Relatie vs Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willen jullie nog moeite steken in een relatie.

  • Ja. Ik wil nog tijd en moeite in een relatie steken.

    Stemmen: 94 49,7%
  • Pff 50/50

    Stemmen: 39 20,6%
  • Nee het is op, ik bezoek liever DVP's

    Stemmen: 51 27,0%
  • Nee ik ben liever een DVP.

    Stemmen: 5 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    189
Waar ik ook geen zin in heb. Is om in een relatie terecht te komen waar ik gecontroleerd word. Bij alles wat ik doe. Als ze al afkomen met een hoop regeltjes waar ik mij aan moet houden heb ik al genoeg gezien.

Welke regeltjes bedoel je dan zoal? Welke hobby's je mag uitoefenen? Hoe je kapsel, eventuele baard,... moeten zijn? Kledingvoorschriften?
 
Misschien kom je te soft over? Teveel als een watje? Vrouwen vallen misschien meer op mannen die meer man zijn. Die harder zijn. Is maar een idee. Maar in elk geval, te romantisch, te braaf, teveel idealisme in jezelf en te weinig naar buiten toe maakt je onaantrekkelijk voor vrouwen, tenzij buitenlandse vrouwen die gewoon voor je vallen omdat je geld hebt. Voor een relatie moet je vooral uitwendig iets mannelijk uitstralen dat vrouwen aantrekt, niet in jezelf dingen denken want dat maakt geen indruk, net het omgekeerde.

Op ieder potje past een dekseltje.
juist jezelf niet anders voordoen dan je bent. Daarmee trek je niet alleen iemand aan waar je eigenlijk niet bij past, je houdt het ook niet vol.
In mijn ogen is er niets onaantrekkelijker dan onzekerheid. Een rol aannemen om te imponeren of pleasen vind ik een hele grote afknapper.
 
Misschien kom je te soft over? Teveel als een watje? Vrouwen vallen misschien meer op mannen die meer man zijn. Die harder zijn. Is maar een idee. Maar in elk geval, te romantisch, te braaf, teveel idealisme in jezelf en te weinig naar buiten toe maakt je onaantrekkelijk voor vrouwen, tenzij buitenlandse vrouwen die gewoon voor je vallen omdat je geld hebt. Voor een relatie moet je vooral uitwendig iets mannelijk uitstralen dat vrouwen aantrekt, niet in jezelf dingen denken want dat maakt geen indruk, net het omgekeerde.
Als ik kijk naar mijn mooiste, knapste en intelligentste vriendinnen, dan vallen ze allemaal op lief, aardig en zorgzaam. Een goede lichamelijk verzorging vinden ze ook allemaal belangrijk. Uiterlijk en mannelijkheid is soms bonus, maar zeker geen doorslaggevend belang.
Ik zit regelmatig in de sportschool, maar ik weet ook dat het voor veel vrouwen weinig uitmaakt. 😅

Arrogantie, 'mannetjes gedrag', drammerig etc zijn vaak harde afknappers.
 
Als ik kijk naar mijn mooiste, knapste en intelligentste vriendinnen, dan vallen ze allemaal op lief, aardig en zorgzaam. Een goede lichamelijk verzorging vinden ze ook allemaal belangrijk. Uiterlijk en mannelijkheid is soms bonus, maar zeker geen doorslaggevend belang.
Ik zit regelmatig in de sportschool, maar ik weet ook dat het voor veel vrouwen weinig uitmaakt. 😅

Arrogantie, 'mannetjes gedrag', drammerig etc zijn vaak harde afknappers.
Daarom zijn er veel ook zo dol op homo's
 
Welke regeltjes bedoel je dan zoal? Welke hobby's je mag uitoefenen? Hoe je kapsel, eventuele baard,... moeten zijn? Kledingvoorschriften?
Onderandere maar je hebt er ook die willen beslissen met welke mensen je omgaat. Als je eens iets voor je zelf koopt dat 100€ kost mag je het gaan uitleggen. Dan heb je ook die dat in jouw huis komen en iedereen haar regels oplegt.

En mijn favoriet als jij met een groep vrienden staat te praten en er is een ander meisje bij. Dan kan je best weg gaan. Wat je bent net als haar ex die haar bedrogen heeft.
 
Onderandere maar je hebt er ook die willen beslissen met welke mensen je omgaat. Als je eens iets voor je zelf koopt dat 100€ kost mag je het gaan uitleggen. Dan heb je ook die dat in jouw huis komen en iedereen haar regels oplegt.

En mijn favoriet als jij met een groep vrienden staat te praten en er is een ander meisje bij. Dan kan je best weg gaan. Wat je bent net als haar ex die haar bedrogen heeft.
Ik proef wat van jouw wrok jegens jouw ex.
 
Onderandere maar je hebt er ook die willen beslissen met welke mensen je omgaat. Als je eens iets voor je zelf koopt dat 100€ kost mag je het gaan uitleggen. Dan heb je ook die dat in jouw huis komen en iedereen haar regels oplegt.

En mijn favoriet als jij met een groep vrienden staat te praten en er is een ander meisje bij. Dan kan je best weg gaan. Wat je bent net als haar ex die haar bedrogen heeft.

Ik herken hier veel van! 😱 Mijn surrogaatpartner (die dus steeds zegt geen relatie maar enkel vriendschap te willen) doet zulke dingen met mij! 😳
 
Heb ik ook een keer gehad, waarbij ik continue langs haar eisenlijst werd gelegd.
Was ook vrij snel over:)

Ik weet dat het aanpassen is in een relatie, maar als ik continue maar beoordeeld word aan haar wensenlijst is het voor mij snel over.
Ze willen je soms compleet veranderen. Dan vraag ik mij af waarom zoek je geen ander die aan je eisenlijst voldoet?
 
Ik proef wat van jouw wrok jegens jouw ex.
Heb ik inderdaad een beetje dat geef ik toe. Maar ik wens haar geen ongeluk toe. Maar sorry als ze als je ze al jaloers is omdat je tegen een vriend en zijn vriendin praat dat gaat er over. Als ze dan nog je zus,tante,oma haar nummer uit je gsm verwijderd is dat ziek vind ik.

Maar de haat komt vooral van het feit dat ze enkel aan haar zelf dacht. Om een een voorbeeld tegeven. Ik was ziek ik had een long ontsteking ik lag in mijn bed met 40 graden koorts. Zware antibiotica ik moest mijn eten door spoelen met een fles water. 2 weken later was ik nog altijd ziek. Het was rond Kerstmis. Ze wou naar de film op d'r sterfdag van mijn moeder. Dus ik met veel tegen zin en als een zombie volgepompt met koorts remmers, antibiotica, en pijnstillers met haar naar de film. Het eerste dat ze zegt tegen mij is waar is mijn cadeautje? Dus niet hoe is het met je of gelukkig Kerstmis. Nee het feit dat ik bijna in het ziekenhuis lag interesseerde haar niet of dat dag op dag mijn moeder 8 jaar geleden gestorven is. Nee die fucking kut schoenen die ze wou waren belangrijker dan ik.
 
Nee het feit dat ik bijna in het ziekenhuis lag interesseerde haar niet of dat dag op dag mijn moeder 8 jaar geleden gestorven is. Nee die fucking kut schoenen die ze wou waren belangrijker dan ik.
Triest dit, mss maar beter dat je er vanaf bent. Ik ben al weer even gescheiden maar ben er absoluut niet meer naar op zoek. Dat eeuwige gezeur aan mijn kop, bepalen wat ik doe, en wanneer. En aan wat Richard paar posts hierboven schreef, ben inmiddels behoorlijk verwend door de bezoekjes aan de dames :)
 
Ze willen je soms compleet veranderen. Dan vraag ik mij af waarom zoek je geen ander die aan je eisenlijst voldoet?

Tsja je zal als je eventueel samen verder wilt ergens water bij de wijn moeten doen allebei, de vraag is dan meer tot hoe ver je wilt inleveren.

Ik snap dat je allebei je wensen en ideeën hebt, maar alles tot de punt volgens jouw ideeën willen hebben vind ik een no go. Snap ook dat hele idee niet, maar daar zal ik wel een man voor zijn.

Uiteindelijk moet je maar blij zijn dat je er vanaf bent.
 
Ik herken hier veel van! 😱 Mijn surrogaatpartner (die dus steeds zegt geen relatie maar enkel vriendschap te willen) doet zulke dingen met mij! 😳
Ik was gisteren met bij mijn kapster het is ook een oude school vriendin van mijn moeder en vader. Ze heeft een dochter van 16. Die dochter heeft een jongen die gewoon een vriend is. Maar ze doen veel samen maar het is enkel een vriend en hij zegt dat ook maar die moeder heeft ook wel door dat die jongen haar ziet zitten.

Die moeder zei van ik heb een gesprek gehad met mijn dochter over relatie´s enzo. Omdat ze voor 2 dingen bang was. 1 dat haar dochter bang was voor een relatie en 2 haar grootste angst dat haar dochter die jongen te braaf vond.

Ze heeft haar dochter de raad gegeven van als je hem niet knap vind of je type niet is dat begrijp ik. Maar alstublieft wijs hem niet af omdat hij te braaf is. Ik heb haar verteld over de gewone vriend die ik had toen ik haar leeftijd had wij waren ook altijd samen, deden alles samen ik lag met mijn hoofd op zijn buik. Ik had hem duidelijk gemaakt dat er nooit meer ging zijn dan dat zegt ze.

En nu ben ik 48 jaar en ik heb mijn bad boy en al de miserie. Ik ga niet meer met de moto gaan rijden kajakken en reizen. Nee nu is het altijd naar het zelfde huis in Frankrijk alles kost er te veel anders kan hij niet op café of de voetbal, als hij thuis is is de sfeer slecht.

Nu zie ik de foto´s van die brave jongen hij reisde de wereld rond gaat met zijn vrouw met de moto gaan rijden. En nu kan ik enkel zeggen dar had ik kunnen zijn.
 
Tsja je zal als je eventueel samen verder wilt ergens water bij de wijn moeten doen allebei, de vraag is dan meer tot hoe ver je wilt inleveren.

Ik snap dat je allebei je wensen en ideeën hebt, maar alles tot de punt volgens jouw ideeën willen hebben vind ik een no go. Snap ook dat hele idee niet, maar daar zal ik wel een man voor zijn.

Uiteindelijk moet je maar blij zijn dat je er vanaf bent.
Man ik heb net een meisje gehoord die ik enkel nog hoor als ze uit elkaar is met haar vriend. Ze is uit elkaar met haar ex van 15 augustus maar ik heb gewoon van de domme gebaard en gedaan als of ik het niet wist. Ik deed alsof ik dacht dat ze samen woonde. En toen zei ze nee mijn ex was niets en ze stuurde een foto met de nieuwe met daar onder veel heter ehum beter 😉

Ik zei niets dan zei ze mijn ex was ik niet verliefd op dat was een rebound. Ik vroeg wat is een rebound haa antwoord. Je komt uit een relatie en je denkt dat je op iemand verliefd bent maar je bent het eigenlijk niet.

Achter een gesprek over hoe je nu niet kan weten of dat je op iemand verliefd bent of dat je van iemand houd.

Ben ik zeker dat ze iets geeft van ik heb hier geen zin in. En ik heb iets van man ben jij een slet. Eens benieuwd hoelang het deze keer gaat duren en waneer de volgende post komt zijn er nog goede mannen op deze wereld?
 
.

Ben ik zeker dat ze iets geeft van ik heb hier geen zin in. En ik heb iets van man ben jij een slet. Eens benieuwd hoelang het deze keer gaat duren en waneer de volgende post komt zijn er nog goede mannen op deze wereld?

Wauw…. Mensen hebben seks of dates zonder een relatie te willen en ook zonder dat daar geld tegenover staat.
Misschien zit je te diep in je slachtofferrol. Probeer het zelf ook eens. Daten zonder verwachtingen. De grote boze wereld is niet tegen jou.
 
Sorry maar dit verzin je toch? 😂
Nee dat is een vrouw die iets heeft van dat is een goede jongen waar ze mee 2 handen op 1 buik is maar het is geen badboy. En ze ziet veel van haar zelf in haar dochter en ze is bang wil niet dat haar dochter eindigt als zij.

Zij heeft gekozen voor de badboy en alles wat ze nog mag doen is kuisen gaan werken.
 
Vrouwen kiezen naar mijn idee vaak voor het alfa mannetje, misschien dat ze later spijt krijgen. Maar een lieve/brave man staat altijd achteraan in de rij.

Eerder wel eens op stap geweest met een maatje en zijn vriendin. Hij was echt een eikel af en toe naar zijn vriendin toe, en zette haar regelmatig voor schut waar mensen bij waren. Hij ging regelmatig vreemd. Hij haalde altijd het bloed onder haar nagels vandaan. Meerdere keren haar horen zeggen: "Dan ga ik wel met dinges mee naar huis!" Zijn antwoord: "Je doet maar". Uiteraard ging ze altijd braaf met hem mee naar huis.
 
Wauw…. Mensen hebben seks of dates zonder een relatie te willen en ook zonder dat daar geld tegenover staat.
Misschien zit je te diep in je slachtofferrol. Probeer het zelf ook eens. Daten zonder verwachtingen. De grote boze wereld is niet tegen jou.
Dat gaat niet enkel over mij hoor ik ben niet het slachtoffer maar ik ben het beu om te horen hoe slecht wij mannen zijn. Sorry maar vrouwen zijn even erg.

Da meisje waar ik het over had heeft in 4 maanden tijd 3 verschillende relatie´s. Dat ze ze enkel sex wil en geen relatie dat begrijp ik maar dan spreek je af voor fwb´s en start je toch geen relatie met die persoon. En lieg je tegen je partner dat je hem graag ziet. Omdat je dacht dat je hem graag zag of als wraak op je ex of weet wat ze wil.

Sorry dat zo meisje naar mijn mening enkel dient om eens mee naar bed te gaan. Maar niet om een vrouw van te maken.

Hoe gaat het liedje Girls Just want to have fun inmiddels begrijp ik hem.
 
en wat is dan zogenaamd een bad boy?..een jongen die zich voordoet ofdat hij ruig is..
jongen die op een oude Intuder rijd met lange voorvork en zo een meiske wijsmaakt dat hij een lid van 'the gravediggers' is..
dan zal het allemaal wel meevallen..
maar als het echt een foute jongen is ,dan kan zo'n meid nog wel eens voor minder leuke verassing komen te staan..

maat van me (W)is zo iemand..ik ga er vaak mee om ..maar doe er absoluut geen zaken mee..bemoei me nergens mee..hij is goed van karakter..maar zakelijk viben we niet..en ik hoef de rest ook niet te weten..ik zal zeker op foto's staan met hem..en in een dossier zitten bij de politie

hij was een hele goede lasser/constuctiebankwerker...ooit begonnen op zolder met wat plantjes maar gaandeweg steeds meer..en dieper in die business..
kapte met werken..schopte zijn vrouw buiten ..ging kickboxen en trainen..steeds dikkere auto's rijden
en natuurlijk leerde hij op de sportschool een meisje kennen, hij was 43 toen..zij ik geloof 26 of 27..
geweldig mooie meid superfiguurtje ..tandartsassistente..tig vriendjes gehad..en nu was W aan de beurt ..met zijn bomberjack ,korte koppie en natuurlijk zijn zwarte X5 van een half jaar oud..niet op zijn naam natuurlijk..maar dat terzijde

ik trainde toen met hem..en ze kwam in de sportschool wel eens bij ons staan..zei tegen mij niks of nauwelijks wat..
simpele bouwvakker...misschien wel te aardig in omgang ook..maar geen blik waardig verder
maar een half jaar later belt ze me ineens op..(ze woonde toen al min of meer bij hem)..blijkbaar had ze mijn nummer van hem gekregen, mocht er ooit stront aan de knikker zijn
ofdat ik wist waar hij was..want hij was de avond vantevoren niet meer thuisgekomen ,en de politie was binnengeweest volgens de buren..heel het huis overhoop gehaald ..en meneer was nergens te vinden..vervolgens waren ze bij haar ouders nog aan de deur geweest en bij haar werk..janken aan de telefoon..helemaal in paniek
moest ik aan haar gaan uitleggen wat er gebeurt was ,en waarschijnlijk nog ging gebeuren..
dat ze net zo lang gingen zoeken totdat ze hem hadden..en dat zijzelf waarschijnlijk geen verdachte was,anders had ze nou al binnen gezeten..
ze snapte er blijkbaar helemaal niks van.ook niet hoe hij aan al dat geld kwam ,terwijl hij niet werkte..en haar toch even overal mee naar toe nam..feestjes ..af en toe nog wat goud of dure kleding..

puntje bij paaltje ging hij 2 kerstbomen weg nadat ze hem in België vonden ..na 2 maanden voorarrest..in de buurt..verplaatsten ze hem naar de andere kant van Nederland
en mevrouw bleef maar aan mijn kop zaniken over hem en dat justitie verkeerd zat..haar ouders helemaal over de zeik..bepaalde vriendinnen die ze nooit meer zag..
want ja..nu kwam de aap uit de mouw..
uiteindelijk is ze hem nog 3x wezen opzoeken..daarna is ze weer aan een andere gast gewaaid..
brave jongen..ook van de sportschool..maar gewoon een ITer..
die hoeft denk ik nooit nog een 'bad boy'..
maar hoe lomp kun je in 1e instantie zijn ..opgeleid tot tandartsassistente en al..
ongelooflijk zoiets
 
Dat gaat niet enkel over mij hoor ik ben niet het slachtoffer maar ik ben het beu om te horen hoe slecht wij mannen zijn. Sorry maar vrouwen zijn even erg.

Da meisje waar ik het over had heeft in 4 maanden tijd 3 verschillende relatie´s. Dat ze ze enkel sex wil en geen relatie dat begrijp ik maar dan spreek je af voor fwb´s en start je toch geen relatie met die persoon. En lieg je tegen je partner dat je hem graag ziet. Omdat je dacht dat je hem graag zag of als wraak op je ex of weet wat ze wil.

Sorry dat zo meisje naar mijn mening enkel dient om eens mee naar bed te gaan. Maar niet om een vrouw van te maken.
Pff ik vind het vooral droevig dat je je zo benadeeld voelt. Iedereen loopt wel eens een blauwtje en we zijn allemaal wel eens iemands rebound geweest. Get over it.

Trouwens wel heel bizar dat je dit over jouw vriendin haar dochter zegt en nog bizarder dat zij met jou daarover praat. Waar bemoei je je mee? Haar lijf, haar keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan