Redelijke prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Genoeg ruimte voor roddel en achterklap in de topics die niet over ervaringen met specifieke dames gaan lijkt me zo
Zeker!

Maar wie heeft ervaring met hoort daar voor mij wel echt bij.

Dat is profielen tegen het licht houden.

Is de dame echt, weten we uit ervaring waarom we denken dat het niet klopt, zou ze de prijs waard zijn, kunnen we aan het profiel zien bij welke boeker ze zit….

Want zodra je er ervaring mee hebt kun je eigenlijk een recensie schrijven en daar naar doorverwijzen.

Dat is het rare: wie heeft ervaring met is er juist voor als er nog geen ervaringen met zijn.
We moeten ook voorkomen dat ze die ervaringen daar gaan schrijven ipv er recensies van te maken.
 
Wanneer er nog geen ervaringen zijn heeft de "denkt ze dat ze een gouden kutje heeft ofzo" opmerking ook geen toegevoegde waarde. Grote kans dat wanneer ik een ervaring zou kunnen delen en ik zie een dergelijke opmerking, het dan maar een keertje niet doe.
Daar geloof ik niet zo in.

En die ervaring zou je dan logischerwijs in het recensie topic kunnen plaatsen.

Wie heeft ervaring met is meer mensen attenderen op nieuwe dames en inschatten voordat er ervaring is met die dames wat voor type het is.

Boeker, welk hotel, echte foto's of niet, ok prijs/looks verhouding of niet, overdreven service lijst of niet….het is een soort koe-handel.

Heb je een ervaring dan schrijf je een recensie en plaats je hooguit een linkje.

Want als je er dan te veel over gaat lullen, wat veel gasten doen, dan schrijven ze geen recensie meer.

Dus eigenlijk is wie heeft ervaring met er hooguit om je ervaring met de boeker vooraf aan te geven, want als je ervaring hebt kun je beter een recensie schrijven.
 
Wanneer er nog geen ervaringen zijn heeft de "denkt ze dat ze een gouden kutje heeft ofzo" opmerking ook geen toegevoegde waarde. Grote kans dat wanneer ik een ervaring zou kunnen delen en ik zie een dergelijke opmerking, het dan maar een keertje niet doe.
Het is ook urgent om vooraf kennis te vergaren omdat er nogal veel bedonderij in deze sector plaatsvindt.

Neem die Latina Angela.

Daar moet je iig van kunnen weten door overleg dat ze mannen vaak laat komen en het dan kort vooraf af laat weten.

Dat kan prima in wie heeft ervaring met terwijl een discussie daarover niet echt in het recensie topic moet.

Maar als ze haar prijs onlangs voor nieuwe klanten omhoog gooiden van 200 naar 300 per uur dan is het handig om dat wel ff te kunnen bespreken onderling.

Ik denk zelfs dat een goede mix van vrouwonvriendelijkheid en idolatie dit forum spicy houdt.

Als vrouwen gaan meepraten, op zich wel welkom hoor, worden sommige mannen wel erg fanboy-erig en daar heb je uiteindelijk helemaal niks aan, dat staat een eerlijke mening doorgaans in de weg.
 
Heb je een ervaring dan schrijf je een recensie en plaats je hooguit een linkje.
Dat zou je denken, maar de praktijk wijst anders uit. Er zijn genoeg voorbeelden van topics waar een ervaring (soms wel meerdere) wordt gedeeld, maar een recensie tot op heden uitblijft.
Voor mijzelf geldt nog wel eens dat ik een dame uit het pre-gr tijdperk ken en daarom nooit een recensie heb geschreven.
Daarnaast noem je zelf al genoeg voorbeelden van nuttige informatie die gedeeld zou kunnen worden zonder dat je de dame al bezocht hebt.
 
Maar als ze haar prijs onlangs voor nieuwe klanten omhoog gooiden van 200 naar 300 per uur dan is het handig om dat wel ff te kunnen bespreken onderling.
De nieuwe prijs staat in de advertentie en genoeg ervaringen in de recensies, eigenlijk valt er dus verrekte weinig te bespreken. Een ieder kan met die info een persoonlijke afweging maken.
 
Tuurlijk moet iedereen zelf weten wat die betaalt, Maar kritische opmerkingen zijn nodig anders wordt 200 a 250€ het nieuwe normaal.
De dames en de pooiers vinden dat niet erg.
We kunnen ook te netjes zijn.
Welke invloed denk je daar nu realistisch op te hebben op dit forum? Zo naïef is ons Zeeuws Meisje toch niet door te denken dat dit forum invloed op de prijsstelling heeft.
 
