Recensie Rebecca (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 22/1 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kleine vlechtjes in het donkere haar van deze slanke kleine roemeense, zat steeds lief te lachen als ik langs liep, uiteindelijk naar binnen, was iets daarvoor al gefinished bij haar buurmeisje maar toch een poging gewaagd, alle posities gehad maar niet kunnen finishen als afsluiter haar nog even een massage gegeven, kon ze wel waarderen. Al met al een lekkere sessie met wederom een mooie dame. On top deed ze goed mee, in missio legde ze haar benen over de mijne, ze vroeg ook nog of ik pzc wilde, maar daar heb ik voor bedankt.
Herhalingsgevaar: ja, ik denk dat er veel mogelijk is bij haar...
 
Laatst bewerkt:
is het deze ?
Kan het niet met zekerheid zeggen, naam klopt in ieder geval niet, wat ik zei ze had kleine vlechtjes in en haar lichaam was een beetje uit verhouding vanaf onder haar borsten werd ze ineens heel mager, ook dunnere beentjes dan op deze fotos.
 
@Hollebolleke ik denk dat je hier het antwoord op jouw vraag hebt. Dit is volgens mij het meisje met de grijze legging, niet @Mario357 boy?
Merci voor je reactie Aitor(y) Ik ben nog beetje aan het twijfelen of ze het is ahv je link. Snoetje klopt enigzins doch heeft ze zulke grote voorgevel? Tijdens het wandelen zal ik er eens speciaal op letten. Heb precies enkel haar kontje en gezicht begaapt;)
 
Merci voor je reactie Aitor(y) Ik ben nog beetje aan het twijfelen of ze het is ahv je link. Snoetje klopt enigzins doch heeft ze zulke grote voorgevel? Tijdens het wandelen zal ik er eens speciaal op letten. Heb precies enkel haar kontje en gezicht begaapt;)
Same reacion here @Hollebolleke boy. Ik kan me niet herinneren dat ze zo goed voorzien was. Plots is Aitorreke ook wel geïnteresseerd precies... :)
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisterenavond zondag, na een zware werkdag, stond ik plots in het SKW. Ik had niet veel tijd en had zin in een goeie pijpbeurt.

Gekozen voor deze. Ik ben niet 100% zeker van de naam. Wel zeker dat hij met een R begint en zeker van de plaats waar ze werkte. Ze stond bij mijn eerste passage nog in jeansbroek en zwarte trui achter haar raam. Bij de volgende in een bikini setje in een lichte keur, roze of blauw, zo een kleur voor baby-kledij. Heel vriendelijk guitig gezichtje, natuurlijk lichaam en gezicht zonder enige plastische chirurgie. Donkerbruin lang haar . Ze zou nog maar een goede maand hier in Antwerpen werken.

Aan de deur gevraagd voor een goeie pijpbeurt en onmiddellijk naar de achterkamer.
Ze is in de verste verte geen top-pijpster. Het was saai, eentonig, ik voelde bijna niets en na elke 30 seconden stopte ze om haar mond af te kuisen met een tissue uit de doos die naast haar stond.
Wat mij betreft, heeft ze geen talent en hoort ze niet thuis in deze branche.
Ik ben erachter gekomen en nu hopelijk zij ook nog. Er is kennen en kunnen.

De kans dat een haan een ei legt is veel groter dan dat ik ze nog eens bezoek.
 
Rebecca is t buurvrouwtje van Karyna.Ze heeft een vriendelijk gezicht en vlechtjes, ze heeft mooie lingerie aan en ze lacht naar de mannen.lelijk is ze ook niet.
Toch is ze vaak vrij. Dat zegt al wat.
Op de kamer wordt ze een stuk koeler en verandert in een klokkijkster. Pijpen is mechanisch en snel zonder variatie. Neuken niet eens gedaan." Thank You en see you " zei ze nog toen ik buiten ging.ik vermoed van niet.
 
Ik ben de laatste 2 jaren alleen in Brussel een slechtere hoer tegengekomen dan deze Rebecca.
Recensies checken en schrijven Ruiz.....
Recensies checken en schrijven is de boodschap. In het algemeen belang van alle hoerenlopers.
Er worden er te weinig geschreven.
 
Ik ben de laatste 2 jaren alleen in Brussel een slechtere hoer tegengekomen dan deze Rebecca.
Recensies checken en schrijven Ruiz.....
Recensies checken en schrijven is de boodschap. In het algemeen belang van alle hoerenlopers.
Er worden er te weinig geschreven.
Rebecca kwam wel haar afspraak na maar het was gewoon slecht, hetgeen voor mij een belangrijk verschil is. Ze licht je niet op of zo.

Zoals eerder gezegd, je kan moeilijk al de recensies en raamnummers van buiten leren voor je gaat wandelen. Ik ga ook niet de website checken op mijn smartphone tijdens het stappen. Dat doet Ruizinho niet.

Over het schrijven, volgens mij zijn er sloebers die de prachtige pareltjes voor zichzelf houden...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een vrijdagavond bij Rebecca binnengesukkeld. Een goedlachse skinny Roemeeense 24-jarige meid, herkenbaar door 2 staartjes en tattoos, vooraan de schouders o.a.
Voor de 50€ pijpte ze vol overgave, 1 standhe en mn kruit reeds verschoten. Mijn fout.Toch geen GFE, geen hethalingsgevaar Voor mij maar deze avond vond ik haar de knapste i het SKW.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij deze dame, volgens mij althans want ze stond op SS22/3, terecht gekomen want de algehele bezetting in het SKW was magertjes. Maar ik had vreselijk veel goesting in een een lekkere 69 en heb dit bij haar gekregen. Eerst wat gestreel met een paar kusjes en dan condoom rond mijn halfrechte lul. Maar ze zoog hem toch wel direct plankhard. En een lekker kutje heeft ze. Zolang mogelijk genoten van deze positie, ze vroeg om te neuken maar ik was zo in de 'zone' en zei dat ik er teveel van genoot, ze moest lachen en zoog lustig verder en genoot van mijn tong in haar kutje. Niet veel later toch geëxplodeerd. Zalig en lekker. Zij deed haar wasje, praatte nog een beetje en dan stapte 'den deze' met een brede glimlach buiten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel knap, vriendelijk en spontaan meisje. Was aan de deur al heel vriendelijk en dat bleek binnen niet anders te zijn.
Ze is heel slank, donker haar en heeft een b cup. Jammer genoeg gaat ze vanaf volgende week voor zeker 3 maanden terug om haar borsten te laten doen.
Afgesproken voor 100 Euro, 20 minuten en inclusief tongoenen. Wel prijzig want elke extra optie is nog eens 50 Euro, maar heb het mij niet beklaagd.
Tongzoenen was heel intens, dan 69 en 3 standjes neuken. Veel gelachen en heel ongedwongen sfeer.
Ze gaat blijkbaar regelmatig terug naar Roemenie, ik vermoed dus dat ze geen vaste stek heeft.
 
Zie mijn melding in het stamcafé.
Deze dame (Rebekka) zit tijdelijk thv SS 32/3, werkte ervoor steeds vanuit SS 22/1 wat steeds haar vaste stek was.
SS32/3 is de vaste kamer van Isabella die in verlof is.
Als ze haar borsten gaat verknoeien, zal ze inderdaad wel een poosje weg zijn zoals je schreef.

Leuk verslagje trouwens ondanks ze niet meteen mijn type is.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rebecca is toch wel één van de knapste vrouwen van het skw. Ze is ook wel vriendelijk en kan goed Engels.
Ze is hier wel voor het geld en elke optie kost 50 euro….
Het pijpen is zeer kalm. Op zich niet echt slecht. Het is natuurlijk wat raar dat ze regelmatig haar mond afkuist.
Het neuken is wel ok. Zeker als on top zit. Missionaris kan met volle stoten. Ze kan wel tegen iets.
Enkel oppassen voor haar nieuwe borsten. Daar mag je bijna niet aankomen.
Ze is knap, de sex is middelmatig maar ze geeft je het gevoel dat het toch wel vooruit moet gaan. Spijtig want fysiek is ze wel top.
Geen kat in een zak maar ook niet wauw
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkel oppassen voor haar nieuwe borsten. Daar mag je bijna niet aankomen.
Dat is nog steeds het geval.
Als ze haar borsten gaat verknoeien
Dit is wat mij betreft wel degelijk gebeurd. Wat hebben ze daar van gemaakt. Er zal zeker en publiek voor zijn en ze vindt het zelf geweldig. Maar totaal niets voor mij en ook de reden dat ik haar hoogst waarschijnlijk niet meer zal bezoeken ondanks het wel een vrolijke dame is die haar job kent en gevoel voor humor heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan