Recensie Raphaella, Alkmaar, Achterdam 12k2 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.748
05/07/21
1.044
43
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag op de dam even gelopen na lange tijd. En ben bij raphaella naar binnen gestapt. Afgesproken pijpen neuken 50 euro was akkoord. Aangezien ik ook weet dat deze dame niks extras doet. ik kwam voor zlatina oo bericht maar geen gehoor. Bij binnekomst altijd wel in voor een babbeltje. Even over koetjes en kalfjes gepraat. Ze begon me beetje te strelen maar mn pik werd niet echt hard. Kamer was ook zo heet had moeite met focussen. En wat ik dan echt een no go vind condoom om mn slappe pik en dan pijpen dit vind ik niks kan ook aan mij liggen. Pijpen was best lang alleen niet bijzonder 1 techniek. Daarna neuken missio maar vond haar kut te wijd voelen mischien door de glijmiddel. Maar vorige keer voelde ze ook wijd aan. Mn lul werd daardoor slap. Ze heeft me toen afgetrokken met olie en ik kwam wel veel klaar. ook hier met gemengde gevoelens.ze is voor de rest wel aardig en spontaan. Herhalingsbatbaar ook hier geen idee. Ik heb daarna paticia nog geneukt.
 
Ze heeft een mooie persoonlijkheid. Ik was er vandaag. Ze ziet er mooi uit. Maar dat is subjectief. Small talk verliep vlot. Het was een vanillebezoek. Pijpen en seks was acceptabel. Alles was met condoom. Ze keek niet op de klok. Ik besloot te vertrekken voordat ik te laat was voor andere verplichtingen.
 
Ze heeft een mooie persoonlijkheid. Ik was er vandaag. Ze ziet er mooi uit. Maar dat is subjectief. Small talk verliep vlot. Het was een vanillebezoek. Pijpen en seks was acceptabel. Alles was met condoom. Ze keek niet op de klok. Ik besloot te vertrekken voordat ik te laat was voor andere verplichtingen.
Ze zit nu al enkele weken in 12k2, maar ik neem aan dat je deze ook gewoon bedoeld?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
nou heb het tijdje terug zelf ervaren. Wat een lieve meid. Was wel allemaal "standaard" maar dat mocht de pret niet drukken. Is wel flexibel en geen gehaast (mijn indruk dan)
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij Raphaella geweest op 12K2. Na een paar keer langs lopen kon ik niet meer om haar knipoogjes heen.

Na wat aftasten werd het me duidelijk dat 'extra's' niet mogelijk waren. Alleen 'suck en fuck' gaf ze aan.

Ze begon door me heerlijk te pijpen, maar toen ik ook haar borsten wou aanraken maakte ze met lichaamsbewegingen duidelijk dat ze dat niet wou. Na een paar minuten gaf ze aan dat het tijd is voor 'fuck'. Ze ging op haar rug liggen en ik deed mijn ding.

Al met al kan ik zeggen dat het erg standaard was. Ze is vriendelijk, je kan je ding doen, maar verwacht niks meer. Geen geflirt of iets dergelijke.

Voor Harry niet voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan