Ramen langs de baan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

N36

Stamgast
323
18/11/21
116
5
Hallo,

Onlangs zag ik deels een aflevering van Alloo in de nacht die bij verschillende dames ging interviewen die langs de kant van de weg achter de raam zaten voor privéontvangst.
Afleveringen waren volgens mij pre corona.

Nu vraag ik mij af of er nog ergens zo van die bordelen zijn waar de dames langs de baan zitten achter een raam.

Ikzelf ben van de kempen dus ik weet niet hoever ik hier voor moet rijden.

Iemand die suggesties heeft?

Bedankt alvast,

Grt Nick
 
De meeste vind je aan de Luikersteenweg van Sint-Truiden naar Luik. Van Sint-Truiden tot en met in de provincie Luik vind je ramen. Denk vandaag de dag nog een stuk of 60 bars.

Voorheen had je ook tussen Antwerpen en Mechelen, de oude baan, ter hoogte van Waarloos/Kontich veel raambars. Dat zijn er nu een stuk minder. Misschien zijn er nog een paar over.

Langs de N43 tussen Gent en Kortrijk zijn er ook ter hoogte van Sint Martens Latem.

In Wallonië vind je ze in elk geval langs de N4 (Gembloux), N29 (Sombreffe), N5 (Gosselies) en als je Namen uitrijdt richting Luik via de oude baan.

Vanaf de Kempen zou ik gaan voor de Luikersteenweg. Waarloos is eigenlijk amper nog de moeite en Sint Martens Latem is zeker niet beter dan de Luikersteenweg.
 
Bedankt voor uw reactie, via google streetview zie ik idd wel wat bars op de Luikersteenweg.

Maar ik kan niet meteen prijzen vinden van de clubs.
Is het mogelijk om meteen met een dame naar de kamer te gaan en vervolgens terug vertrekken? Of is het de bedoeling dat er steeds eerst iets gedronken wordt?
 
Het is eigenlijk gewoon raam prostitutie, maar prijzen liggen wel hoger, menig dame begint vanaf 80 of 100 euro.
Je hoeft niet een club achtige setting te verwachten waarbij je eerst aan de bar wat gaat drinken, je kunt gelijk met de dame naar haar kamer.
 
Ok , het zijn dus geen afzuipbars waar je eerst de dames moet trakteren vooraleer je kan kameren. Dat stelt me al gerust , voor diensten wil ik wel betalen uiteraard.
Lijkt me wel de moeite,
Bedankt voor de reacties
 
Bedankt voor uw reactie, via google streetview zie ik idd wel wat bars op de Luikersteenweg.

Maar ik kan niet meteen prijzen vinden van de clubs.
Is het mogelijk om meteen met een dame naar de kamer te gaan en vervolgens terug vertrekken? Of is het de bedoeling dat er steeds eerst iets gedronken wordt?
Je kan gewoon meteen naar de kamer. De meeste klanten doen dat ook en dames verwachten dat ook, zeker aan de Luikersteenweg. Prijzen beginnen vanaf € 50.

Dat met dat drinken is meer iets van "vroeger".
 
ook nog Rue Varin in Luik (niet veel bars) & Rue Philippe de Marnix in Seraing (meer bars, doodlopende straat) niet vergeten als je in limburg bent.

Varin iets meer classy, Marnix wat meer vervallen.
 
Ja,mijnheer knipoog het is een leuk land.Heb je je al eens verdiept in de ziektekosten verzekering ten opzichte van Nederland.En niet te vergeten,een paar steunzolen aan laten meten,die kosten in Nederland overal 250,- Euro,in Belgie betaal je bij alle podologencentra 120,- Euro, om over de benzine maar te zwijgen. Dit was maar een kleine samenvatting,want er is nog veel meer. Sorry hoor ik moest het even kwijt.
 
Die boten lagen ook bij elkaar, terwijl bij raambars het verspreid over een groter stuk ligt. En je zit in België in het normale verkeer. Daarom gebeuren er ook relatief veel ongelukken op bv. de Luikersteenweg. Zandpad reed sowieso iedereen al stapvoets, geen stoplichten, etc
 
Er waren wel straten waar verschillende clubs dicht bij elkaar lagen. Tussen Maasbracht en Roermond aan de Rijksweg vindt je ook nog wel wat clubs maar geen raambars en zeker niet zoveel als aan de Luikersteenweg.
Vanuit de auto niks zichtbaars, wel inpandige ramen bij De Wallen in Maasbracht. Vroeger had je daar zo'n 15 clubs op het stuk van Roermond naar Maasbracht, de ene na de andere. Tegenwoordig nog een stuk of vier als ik het goed heb: Sanne Prive, Fazenda, Postillon en de Wallen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan