Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ook al zou er geen veroordeling komen vanwege gebrek aan bewijs of ze kunnen het niet goed genoeg onderbouwen dan nog is het best ziek. Al is maar de helft waar van alle details die nu uitgebreid naar buiten dan is het ziek en dom.
Hoe kun je nu zo close geraken met een meisje van 15. Als je daar gevoelens bij krijgt als 50 jarige is er is mis gegaan in je hoofd. Een 15 jarige is een kind. Punt.
Moeder is ook goed de weg kwijt overigens.

Over wat Marco wel of niet gedaan heeft heb ik geen oordeel, dat laat ik verder aan de rechtbank over.
Zou wel fijn zijn als het OM met dezelfde energie achter al die gasten van de rooms katholieke kerk zou aangaan die zich schuldig hebben gemaakt aan pedofilie, daarmee vergeleken verbleekt het zaakje van Marco.

Daarnaast werd in de jaren 70 roken tijdens de zwangerschap en drank aan een baby voeren ook heel normaal geacht. Inmiddels weten we ook hoe schadelijk dat is. Gelukkig zijn tijden veranderd
Juist ja ....Tijden zijn inderdaad veranderd , tegenwoordig zien meiden van 13 eruit alsof ze 18 zijn en de meeste doen niets liever dan de mannen het hoofd op hol brengen door uitdagende kledij en ditto gedrag .
Praat es met opvoeders die in bepaalde jeugd instellingen werken , je moet over stalen zenuwen beschikken om zulke meiden op afstand te houden .
Mannen zijn tegenwoordig loslopend wild voor vrouwen , als je nog maar es naar een vrouw kijkt ben je al een geniepige vieze gluiperd en word je aangeklaagd .
Dat is er veranderd in deze gekke wereld , het fatsoen is erg ver weg bij de jonge meiden van tegenwoordig .

Borsato is ook maar een mens al spreek ik het gedane niet goed. Om die gast dan zo aan de schandpaal nagelen vind ik er ver over .

Juist ja ....Tijden zijn inderdaad veranderd , tegenwoordig zien meiden van 13 eruit alsof ze 18 zijn en de meeste doen niets liever dan de mannen het hoofd op hol brengen door uitdagende kledij en ditto gedrag .
Praat es met opvoeders die in bepaalde jeugd instellingen werken , je moet over stalen zenuwen beschikken om zulke meiden op afstand te houden .
Mannen zijn tegenwoordig loslopend wild voor vrouwen , als je nog maar es naar een vrouw kijkt ben je al een geniepige vieze gluiperd en word je aangeklaagd .
Dat is er veranderd in deze gekke wereld , het fatsoen is erg ver weg bij de jonge meiden van tegenwoordig .

Borsato is ook maar een mens al spreek ik het gedane niet goed. Om die gast dan zo aan de schandpaal nagelen vind ik er ver over .
Ik ben dat totaal met je oneens. Als jij je als 50 jarige man laat verleiden door een 13 jarige die je aanziet voor een 18 jarige, dan is er iets mis met jou. Er is geen 13 jarige in de wereld die mij kan verleiden. Dat kan ik je met 100% zekerheid zeggen.

Omgekeerde wereld dit.
Arme arme mannen die zichzelf niet in bedwang kunnen houden en die wulpse tiener heksen die hebben het allemaal op ze gemunt. Ze willen verkracht en aangerand worden, ze zijn er allemaal op uit.
Man, je bent niet goed snik.
ver uit mijn buurt blijven met deze ziekelijke gedachtegang

Terug
Bovenaan Onderaan