De nieuwe prijs staat in de advertentie en genoeg ervaringen in de recensies, eigenlijk valt er dus verrekte weinig te bespreken. Een ieder kan met die info een persoonlijke afweging maken.
Ja, maar backlash alhier kan ook voor prijs-aanpassingen zorgen.

Niet altijd, want schrijvers/lezers zijn maar een % van de totale markt, maar heb ook wel gezien dat een dame haar prijs te veel omhoog gooide, hier een regen van kritiek volgde, de klandizie kwam stil te liggen en de prijs weer naar beneden werd bijgesteld.

Maar dat hoeft idd niet in het recensie topic besproken te worden, maar wie heeft ervaring met kan daar wel ruimte aan bieden.

Op papier zou je zeggen: haar prijs is haar prijs, maar zonder kritiek gaat het eindeloos vaak omhoog, dus je moet wel wat tegenwicht bieden en bv kunnen zeggen: dit was een prima dame voor 150/uur, maar de huidige prijsstijging maakt ze niet waar oid.
 
Ik geloof geen moment dat de klandizie afneemt door wat hier besproken wordt. Ik denk eerder dat wanneer klandizie in de breedte afgenomen zou zijn doordat het grote percentage buiten het forum het laat afweten.
Ik denk eerder dat dit forum een prijsopdrijvende effect kan hebben doordat vraag naar de dame toeneemt door positieve recensies. Maar ook dat effect zal wel meevallen.
 
Welke invloed denk je daar nu realistisch op te hebben op dit forum? Zo naïef is ons Zeeuws Meisje toch niet door te denken dat dit forum invloed op de prijsstelling heeft.
Absoluut wel zelfs.

En hoe korter door de bocht de reacties zijn, hoe sneller eea soms wordt bijgesteld soms.

Hoewel ik daar geen voorstander van ben.

Maar zelfs als we met 1 zinnetje zeggen: het zou toch geen man zijn? Nav 1 slecht gekozen foto is de desbetreffende foto soms 1 dag later al van het profiel verwijderd.

Die boekers hebben de hele dag vrijwel niks te doen.
5 appjes en de dag is vol.

Het zou mij niet verbazen als sommigen elke opmerking door Google translate gooien.

En een deel van de dames houdt het zeker bij.
Enige is dat ze eigenlijk alleen reageren als ze het er niet mee eens zijn.
 
Ik geloof geen moment dat de klandizie afneemt door wat hier besproken wordt. Ik denk eerder dat wanneer klandizie in de breedte afgenomen zou zijn doordat het grote percentage buiten het forum het laat afweten.
Ik denk eerder dat dit forum een prijsopdrijvende effect kan hebben doordat vraag naar de dame toeneemt door positieve recensies. Maar ook dat effect zal wel meevallen.
We agree to disagree.

Heb zelfs wel eens van een dame gehoord dat ze nagenoeg geen klandizie had tot ik een recensie over haar schreef waarna ze 86 aanvragen in 1 dag kreeg.

En 2 andere dames vroegen of ik hun boeker wilde worden, maarrrrr mij niet gezien.
Wandelen is niet strafbaar, boeker zijn van thuisontvangst dames volgens mij eigenlijk wel.
 
Sterker nog: Zel
Ik geloof geen moment dat de klandizie afneemt door wat hier besproken wordt. Ik denk eerder dat wanneer klandizie in de breedte afgenomen zou zijn doordat het grote percentage buiten het forum het laat afweten.
Ik denk eerder dat dit forum een prijsopdrijvende effect kan hebben doordat vraag naar de dame toeneemt door positieve recensies. Maar ook dat effect zal wel meevallen.
Sterker nog, zelf schrijf ik vaak alleen nog maar recensies over dames als ik ze zo goed ken dat ik weet dat ik bij grote drukte voorrang krijg of als ik er al weer een beetje op uit gekeken ben….of als ze net weg zijn.
 
Dan denk ik inderdaad dat dit forum eerder een prijsopdrijvende werking heeft, wanneer een dame al vol komt te zitten door één recensie.
Dat kan idd.

Dame vroeg toen zelfs of ik de klanten voor haar wilde screenen.
Zo van: Deckx is prima, maar ……. is een engerd die achteraf gaat sneren etc.

Maar dat ging me wat ver.

Maar als 6 mannen zeggen: dame is niet meer wat het geweest is, vraagt nu meer voor minder, boobjob is lelijk gedaan, dan zal dat toch ook de interesse potentieel wel wat afzwakken.

Nogmaals, dat weet ik niet zeker, puur onderzoekend dit….
 
Welke invloed denk je daar nu realistisch op te hebben op dit forum? Zo naïef is ons Zeeuws Meisje toch niet door te denken dat dit forum invloed op de prijsstelling heeft.
Ja toch wel , Als je ziet dat anderen ook die hoge prijzen betalen en dat normaal vinden zelfs bewieroken , ga je zelf er ook toe over. En dan krijgen de duurdere dames ook meer klanten , wat ze weer door vertellen aan hun collega's vriendinnen.
Spiraal naar boven ingezet.
 
Zolang we hier maar denken dat iedere klacht over de prijs van invloed is zijn we goed bezig. Stel je toch eens voor dat het geen invloed heeft. Dan zit je mooi voor de kat zijn kut hier die teksten te typen.

Bovendien kun je naar hartelust andere mensen hun gedrag verwijten.
Dus heb je last van enige frustratie over wat dan ook dan is dit forum hier de ideale uitlaatklep.
Zo snijdt het mes aan twee kanten.

Ik persoonlijk denk dat iets als, ik noem maar wat hoor, grote inflatie meer invloed heeft. Om de prijs op te drijven, maar ook om die weer te laten zakken. Omdat de gemiddelde klant te weinig overhoudt om de duurdere dame te betalen.

Naar de hoeren gaan is nou niet echt levensbehoefte nummer 1. En als dat wel zo is heb je een heel ander probleem. Dan zou je die centen beter aan de geestelijke gezondheidszorg kunnen spenderen.
Maar goed, het is het eerste waar je mee stopt als de dagelijkse boodschappen te duur worden.

Ik kon vorig jaar makkelijker meer betalen en had meer tijd. Nu ben ik wat kritischer en werk nog vaker dan ik al deed. Dus ga ik minder. Dit forum heeft echt 0,0 invloed daarop.
Maar als je denkt dat deze uithoek hier een goddelijk gegeven is, waar alle dames dag in dag uit sidderend de reviews doorspitten, hou vol en blijf geloven.
Want dan doe je ertoe.
 
Welke invloed denk je daar nu realistisch op te hebben op dit forum? Zo naïef is ons Zeeuws Meisje toch niet door te denken dat dit forum invloed op de prijsstelling heeft.
Ik heb na aanleiding van een zelf geopend topic op dit forum mijn prijzen aangepast op het gemiddelde antwoord wat daaruit kwam (ben zelfs €40/€50 gezakt in prijs). Mijn intentie om lid te worden op dit forum, was zelfs om hier kennis te vergaren over wat heren zoeken in een dame en in advertenties.

Inmiddels is het wel meer geworden dan alleen kennis vergaren maar dit forum word zeker gebruikt door dames als middel om te checken of de prijzen niet omhoog kunnen. Als iedereen ineens het normaal blijkt te vinden dat de basis €200/€250 per uur is, waarom zou je dan nog voor €150 op je rug gaan liggen?

Denk dat je een beetje te naief nadenkt over dames en dit forum (natuurlijk niet alle dames) ;$
 
Zo naïef denk ik niet hoor. Het zal voor Nederlandstalige dames ongetwijfeld anders liggen in vergelijking met de dames die ik gemiddeld bezoek. Veel dames/bookers denken bij hun prijsstelling ook internationaal en vergelijken ook met prijzen die de dames in het buitenland kunnen krijgen.
 
als iemand een recensie heeft geplaatst maar niet heeft aangegeven hoeveel hij voor de extra's heeft betaald mag je hem dan vragen hoeveel extra geld hij voor een bepaalde handeling heeft betaald? Trouwens deze nieuwe regel is alleen maar goed voor de dames, want als niemand meer het over de prijs mag hebben zullen de dames denken dat wij hun prijs niet duur vinden en zullen ze eerder geneigd zijn hun prijzen te verhogen dan te verlagen ten nadele van ons natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Spijkers op laag water zoeken?

Er staat:
"Het wordt niet langer geaccepteerd om in een recensietopic enkel commentaar te plaatsen over de prijs van een dame, óók niet over wat een ander lid betaald heeft."

Dus info vragen / geven over prijzen en extra's : JA!
Commentaar geven op de hoogte of het feit dat extra's wel / niet inbegrepen zijn: NEE

Zó makkelijk kan het zijn 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan