Reisafstand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou goed mijn verhaal dan binnen dit topic. Ik wilde dus 2 jaar gaan reizen naar Iran. Helaas had ik mijn vliegtuig gemist waardoor ik een nieuwe ticket moest bestellen. Het nadeel was dat ik een nachtje extra moest overnachten in Istanbul. In het hotel waar ik verbleef hoorde ik in de avond allerlei geluiden. Ik werd steeds wakker waarna ik dacht om buiten shisha te gaan roken. Wat bleek toen ik buiten mijn hotelkamer stond? Ja, je raadt het al, prostituees werkten er in dat hotel. Ik zag 1 heerlijke vrouw van een jaar of 30 (schat ik). Haar betaald voor 3 uur en de tijd van mijn leven met haar gehad ?. Tijdens deze ervaring had ik voor het eerst een vrouw laten squirten.
En...geen vader gezien .
 
Zo heeft iedereen zijn verhaal../ verhalen. Moreel kompas is voor ieder verschillend. Blijft bij mij belangrijk dat de dames geen (extra) schade wordt aangedaan. Immer en altijd respect met genot. of genot met respect.
Ja tuurlijk,
Het morele kompas van een pedo zou ook anders zijn dan die van overste Maria.
Respect en schade? Lees nog eens dan.
 
Kijk ik weet best wel door ervaring..hoe het ervoor staat...als een meisjes..zo stijf als een eikenhouten plank...met ogen zo groot...als biljartballen..en een kutje zo droog ..als de woestijn in Libië...onder je ligt....dan snap ik ook wel dat ze dit niet wil..maar als je smorgens ligt te slapen..en je wordt wakker..omdat ze jou champion al in haar mond heeft..en een kutje..zo nat als dweil...dan weet ik ook genoeg ..
 
Hou om te beginnen eens op met al die...... Het leest echt heel irritant.

Ik heb een tijdje een vaste dvp gehad waar ik het altijd gezellig mee heb gehad, ook haar lichaam liet blijken dat ze het erg oké vond. Toch kwam ik er later achter dat ze het werk helemaal niet leuk vond, iets wat mijn ervaring mij toen niet vertelde. Snap je?
 
In Thailand is het niet uitzonderlijk dat dochters uit arme gezinnen uit de meer arme regio's (Isaan bijvoorbeeld), naar de "grote stad" trekken om daar als bargirl te gaan werken. Voor zover ze dat doen om hun familie te steunen, is er daar weinig of geen moreel bezwaar tegen. Niet dat men het een ideale bezigheid vindt, maar als ze na een jaar of 5 terugkeren en met de gespaarde opbrengst een eigen winkeltje of zo beginnen in het dorp, zal niemand hen erop aankijken. Ik zie dat hier zo snel nog niet gebeuren.

Andere streken, andere moraliteit. Mijn eerste Thaise vriendin vond het onbegrijpelijk dat ik mijn (bejaarde) ouders alleen boodschappen liet doen. Dat vond ze echt niet kunnen en er was geen uitleggen aan dat mijn ouders juist heel trots zijn op hun onafhankelijkheid en dat ze (nog steeds) zelf hun boodschappen doen ook al zijn ze nu ver in de tachtig en voor in de negentig jaar oud.

Om toch even "on topic" te blijven (of ik moet mijn eigen bericht naar de off-topic rubriek verplaatsen): ik heb er geen probleem mee om een uurtje of zo naar een parenclub te rijden om daar een gangbang te doen.

Alles verder weg wordt moeilijk, tenzij ik het aan nog wat andere activiteiten kan koppelen. Zo heb ik een uitstap naar Saunaclub Xanten (is helaas definitief gesloten) gekoppeld aan een bezoek aan het Romeins museum in Xanten (of vice versa) en FKK Babylon in Elsdorf en Samya Köln lieten zich naadloos inschrijven in een weekendje Kerstmarkten in Keulen.
 
Laatst bewerkt:
Slanke jonge meiden...tussen 18 en 21 jr...
Met Wizzair vanuit Eindhoven.. landen in Boedapest.. vandaar met taxi naar kleinere plaatsen rondom Boedapest...daar een kamer huren...Boedapest zelf is te duur...ook de dames daar ...
Als ik ga op een vrijdagmiddag en ben ik maandag morgen of middag terug...kost dat ongeveer 350euro...alles inclusief...en helemaal leeg geneukt...diverse lekker grieten....
@CUMCUM, nou als ik jouw verhalen lees over Boedapest wil ik ook wel een keer er naar toe gaan !

Alleen wat mij zo'n beetje tegenhoudt is dat ik een Nederlander met een kleurtje ben.

Nu had ik gehoord dat Hongaren enigszins racistisch zijn. Klopt dat ?
 
""Wil wel een weekendje gaan naar boedapest, welke dorpjes moet ik kijken of moet je daar connecties voor hebben?""""


Ik ben enkele jaren geleden in Tatabanya geweest..adres via een taxi chauffeur..is een stad ongeveer 50 km van Boedapest...industriestad..best veel armoede daar.... ik kon daar 3 dagen een kamer huren bij een gezin...met een zeer mooie dochter van toen 20 jaar...figuur fotomodel..niet normaal...ik heb die vader toen 300 euro gegeven...slapen...eten..douchen..en de dochter..3 dagen uitwonen...dat vinden ze daar heel normaal...ik ben 3 dagen de deur niet uitgeweest...en ze hoefde mij nog... net niet het vliegtuig in te dragen.....dat zijn de kersen in de taart;);)
Gatverdamme man
 
Ik laat mij niks aanpraten door moraal ridders..ik ken de grens..en zal die NOOIT..overschrijden...ik heb het hier al eerder gezegd...sex zoveel als mogelijk in je leven...maar alleen met vrouwen of mannen..boven de 18 jaar..en die daar zelf en vrijwillig voor kiezen...en dat merk je als ervaren hoerenloper echt wel...en voor de rest moet je overal met je vingers en pik vanaf blijven
Je betaalde de vader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan