Recensie prestaties mannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik dacht dat het iemand anders was
Kokske is iemand anders geworden.
Nu hij weer een lief heeft , beetje denigrerend naar de overige dames EN wandelaars doen.Dat is jammer en niet nodig want er zijn heel veel wandelaars die ook topdates hebben met diverse dames ( al dan niet hier op dit forum aanwezig) .Zonder dat ze 800 € aftikken...
 
Kokske is iemand anders geworden.
Nu hij weer een lief heeft , beetje denigrerend naar de overige dames EN wandelaars doen.Dat is jammer en niet nodig want er zijn heel veel wandelaars die ook topdates hebben met diverse dames ( al dan niet hier op dit forum aanwezig) .Zonder dat ze 800 € aftikken...
Ik ben en blijf dezelfde persoon hoor ik verander niet ze 🤣🤣🤣 en naar de wandelaars denigrerend doen heb ik nooit gedaan heb respect voor iedereen. Het is niet omdat ik in mijn privé weer het geluk gevonden heb dat ik verander hè.
 
Laatst bewerkt:
Kokske is iemand anders geworden.
Nu hij weer een lief heeft , beetje denigrerend naar de overige dames EN wandelaars doen.Dat is jammer en niet nodig want er zijn heel veel wandelaars die ook topdates hebben met diverse dames ( al dan niet hier op dit forum aanwezig) .Zonder dat ze 800 € aftikken...
Dat was lopertje13 toch, die dat zei, formerly known as whosyourdaddy
 
Laatst bewerkt:
Zelf zit ik al een tijdje na te denken om, op een af ander manier, hetzelfde relaas, door de twee deelnemers neer te laten pennen....
<snip>
Ik ben er nog niet aan uit, suggesties zijn welkom.
Oh! Een reden om nog eens tot Harelbeke af te zakken. 't Zijn alleen die gelijklopende werkuren: neem ik verlof, of doe jij eens overuren? :p
Geen vaste klant, dan weet ik precies wat te verwachten en geeft het een ander beeld dan met een volledig onbekende.
Eén keer, vier jaar geleden, telt dat als vaste? ;)
Het gaat hem niet specifiek over prestaties (geen punten of sterretjes) maar hoe alles wordt beleefd en ervaren vanuit een verschillend perspectief.
Ik kan al opschrijven wat ik mij nog van toen herinner; en ongetwijfeld heb ik een even grote indruk nagelaten, dus kunnen we nota's vergelijken. :ROFLMAO:

1662743753263.png
Mental... Simple. Dat moet lukken.🤪
 
Laatst bewerkt:
Ik noem geen namen toch. En verder denk ik niet dat het u zaken zijn

Maar de mijne wel..

Je hoeft geen namen te noemen, want er zijn hier maar heel weinig dames aanwezig.
Dat de meeste mij ( op dit forum) niet veel soeps vinden, boeit niet. Zit hier voor mijn lol, zolang het duurt.
En buiten dit forum? Ach.. genoeg leuke mannen die mij wel wat soeps vinden 😏
 
Maar de mijne wel..

Je hoeft geen namen te noemen, want er zijn hier maar heel weinig dames aanwezig.
Dat de meeste mij ( op dit forum) niet veel soeps vinden, boeit niet. Zit hier voor mijn lol, zolang het duurt.
En buiten dit forum? Ach.. genoeg leuke mannen die mij wel wat soeps vinden 😏
Heb ik expressief een naam vermeld ik dacht het niet 🤔 want dan mag je even laten zien waar hoor 🤔
 
De bedoeling is ook dat jij een over de dame maakt en de dame een over jou.
Aha, net als op het werk. Leuk bedacht, werkt bijna nooit. Je wilt niet weten welke criteria de dames hanteren. Vanmiddag navraag gedaan bij een van mijn favorietjes. Naar ik begreep kwam de kwaliteit van de sex (in 'mannen termen' beschreven) op de laatste plaats.
Voor de grap een '360 graden' poging gedaan met voor de afwisseling mijn vriendin. Gelijk een 'fraai dispuut'. Niet geheel onverwacht scoort 'het in slaap vallen' van Johny na de gymnastiek oefeningen erg hoog. Als ook het 'stofzuigen' en 'het koken voor morgen' door de vrouw des huizes. We laten het maar verder rusten om een slecht weekend te voorkomen.
 
Aha, net als op het werk. Leuk bedacht, werkt bijna nooit. Je wilt niet weten welke criteria de dames hanteren. Vanmiddag navraag gedaan bij een van mijn favorietjes. Naar ik begreep kwam de kwaliteit van de sex (in 'mannen termen' beschreven) op de laatste plaats.
Voor de grap een '360 graden' poging gedaan met voor de afwisseling mijn vriendin. Gelijk een 'fraai dispuut'. Niet geheel onverwacht scoort 'het in slaap vallen' van Johny na de gymnastiek oefeningen erg hoog. Als ook het 'stofzuigen' en 'het koken voor morgen' door de vrouw des huizes. We laten het maar verder rusten om een slecht weekend te voorkomen.

Ik heb het geen idee, ik ga het binnenkort op de proef nemen met een dame. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan