WHEM Rafaela, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bespaar je de moeite. Ik kom er net vandaan. Ik werd ontvangen door een Roemeens meisje, niet onaardig om te zien, maar beslist niet het skinny vrouwtje van de foto's op haar kinky advertentie. Ik wilde het toch een kans geven en vroeg om een half uurtje. Ik wilde even opfrissen, maar dat kon niet !? Dan in ieder geval even naar de wc. Kon ook niet. Ja, buiten in zo'n dixie. maar die was op slot. Dan maar even tegen een boom en weer naar binnen. Nog even voor de zekerheid vragen : 30min, tongzoenen, pzc, en intiem. NEE, tongzoenen deed ze niet. Ik ben scheldend het pand verlaten, waar zeker meerdere meisjes hun beroep uitoefenen zo te horen.
 
Bespaar je de moeite. Ik kom er net vandaan. Ik werd ontvangen door een Roemeens meisje, niet onaardig om te zien, maar beslist niet het skinny vrouwtje van de foto's op haar kinky advertentie. Ik wilde het toch een kans geven en vroeg om een half uurtje. Ik wilde even opfrissen, maar dat kon niet !? Dan in ieder geval even naar de wc. Kon ook niet. Ja, buiten in zo'n dixie. maar die was op slot. Dan maar even tegen een boom en weer naar binnen. Nog even voor de zekerheid vragen : 30min, tongzoenen, pzc, en intiem. NEE, tongzoenen deed ze niet. Ik ben scheldend het pand verlaten, waar zeker meerdere meisjes hun beroep uitoefenen zo te horen.
Dank voor het delen maar jammer van je ervaring. Vandaag was ik met haar op de app in gesprek maar ook dat schoot niet erg op. Snel vergeten dus.
 
@degrotebozewolf is dat toevallig in een wijk op zuid. Waarbij als je iets vraagt gelijk de straatnaam (....land) geappt krijgt met postcode?
Ik heb met 2 dames van daar wel eens geappt, maar ben afgehaakt doordat communiceren dramatisch lastig was in het Engels (vermoedelijk vanwege taalbarriere).
Dat gaf mij het vermoeden dat daar een huis vol zit met dames waarvan ik me dan afvraag hoe vrijwillig ze dit doen als normaal met klanten communiceren niet lukt.
 
Bespaar je de moeite. Ik kom er net vandaan. Ik werd ontvangen door een Roemeens meisje, niet onaardig om te zien, maar beslist niet het skinny vrouwtje van de foto's op haar kinky advertentie. Ik wilde het toch een kans geven en vroeg om een half uurtje. Ik wilde even opfrissen, maar dat kon niet !? Dan in ieder geval even naar de wc. Kon ook niet. Ja, buiten in zo'n dixie. maar die was op slot. Dan maar even tegen een boom en weer naar binnen. Nog even voor de zekerheid vragen : 30min, tongzoenen, pzc, en intiem. NEE, tongzoenen deed ze niet. Ik ben scheldend het pand verlaten, waar zeker meerdere meisjes hun beroep uitoefenen zo te horen.
Bedankt man! Wilde er vanmiddag heen gaan, gelukkig op tijd gewaarschuwd nu!
 
@degrotebozewolf is dat toevallig in een wijk op zuid. Waarbij als je iets vraagt gelijk de straatnaam (....land) geappt krijgt met postcode?
Ik heb met 2 dames van daar wel eens geappt, maar ben afgehaakt doordat communiceren dramatisch lastig was in het Engels (vermoedelijk vanwege taalbarriere).
Dat gaf mij het vermoeden dat daar een huis vol zit met dames waarvan ik me dan afvraag hoe vrijwillig ze dit doen als normaal met klanten communiceren niet lukt.

Dacht even dat dit misschien over een andere Rafaela ging...maar helaas, maar dit is wel echt een gruwelijke red flag he!! Als je appt dat 'ze' je meteen de straat door sturen. Dan weet ik ook meteen al genoeg. Mijn advies: links laten liggen tenzij je alleen gaat om je kwakje te brengen ;)
 
Reviews staan weer aan. Blijkbaar uitzetten, dan verdwijnen de slechte recensies. Weer aanzetten en je kan opnieuw beginnen :(

Ahhh waterdicht systeem, echt precies wat je verwacht van een site als Kinky ;)

vreemd.....maar reviews zijn gelukkig nog wel bewaard ! truuk mislukt dus.....

Ja zo zie je meteen hoeveel meerwaarde een extern review platform heeft hahaha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan