Rena Den Haag Moerwijk Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumgiver

Vaste klant
Forumpionier
229
03/07/21
288
17
Beste wandelbroeders,

Op 25 juni in de nacht probeerde ik een afspraak te maken met deze dame. Contact via de telefoon gehad straat via de sms ontvangen. Het was een straat achter de Erasmusweg vlakbij station Den Haag Moerwijk.

Toen ik daar aankwam, herhaaldelijk contact gehad via sms en per telefoon. Zit ik in een de goede straat, ja dat is de goede straat. Het was in de nacht en om eerlijk te zijn was de scherpte bij mij een beetje ervan af. Dat over heen en weer contact duurde 45 minuten voort.

Kom naar huis nr 222, daar aangekomen op de 3e verdieping en per sms gestuurd dat ik bij de deur stond. En weer wachten, stuurde ze me een bericht dat ik aan moest bellen. Onscherp dat ik was belde ik en een jonge gast keek verschrikt door een kijkraampje. Ik kon gelukkig met excuses er van af komen en het was gelukkig geen foute type.

Laat je fantasie maar eens op loop waarom een dame die Ned. Spreekt met accent iemand naar een bewust adres stuurt. Dit zijn schandalige situaties die iedere wandelbroeder kan overkomen en ik verklaar deze advertentie als zeer onbetrouwbaar.

Dat blijkt later na een bezoek op een site van telefoon nummers die onbetrouwbaar zijn, komt haar nummer van de advertentie in voor.

Dus wie er toch heen wil gaan lees deze pagina eerst.
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31684589437

Ik was eigenlijk met stomheid geslagen dat mijn zin zo overheersde, dat ik deze controle vergeten was.

Reden dat ik de foto plaats heeft verband met het tel nummer en de reacties op de site van wieheeftgebeld.nl daarnaast kan de advertentie inactief of verdwenen zijn.

Cumgiver

Advertentie op kinky.nl
Link: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/582168-rena
Adv. nummer 582169.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er vorige week geweest in Den Haag, was een andere dame maar toen ik klaar was zag ik de dame van de adv wel rondlopen, klanten worden onderling verdeeld blijkbaar. Het was inderdaad op 222 maar volgens mij was dat op de 1e verdieping.
 
Ik had een screenshot van de advertentie met telefoon nummer geplaatst bewust omdat ik het nr gecheckt heb. Voor Jimmie80 ben ik blij dat zijn afspraak redelijk normaal verliep, want het telefoonnummer van de advertentie verwijst op wieheeftgebeld naar een marktplaats oplichter.

Dan richt ik me ook naar het team dat er ook oplichters in deze sector actief zijn en meestal verdwijnen dit soort advertenties als sneeuw voor de zon. Mijn idee is om een aparte rubriek te maken voor dit soort zaken en met een tel nr controle een screenshot van de advertentie met telefoon nummer toe te staan. Daar helpen we de justitie heeft ook een handje mee. ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan