Recensie Rafeala, Willebroek, Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

machiavelli

Wandelaar
93
10/06/23
84
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rafaela-27.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
beetje op de dool laatste tijd
vond de foto's van Rafeala wel mooi, dus Whatsapp gestuurd, een bericht terug gekregen wat een typische voorgeprogrammeerde tekst was met kosten en mogelijkheden en adres
130/uur, 50 extra voor anaal
WA gestuurd dat ik geïnteresseerd was met kort nadien antwoord dat ze vrij was. Dan blijkt dat al die foto's gewoon kloppen het is wel degelijk de dame van de foto's op RL. Complimenten gemaakt. Eerst financiën geregeld inderdaad 130 per uur kreeg netjes mijn 10 euro terug van de 140 toen ik niet volledig gepast kon betalen. Douche genomen. Prachtige meid samen heerlijk van elkaar genoten zachtjes begonnen waarbij zij duidelijk ook genoot, hoe nat zij was lijkt mij toch moeilijk te imiteren. Beffen ja, liever niet vingers binnen. Over en weer elkaar verwend van haar kant PZC van mijn kant beffen en zachte verwenning heerlijk om dat te doen met zo een mooie meid. Dan Condoom om en heerlijke IMC waarbij verschillende standjes gepasseerd zijn. Zalig klaar gekomen..
Na de aktie .....
Veel gebabbeld.
Is in haar thuisland fotomodel, liet tientallen zo niet honderden foto's zien op haar GSM hiervan staat een deel op haar site op RL. Ze zette even voor de grap haar bril op en dan had je inderdaad de foto van Rafaela zoals die op RL staat heeft naast werk als fotomodel ook nog andere job wat gemakkelijk was voor mij omdat we in dezelfde branche zitten.
Samenvattend superlieve meid, volledig de persoon van de foto's, heerlijke sex gehad communicatie in Engels maar beperkt verder ondersteund door Google translate ontvangstruimte had wat meer stijl kunnen hebben maar ok, bed goed en douche ok.
Ben niet anaal gegaan ondanks dat dit mogelijk is.
Kan ik haar aanraden, jazeker. Haar Engels is inderdaad nog wat beperkt maar daar staat tegenover dat het een superlieve meid is en ook een supermooie meid, die echt een fijne service aanbied
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/rafaella-76
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame ook bezocht. Momenteel zit ze in Jette (eurocap hotel).
De communicatie om tot een afspraak te komen verliep vlot in het begin, maar eenmaal op het afgesproken uur ter plaatse plots veel stroever. Ze liet me een kwartier wachten voor ze het kamernummer doorgaf. Haar engels is heel matig, wat ook tijdens de date zou blijken. Eigenlijk spreekt ze enkel Spaans.

Uitenindelijk toch bij haar geraakt... Dat Eurocap hotel is met toch iets... deed me een beetje denken aan een duits laufhaus. Je hoort ze op de andere kalers bezig terwijl je door de gang loopt :).

Toen de deur open zwaaide, stond Rafaela daar in een zeer sexy kleedje. Het is werkelijk de dame van de foto's. Ontzettend knap met een ongelooflijk lekker lichaam. Siliconen borsten maar wel zeer goed gedaan, een mooi slank gebruind lichaam en een fantastisch lekker kontje... wat een model!

Ze begon al dansend met haar hete lijf tegen me aan te schuren, terwijl ik haar lichaam verkende. Hmm dat begon goed dacht ik... maar dat zou zo niet blijven.
Kussen was heel voorzichtig, met de lippen dicht en ze ontweek het liever. Toen ze begon te pijpen zette ze zich zo zodat je niet aan haar poesje kon. Ze pijpt wel redelijk goed en met gebarentaal kon je haar wel wat sturen zodat ze ook je ballen meeneemt.
Haar borsten kussen had ze liever niet en ook beffen niet. Ik had snel door dat dit niet de vrijpartij ging worden waar ik op gehoopt had. Ik liet haar nog wat pijpen (chuppa) en heb haar dan in een aantal standjes geneukt wat ze toch leuk leek te vinden want ze kwam wat losser.

Uitindelijk stond ik na goed 45 minuten terug buiten. Wie eens een fotomodel wil neuken zeker doen. Ze is ongelooflijk knap en heeft een killer body maar verwacht geen stomende sexpartij.
Voor mij persoonlijk geen herhaling... dan liever een iets minder knappe maar geilere meid.
PS: kontlikken was er niet bij, maar stond standaard met sterren in het formulier en krijg dit niet verwijderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan