Recensie Svetlana, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

machiavelli

Wandelaar
93
10/06/23
84
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/high-class-svetlana.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er bestaat een WHEM met een paar commentaren maar nog geen recensie over Svetlana terwijl ze al drie jaar actief is in Antwerpen. Bij haar advertentie staat heel weinig over mogelijkheden, ze vraagt voor het eerste contact een foto te sturen (geef toe vind dat ook wat ongemakkelijk anderzijds is dit iemand die dit al jaren zo doet bij iedereen) en ze is natuurlijk een tikkeltje prijziger dan de meesten. Dat zal wel allemaal een rol spelen dat het niet storm loopt met commentaren en recensies op dit forum.
Dus afspreken via WA met foto allemaal vlotjes. Als iemand over zichzelf High Class schrijft heb ik een beetje schrik dat die zichzelf misschien geweldig vind en wat uit de hoogte zal zijn. Bij Svetlana dus niet. Eerste indruk gewoon overweldigend. Dit is echt de dame van de foto's over haar figuurt hoeft dus niets meer gezegd te worden (zie foto) haar gezicht dat niet op de foto's is weergegeven is echt fotomodel kwaliteit supermooi. Was kennelijk recent verhuisd en verontschuldigde zich over het niet af zijn van de inrichting van haar appartement. Ze is echt down to earth, supervriendelijk, goedlachs totaal geen kapsones. Spreekt perfect Engels. Eerst even babbeltje met sigaretje erbij (ja ze rookt). Dan voorstel tot douche en of ik zin had dit samen te doen. Prachtig lichaam, naturel, mooie tattoos. en al een fijn body-to body contact onder de douche. Meende van zichzelf dat ze een paar kilo was aangekomen op langdurige vakantie (wat vrouwen toch allemaal zien als ze de spiegel kijken, ik kon geen kilo teveel ontdekken)
Wou deze super beauty eerst aan alle kanten bekijken en voelen. Dus gestart met haar een korte streling/massage gegeven. In dit spel Beffen ja maar had niet graag vingers binnen, dan de rollen omgedraaid. heerlijke sensuele streling/massage van haar kant gekregen waarbij ze langzaam overging tot een penismassage die ze heel rustig en langzaam en langdurig deed, waarbij je dus zicht hebt op een superbeauty die je ondeugend aankijkt. Moest even oppassen in deze oefening niet direct al klaar te komen dus condoompje gevraagd en over tot intiem waarbij meerdere posities de reveu gepasserd zijn uiteindelijk bij doggy hield ik het niet meer.
op deze manier het uur heerlijk volgemaakt.
over de mogelijkheden zoenen ja, tongzoenen nu niet weet niet als je haar beter leert kennen, denk dat pzc niet in haar aanbod zit maar heb het haar ook niet gevraagd.
kan ik haar aanraden ja zeker
verwacht geen heftige bare seks en PZC (alhoewel ik haar dat dus niet gevraagd heb) maar verwacht een heerlijk uurtje met een supermooie en superlieve meid
 
Jullie hebben allebei gelijk. Ik ben er ook geweest, het is inderdaad een supervriendelijke vrouw met een supermooi lichaam.
Zodra we binnen waren, voelde ik al door de ontspannen sfeer dat het ging goedkomen.
Beffen wilde ze niet, wat ik toch wel graag doe, en het zoen gedeelte is een klein kusje op haar lippen.
Oraal en trek gedeelte was ok, ik heb diverse standjes gehad, wat niet lang duurde omdat ik iedere keer weer slap werd, maar dat zal eerder aan mij liggen (spanning denk ik). Soms voelde het wat houterig aan, zoals bij cowgirl (mijn favoriet) leunde ze op een voet, ik gaf al aan dat het wellicht makkelijker is om gewoon over me heen te hangen, dit dus als voorbeeld.

Goed, ik twijfel om er nog eens heen te gaan, van de ene kant ben ik blij zo'n knappe en sympathieke vrouw te hebben gevonden, als je overal leest hoeveel middelmatige service er wordt verleend.
Aan de andere kant is ze inderdaad vrij duur kijkend naar de beperkte mogelijkheden in combinatie met haar uurtarief.

Daaraan wil ik nog dit toevoegen: Door een misverstand stond ik voor een gesloten deur op de dag van de afspraak, ze nam de telefoon niet op, en op berichten werd niet gereageerd. Ik was behoorlijk pissig, maar ze bood meerdere malen haar excuses aan. Dit getuigt toch wel van karakter, ik denk dat een gemiddelde andere dvp gewoon er gewoon lak aan had gehad en mij geblokkeerd zou hebben, dus hadden we tegen verwachting in tóch een nieuwe afspraak gemaakt. Zo kan het dus ook.(y)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan