Johnny Walk
Meubelstuk
Moet wel bewezen worden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat blijft sowieso. Gelukkig hebben we daar bekwame rechters voor.Moet wel bewezen worden
lees dit maar eens:Moeten er wel aangiftes zijn
Marco deedt belastingaangifteMoeten er wel aangiftes zijn
Juist ja ....Tijden zijn inderdaad veranderd , tegenwoordig zien meiden van 13 eruit alsof ze 18 zijn en de meeste doen niets liever dan de mannen het hoofd op hol brengen door uitdagende kledij en ditto gedrag .Daarnaast werd in de jaren 70 roken tijdens de zwangerschap en drank aan een baby voeren ook heel normaal geacht. Inmiddels weten we ook hoe schadelijk dat is. Gelukkig zijn tijden veranderd
Ik ben dat totaal met je oneens. Als jij je als 50 jarige man laat verleiden door een 13 jarige die je aanziet voor een 18 jarige, dan is er iets mis met jou. Er is geen 13 jarige in de wereld die mij kan verleiden. Dat kan ik je met 100% zekerheid zeggen.Juist ja ....Tijden zijn inderdaad veranderd , tegenwoordig zien meiden van 13 eruit alsof ze 18 zijn en de meeste doen niets liever dan de mannen het hoofd op hol brengen door uitdagende kledij en ditto gedrag .
Praat es met opvoeders die in bepaalde jeugd instellingen werken , je moet over stalen zenuwen beschikken om zulke meiden op afstand te houden .
Mannen zijn tegenwoordig loslopend wild voor vrouwen , als je nog maar es naar een vrouw kijkt ben je al een geniepige vieze gluiperd en word je aangeklaagd .
Dat is er veranderd in deze gekke wereld , het fatsoen is erg ver weg bij de jonge meiden van tegenwoordig .
Borsato is ook maar een mens al spreek ik het gedane niet goed. Om die gast dan zo aan de schandpaal nagelen vind ik er ver over .
Omgekeerde wereld dit.Juist ja ....Tijden zijn inderdaad veranderd , tegenwoordig zien meiden van 13 eruit alsof ze 18 zijn en de meeste doen niets liever dan de mannen het hoofd op hol brengen door uitdagende kledij en ditto gedrag .
Praat es met opvoeders die in bepaalde jeugd instellingen werken , je moet over stalen zenuwen beschikken om zulke meiden op afstand te houden .
Mannen zijn tegenwoordig loslopend wild voor vrouwen , als je nog maar es naar een vrouw kijkt ben je al een geniepige vieze gluiperd en word je aangeklaagd .
Dat is er veranderd in deze gekke wereld , het fatsoen is erg ver weg bij de jonge meiden van tegenwoordig .
Borsato is ook maar een mens al spreek ik het gedane niet goed. Om die gast dan zo aan de schandpaal nagelen vind ik er ver over .
De wereld is wel veranderd daar heb je gelijk in. Maar het is er bepaald niet beter op geworden. Iedere 8 dagen wordt er een vrouw vermoord in Nederland, asielzoekers die onze jonge dochters van de straat plukken en verkrachten en daarna doden. Herinner je je misschien Lisa nog? Vrouwen die op het strand niet meer topless kunnen zonnen omdat dit toevallig niet in het straatje past van een paar Islamisten. Dat had je allemaal ook niet in de jaren 70. Ik persoonlijk zou wel weer terug willen naar die tijd waarin we meer vrijheden hadden en die vreselijke social media er niet was.Gelukkig zijn tijden veranderd en hebben we (behalve jij en Marco B. kennelijk) inmiddels geleerd dat minderjarigen beschermen belangrijker is dan volwassen mannen hun impulsen laten uitleven.
Zo zag ze er in ieder geval niet uit. En nog belangrijker, zo gedroeg ze zich niet.Jij mag jezelf ook even flink achter de oren krabben als je droomt van seks met een 15 jarige. Bah
Wil je zijn gedrag hiermee nou goed praten? Het was toen al een volwassen man en vader van o.a. een dochter van geloof ik dezelfde leeftijd. Hij had gewoon beter moeten weten en afstand moeten nemen van die moeder met haar merkwaardige seksuele moraal. Maar ja als je zo populair bent, ben je snel geneigd de grenzen te verleggen. Het is natuurlijk voor hem een enorm persoonlijk drama en ik vind het ongelooflijk triest en tragisch, gezien ook zijn jarenlange inzet voor Warchild, maar hij is er zelf verantwoordelijk voor.Logisch dat Marco week werd. Dat zou iedere gezonde hetero man worden in zo'n situatie.
De wereld is wel veranderd daar heb je gelijk in. Maar het is er bepaald niet beter op geworden. Iedere 8 dagen wordt er een vrouw vermoord in Nederland, asielzoekers die onze jonge dochters van de straat plukken en verkrachten en daarna doden. Herinner je je misschien Lisa nog?
Logisch dat Marco week werd. Dat zou iedere gezonde hetero man worden in zo'n situatie.
En een 15 bijna 16 jarige?Ik ben dat totaal met je oneens. Als jij je als 50 jarige man laat verleiden door een 13 jarige die je aanziet voor een 18 jarige, dan is er iets mis met jou. Er is geen 13 jarige in de wereld die mij kan verleiden. Dat kan ik je met 100% zekerheid zeggen.
Ik geloof dat je "mentaal gestoorde" verkeerd hebt gespeld..
Logisch dat Marco week werd. Dat zou iedere gezonde hetero man worden in zo'n situatie.