Rare URL appjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De oplichters zijn erg actief laatste tijd.
Zogenaamde SMS berichten van de belastingdienst met een openstaande vordering die je direct dient te betalen. NIET DOEN.
Zogenaamde telefoontjes van het gerechtshof te Den haag met een robot stemmetje, ook NIET OP INGAAN.
 
Virussen, niet op klikken. Die bovenste is zogenaamd een Heineken winactie volgens mij. Maat van mij was zo'n domme lul dat 'ie er dus op geklikt had dus stuurde die shit automatisch door naar al zijn contacten. Toen ik hem een berichtje via FB deed zei hij: Ja, is Heineken winactie. LOL. Toen maar even uitgelegd dat het een virus was :ROFLMAO:
 
De oplichters zijn erg actief laatste tijd.
Zogenaamde SMS berichten van de belastingdienst met een openstaande vordering die je direct dient te betalen. NIET DOEN.
Zogenaamde telefoontjes van het gerechtshof te Den haag met een robot stemmetje, ook NIET OP INGAAN.
Of het Ministerie van justitie dat in het Engels belt om te laten weten dat er fraude is gepleegd met je ID. Als je niet opneemt wordt je voicemail ingesproken en moet je zsm actie ondernemen.
 
Kreeg 'm via Whatsapp. Betreffende collega had 'm zelf al verwijderd kort erna. Verder niet gehoord of teruggezien van andere contacten dus ik denk dat je de link verder moet volgen/invullen om geinfecteerd te geraken. Complete scan gedaan maar gelukkig niets gevonden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan