Recensie Ranya, Antwerpen, Schippersstraat 32 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rho

Wandelaar
33
12/03/22
46
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
one of the best experiences I had in the SKW. Very small and skinny; a beautiful body with small natural titties and pale skin also the face is very natural, with blue eyes and is very different from the usual Romanian, tattooed, black haired girls with fillers and fake tits. She looks to be in the wrong place; that is why she attracted me. Loved her natural looks and friendliness. Paid a bit more for extra services during the act but worth every cent, no pushing to get you out asap. Her English is ok-ish. Well mannered and respectful.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vuil mit echt toen ik haar geel tanden zag had ik al moeten verder gaan . Maar er was iets . Het is niet alleen haar tanden geen wasje voor geen na haar haar rook naar sigaretten en was vettig. Als op het bed lag zat ze gehurkt naast mij zodat ik nergens aankon en het was weer één van 1 minuut pijpen en dan verwachten dat hij steenhard zou zijn . Dan gewoon geprobeerd maar geen gel alleen nen hoop speeksel. Wat die hier komt doen Joost mag weten . Zelfs nog euro waar . Hooguit 10 minuten binnen geweest. Geld weggegooid. Toen ik naar huis reed dacht ik dat ik haar vorig jaar had gezien op ss 24 maar ik vind niets terug . Vreselijk
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Door afwezigheid van de favorieten ben ik ens bij Rania binnen gestapt.
Gekozen voor de basis, zij vraagt voor alles een extra... maar daar ben ik niet op ingegaan. De hygiëne was bedenkelijk, ze friste zich niet op voor of na , nochtans kon haar poes wel een wasje gebruiken. Tijdens het doggy neuken rook ik haar onfrisse poes bij elke stoot.
De geleverde diensten waren niet top en gezien de povere hygiëne zal er geen vervolgbezoek van komen.
 
Door afwezigheid van de favorieten ben ik ens bij Rania binnen gestapt.
Gekozen voor de basis, zij vraagt voor alles een extra... maar daar ben ik niet op ingegaan. De hygiëne was bedenkelijk, ze friste zich niet op voor of na , nochtans kon haar poes wel een wasje gebruiken. Tijdens het doggy neuken rook ik haar onfrisse poes bij elke stoot.
De geleverde diensten waren niet top en gezien de povere hygiëne zal er geen vervolgbezoek van komen.

De beoordeling was dus fake van de eerste persoon want als ik zie twee mensen die dezelfde negatieve beoordeling ga ik vanuit valse informatie om meer klanten de lokken.
 
Dat denk ik nu niet, 18 recensies en goeie en slechte.
Het is niet omdat er eens 2 zijn die negatief zijn de topicstarter een leugenaar is, het kan ook gewoon zijn dat er hij er een goeie ervaring mee had en andere niet.
Het is nu niet dat we die 2 andere in twijfel moeten brengen maar aan degene die nooit recensies schreven zouden dan ook beter geen commentaar geven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan