeft ze altijd productie , op tijd reserveren wel zodat ze voldoende kan drinken vooraf, en zelf ook voldoende drinken. Ik date met haar meestal rond de middag, en drink heel de ochtend door water, en kan dan 3 a 4 keer plassen in een uur en zij ook. K ga haar dringend nog eens moeten bezoeken denk ik want begint weer te jeuken hier ?geniet ervan en laat weten wat je er van vond hé ???
Ik ben er gisteren nog geweest. Op het bed waar jullie op plassen o_O. Het is idd wel een topper maar ik ga gewoon voor haar andere skills.
 
Zodra ze terug adverteert op RL lijkt me, is momenteel onbereikbaar, doet ze nog al eens maar nu duurt het langer dan voordien, mss is ze aan t overwinteren in Spanje of zo en daar wat Spaanse hombres aan het plezieren 😜
Ik had maart horen waaien via een vriendin collega van haar, maar die wist me recent te vertellen dat het oktober / november zou zijn …. 😱
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan