Recensie prestaties mannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amai ga je niet nerveus zijn stel dat ze u een slechte recensie geeft wat dan ga je ze niet meer bezoeken. Hoe gaat dat over komen bij jou voor u zelfvertrouwen 🤷🏼‍♂️

De kunst van het leven is om uit iets slechts iets goeds te halen, dus feedback waar je als me mens mee kan groeien.
Al is het de manier waarop jij jezelf voorstelt.

Ik ga er heen voor mijn plezier niet om hoog aangeschreven te worden, alleen de feedback vind ik gewoon interessant.
Helemaal mooi zou zijn als ze zelf ook een top uurtje('s) heeft natuurlijk.
 
De kunst van het leven is om uit iets slechts iets goeds te halen, dus feedback waar je als me mens mee kan groeien.
Al is het de manier waarop jij jezelf voorstelt.

Ik ga er heen voor mijn plezier niet om hoog aangeschreven te worden, alleen de feedback vind ik gewoon interessant.
Helemaal mooi zou zijn als ze zelf ook een top uurtje('s) heeft natuurlijk.
Uiteraard ik wens u veel succes.
 
Persoonlijk denk ik dat het ook op die manier het beste is kan me wel niet inbeelden dat er hier recensies van wandelaars verschijnen die gegeven zijn door de dames. Gaat nog voor meer geroddel geven onder de wandelaars geloof me

Het is ook niet voor jullie, maar iets tussen 2 personen die er mee instemmen.
Wat er geschreven word is door hun beiden apart en privé gedaan.

Lijkt me wel een leuk experiment om hem hier ook te postten, mits ik hem eerlijk vind geschreven.
Kijken wat jullie er allemaal van denken. Misschien kunnen jullie er van leren, of juist niet.

Belachelijk maken mag natuurlijk ook, maar dat is simpel anoniem achter een schermpje, dus daar trek ik me al weinig van aan.
 
Persoonlijk denk ik dat het ook op die manier het beste is kan me wel niet inbeelden dat er hier recensies van wandelaars verschijnen die gegeven zijn door de dames. Gaat nog voor meer geroddel geven onder de wandelaars geloof me
Het kan ook niet geloofwaardig zijn, als een dame alleen maar negatieve op waarheid gebaseerde recensies plaatst dan sta je niet echt te trappelen om daar langs te gaan
 
Iedereen doet zijn ding laten we voor de rest respectvol omgaan met elkaar
Ik zie niets onrespectvol aan mijn reactie? Het is ondertussen al een jaar dat iedereen jouw wandel carrière bijhoud. Mag toch zeggen 'dat we ons daar nog mee bezighouden?' Of niet soms?
 
Ik praat toch niet over mijn wandel carrière 🤷🏼‍♂️ Ten eerste. En mocht je nog niet weten wandelen doe ik niet meer sorry . Laat het gewoon rusten ja
Knipoog wel. Ik reageer op hem. Jij begint gewoon meteen te steigeren en reageert dan op mij. Dan moet ik zwijgen en het laten rusten? Niet dus.
 
Laatst bewerkt:
Knipoog wel. Ik reageer op hem. Jij begint gewoon meteen te stijgeren en reageert dan op mij. Dan moet ik zwijgen en het laten rusten? Niet dus.
Steigeren jij hebt mij totaal nog niet zien steigeren .Er zijn er hier bij die even eerst alles moeten lezen alvorens ze iemand uitkiezen om de wind van voren te geven ja laat het gewoon rusten
 
Laatst bewerkt:
😣ik zou naar gister avond een -2 krijgen van de dames .ik had gister avond een leuke meid uitgezocht ,en het ging van geen kanten met mij mijn jonge heer weigerde 🫢dat me dat nu over kwam .geld weg meisje keek mij aan van poehoe laat hij maar gauw vertrekken .en ik diep schaamrood op de wangen 🥲zonden van zo'n afspraak ,en dan kom je thuis en meneer word in eens spontaan hard 🤔.ja word de volgende keer een afspraak met knikkende knieën .en durf nu niet meer naar haar toe te gaan dus hopen dat dit niet weer gebeurt bij een andere dame 😌
 
😣ik zou naar gister avond een -2 krijgen van de dames .ik had gister avond een leuke meid uitgezocht ,en het ging van geen kanten met mij mijn jonge heer weigerde 🫢dat me dat nu over kwam .geld weg meisje keek mij aan van poehoe laat hij maar gauw vertrekken .en ik diep schaamrood op de wangen 🥲zonden van zo'n afspraak ,en dan kom je thuis en meneer word in eens spontaan hard 🤔.ja word de volgende keer een afspraak met knikkende knieën .en durf nu niet meer naar haar toe te gaan dus hopen dat dit niet weer gebeurt bij een andere dame 😌
Kan al eens gebeuren das uiteraard wel jammer. Maar ze zal daar door niet op jou neerkijken hoor.
 
😣ik zou naar gister avond een -2 krijgen van de dames .ik had gister avond een leuke meid uitgezocht ,en het ging van geen kanten met mij mijn jonge heer weigerde 🫢dat me dat nu over kwam .geld weg meisje keek mij aan van poehoe laat hij maar gauw vertrekken .en ik diep schaamrood op de wangen 🥲zonden van zo'n afspraak ,en dan kom je thuis en meneer word in eens spontaan hard 🤔.ja word de volgende keer een afspraak met knikkende knieën .en durf nu niet meer naar haar toe te gaan dus hopen dat dit niet weer gebeurt bij een andere dame 😌
Daarom slik ik dus altijd een halve erectiepil, dan hoef je je daar geen zorgen over te maken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan