Recensie Schippersstraat 8. peacock feather tattoo above breast 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

koll12

Newbie
2
16/11/23
0
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Sorry for writing in English. She was kind in the window. obviously. he asked my nationality, I answered about 10 times but he didn't understand, I told her in Romanian, she understood now. she says something insulting about my nationality to his girlfriend in Romanian. she was constantly on the phone in the room, arrogant, he did not undress. mechanically, he made the blowjovbot. He insulted me that I must be a drug addict. I don't recommend it to anyone, it was my worst experience here, there were other times when there was no chemistry, but everyone has been nice so far. -50..
 
Sorry for writing in English. She was kind in the window. obviously. he asked my nationality, I answered about 10 times but he didn't understand, I told her in Romanian, she understood now. she says something insulting about my nationality to his girlfriend in Romanian. she was constantly on the phone in the room, arrogant, he did not undress. mechanically, he made the blowjovbot. He insulted me that I must be a drug addict. I don't recommend it to anyone, it was my worst experience here, there were other times when there was no chemistry, but everyone has been nice so far. -50..
Eerste reactie of post ooit na 5 masnd lid te zijn.
Schipperstraat 8 bestaat niet.
Reactie in het Engels. Ik heb nog nooit zo een slecht Engels gezien.
Denk dat ik wacht op juiste info over wie en waar van een betrouwbaar lid vooraleer een mening te vormen....
 
Eerste reactie of post ooit na 5 masnd lid te zijn.
Schipperstraat 8 bestaat niet.
Reactie in het Engels. Ik heb nog nooit zo een slecht Engels gezien.
Denk dat ik wacht op juiste info over wie en waar van een betrouwbaar lid vooraleer een mening te vormen....
of course. go to her. For me it doesn't matter. I wrote this out of goodwill so that no one else could take your money. If you think I'm unreliable, try her you.
 
Eerste reactie of post ooit na 5 masnd lid te zijn.
Schipperstraat 8 bestaat niet.
Reactie in het Engels. Ik heb nog nooit zo een slecht Engels gezien.
Denk dat ik wacht op juiste info over wie en waar van een betrouwbaar lid vooraleer een mening te vormen....
Vermoedelijk gaa het over Sara van SS 6. Het Engels is zo erbarmelijk dat ik na een paar zinnen gewoon gestopt ben met lezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan