Algemeen Rain, Deinze

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Goedemorgen allemaal. Rain heeft mij gevraagd om via deze weg te laten weten dat ze in het buitenland is, en dat ze zeker nog terug komt naar Deinze. Ze zegt me ook niks te maken te hebben, of te kunnen veranderen, aan de prestaties van Star (ex Tiger) . Zij ontvangt wel in hetzelfde huis als Rain, maar dat is maar zolang Rain in het buitenland verblijft. Rain wil als ze terug is, haar massage terug doen als voorheen. (en dat was wel voor het volle uur), maar zonder intiem. Zij gaat mij ook op de hoogte brengen wanneer ze terug komt. Waarom vraagt ze dat aan mij? Omdat zoals mijn naam hier laat vermoeden, wij dikke vrienden waren en elkaar al heel lang kennen. :)
 
Goedemorgen allemaal. Rain heeft mij gevraagd om via deze weg te laten weten dat ze in het buitenland is, en dat ze zeker nog terug komt naar Deinze. Ze zegt me ook niks te maken te hebben, of te kunnen veranderen, aan de prestaties van Star (ex Tiger) . Zij ontvangt wel in hetzelfde huis als Rain, maar dat is maar zolang Rain in het buitenland verblijft. Rain wil als ze terug is, haar massage terug doen als voorheen. (en dat was wel voor het volle uur), maar zonder intiem. Zij gaat mij ook op de hoogte brengen wanneer ze terug komt. Waarom vraagt ze dat aan mij? Omdat zoals mijn naam hier laat vermoeden, wij dikke vrienden waren en elkaar al heel lang kennen. :)
Hey Rainlover,

Komt Rain nog terug of is ze er echt mee gestopt??
 
Hallo, om eerlijk te zijn is het al meer dan een maand dat ik haar niet meer gehoord heb. In het begin stuurde ze wekelijks berichtjes, maar nu antwoord ze zelf ook niet meer als ik iets stuur.
Ik was dan ook heel verbaasd als ik hoorde van haar huisbaas dat er iemand anders in haar huis woonde. Hij antwoorde nogal vaag op mijn vraag, 'wat met haar meubels dan'. Gisteren heb ik er idd een man zien binnengaan met een kind. Dus Rain zal er idd niet meer wonen. Gezien ik haar niet meer hoor, kan ik er ook niks meer over zeggen. Waarschijnlijk zal ze het beter hebben in Denemarken en daar blijven zeker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan