Recensie Rayssa, Izegem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willy wortel

Newbie
13
16/12/21
14
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Cupmaat
B
Penislengte
19
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/bdsmpartyair-conditioning.html
Totale kosten (in euro)
200
Een 2 tal weken geleden had ik een afspraak gemaakt bij Rayssa.
Ik had eens met mijn neus in de poeder beland en kon me niet houden. Ze stond al eventjes op mijn radar, maar ik kon geen reviews vinden en aangezien de prijs gemiddeld hoger is dan bij anderen was ik eerder afwachtend.

Ze had een half uurtje tijd nodig om zich klaar te maken en dan kon ik gaan. Ze ziet er precies uit zoals op de foto's. Haar gestalte is eerder groot en haar stem is zacht. Ze spreekt ook perfect Engels, wat ik een heel groot pluspunt vind. Anders sta je daar maar wat met gebaren taal te lullen.

Ik had 2 vereisten doorgestuurd. Eentje was dat ze spuitend in mijn mond klaarkwam en de tweede was een dildo die ik zelf meebracht, mijn kont werd ingeschoven.

Ze weet precies het evenwicht te houden tussen dominantie en passie en laat zichzelf ook wel soms overmeesteren.

Ik vond ze in elk geval geweldig en kon er geen genoeg van krijgen .🙈
Het enige nadeel was dat de tijd zo snel voorbij was.

Herhalingsgevaar is heel groot voor mij.

Een 2 tal weken geleden had ik een afspraak gemaakt bij Rayssa.
Ik had eens met mijn neus in de poeder beland en kon me niet houden. Ze stond al eventjes op mijn radar, maar ik kon geen reviews vinden en aangezien de prijs gemiddeld hoger is dan bij anderen was ik eerder afwachtend.

Ze had een half uurtje tijd nodig om zich klaar te maken en dan kon ik gaan. Ze ziet er precies uit zoals op de foto's. Haar gestalte is eerder groot en haar stem is zacht. Ze spreekt ook perfect Engels, wat ik een heel groot pluspunt vind. Anders sta je daar maar wat met gebaren taal te lullen.

Ik had 2 vereisten doorgestuurd. Eentje was dat ze spuitend in mijn mond klaarkwam en de tweede was een dildo die ik zelf meebracht, mijn kont werd ingeschoven.

Ze weet precies het evenwicht te houden tussen dominantie en passie en laat zichzelf ook wel soms overmeesteren.

Ik vond ze in elk geval geweldig en kon er geen genoeg van krijgen .🙈
Het enige nadeel was dat de tijd zo snel voorbij was.

Herhalingsgevaar is heel groot voor mij.
Heeft ze gespoten?

Terug
Bovenaan Onderaan