WHEM Rebeca - Den Bosch vh Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paar jaar geleden bij haar geweest. Ze ziet er goed uit en adverteerd met veel mogelijkheden. Voor een uur geboekt met verschillende wensen. Het werd on geïnteresseerd af gehandeld. En na 40 minuten stond ik buiten. Voor mij dus nooit meer, was geen goede match.
 
Wie o wie heeft ervaring met deze dame? Heb haar advertentie in het verleden al vaker voorbij zien komen. Heeft overigens best veel reviews op Kinky waardoor het me toch de moeite waard lijkt. Maar aan de andere kant lees ik hier niets terug over haar. Ben benieuwd!

 
Wie o wie heeft ervaring met deze dame? Heb haar advertentie in het verleden al vaker voorbij zien komen. Heeft overigens best veel reviews op Kinky waardoor het me toch de moeite waard lijkt. Maar aan de andere kant lees ik hier niets terug over haar. Ben benieuwd!

Ik ga haar donderdag bezoeken. Zal na afloop een review plaatsen.
 
Ik heb ooit zo'n 3 jaar geleden wel een leuk uurtje met haar gehad in Den Haag. In eerste instantie kwam ik voor niks omdat ze in slaap was gevallen (was al laat in de avond/nacht) maar mocht de volgende dag weer komen. Typische Latina, die duidelijk haar grenzen aangeeft maar ook zelf lekker meedoet.
 
Nou, wat een drama. Afspraak om 4 uur. Contact ging al moeizaam. Vervolgens na het videobellen een uur van tevoren een bericht dat de druk was, of het ook om vijf uur kon. Nou vooruit, maar waar moet ik heen dan? Centrum, locatie volgt...

Ik richting centrum. Daar aangekomen om tien voor vijf, nog niks. Berichtjes waarin ik het adres vraag worden gelezen, niet beantwoord. Ondertussen is het al ruim na vijfen. Na wat belpogingen eindelijk een berichtje: "sorry, nog steeds druk". Dat was het laatste bericht tot nu toe. Erg onprofessioneel...
 
Laatst bewerkt:
Zat toevallig te zoeken op deze dame op dit forum. Verbaast me dat er geen recensies zijn, dame is geregeld in NL. Heb haar ooit - denk zo'n 5 jaar geleden - in Rotterdam bezocht. Te lang geleden om daar een recensie aan te wijden, maar wat me nog wel is bijgebleven waren de doekjes. Niet normaal wat een smetvrees. En nee, dat lag niet aan mij. Verder wel killer latina curves, beugel, sex was gemiddeld/matig. Hoopte hier te lezen dat haar service verbeterd was, ze blijft nl een lekker ding. Maar de herinnering aan haar service weerhoudt me.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan