Algemeen Rendez-Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nu de laatste 3 keer dat ik daar geweest ben helaas steeds in dat seperate hokje geplaatst. Van mij hoeft dat niet.. Dat had ik de vorige keer ook aangegeven maar toen kreeg ik als antwoord dat er iemand in de woonkamer zit die geen andere mannen wil tegenkomen..🙈
Ook ik kijk graag naar de andere dames die voorbij komen voor een volgend bezoekje 😅
Ik ken het gevoel, vind het ook niet fijn om daar te zitten. Als iemand niet gezien wil worden moet ie ook met de bus of op de fiets komen (auto staat er toch?), en alleen als het donker is hahhahaa. Laten ze die dan in het hok zetten. Andere dames zien is niet altijd het geval hoor. Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen "dat je gaat"als ze je daar zetten?

Ik ben nu de laatste 3 keer dat ik daar geweest ben helaas steeds in dat seperate hokje geplaatst. Van mij hoeft dat niet.. Dat had ik de vorige keer ook aangegeven maar toen kreeg ik als antwoord dat er iemand in de woonkamer zit die geen andere mannen wil tegenkomen..🙈
Ook ik kijk graag naar de andere dames die voorbij komen voor een volgend bezoekje 😅
De laatste keer dat ik er was wilde ze me daar ook laten wachten. Toen ik zei dat ik een afspraak had werd ik ineens verwezen naar de huiskamer waar niemand anders was.
Gelukkig maar want ik moest nog 20 minuten wachten op de dame die op de afgesproken tijd nog niet eens binnen was.

Ik maak ook altijd wel een afspraak ja.. 1x zonder afspraak geweest en het voorstel rondje in dat hokje gekregen.. 2x knipperen met je ogen en ze waren alweer uit beeld 😂 In de huiskamer lijkt mij dat ook 'n stuk fijner..
Ik loop altijd wel precies optijd naar binnen.. Misschien moet ik gewoon 20 minuten van te voren naar binnen lopen. Misschien dat dat nog een verschil maakt..

Zeggen dat ik anders weg loop is voor mij ook niet een optie.. Ik moet er een uur voor rijden. En voor mij 10 anderen denk ik😅 altijd klanten genoeg volgens mij..
Verder vind ik 't wel een goeie tent! Goeie sfeer en prachtige dames

Terug
Bovenaan Onderaan