Review websites nu al achterhaald

  • Onderwerp starter Voormalig lid 635
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 635

Guest
Ik begreep uit een Discord dat kinky heel binnenkort al een eigen recensie systeem heeft . Zou dan alleen nog waarde hebben voor raam recensies de fora.
 
review via kinky is niet raar. Maybe is dat ook wel de werkelijke reden dat hookers uit te de lucht wordt gehaald. Zeker als review vooral op pagina niveau is (dus + en/of - maar weinig tekst opties).
Let wel; als je hiervoor in moet loggen als gebruiker hebben ze gelijk via de AVG afgedekt dat de kinky fakerlijst terug "kan" komen. Betalen om een review te plaatsen zie ik ook nog wel gebeuren ("voorkomt valse recensies").
 
En als de dame in kwestie haar advertentie offline haalt is je recensie ook gelijk offline neem ik aan, lekker vrijuit op een onafhankelijke site schrijven lijkt me beter. Alle censuur op hookers zit nog vers in ons geheugen he. ;)

Zou dan de volgende stap zijn om kinky, redlights en sexjobs samen te voegen? Is tenslotte allemaal van Midhold, en ze vonden destijds het kinky forum ook overbodig omdat ze hookers al hadden.:rolleyes:
 
Begin nu wel steeds meer door te krijgen, waarom Hookers nu werkelijk offline gaat...
Begrijp niet waarom ze bij Kinky eerst alles hebben weggehaald en nu dan toch weer toevoegen.
Zou me ook niets verbazen als dat een betaalde optie wordt voor de dames in kwestie. Als dat zo is, moeten we de dames ook misschien maar gaan inviten ;-)
 
Als het zo is dat ze het op kinky gaan voortzetten vanwege de AVG toestanden hadden ze dat toch veel beter gelijk kunnen melden ipv op deze manier te werk gaan. Op deze manier creëren ze alleen maar meer haat en wantrouwen richting Midhold. Ik ga op kinky geen account aanmaken in ieder geval.
 
Mijn 'theorietje' is als volgt: met dat AVG-gedoe had MidHold er op gegokt dat ze de dames konden stimuleren een advertentie op kinky te plaatsen, immers, alleen een review met een link naar een advertentie was een vorm van toestemming volgens de AVG-uitrol van hookers. Bleek niet echt los te komen. Nu probeert MidHold weer wat anders.
Anyway, liever onafhankelijk zien te blijven.
 
dat gaat toch nooit 100% onafhankelijk zijn..
er zijn nu al dames die wekelijks van advertentienummer,naam en foto's wisselen..
kun je zelfs verschillende waardering krijgen bij 1 dame ..ben je nog niks verder..
ook dat 'je moet een foto met ID kaart meesturen' is onzin..zodra de ad er staat en is goedgekeurd door Kinky ,geeft de dame het nummer en inlogcode aan een ander eventueel.. sta jij fijn voor de deur bij iemand anders...'you not woman from picture' bullshit
zal de eerste keer niet zijn
nee fora zoals deze ,in combinatie met de ervaren wandelaars en speurneuzen erop zijn onmisbaar..
dan is het misschien nog niet helemaal onpartijdig,zag je op H ook..een gebruiker met een nieuw account die even een recensie kwam opkrikken
gelukkig hadden de meeste oudgedienden dat binnen 2 tellen zoiets door..
 
Kinky vind ik een slechte site qua opbouw. Daar heb ik helemaal geen zin in. Zo ontbreekt het totaal overzicht.

Daarnaast is deze site veel breder georiënteerd (niet alleen prive-ontvangst of ramen). Ik zie alleen niet de tippelzones, maar die zijn er ook niet zoveel meer.

Voor mij heeft dit forum weldegelijk zin. De opbouw bevalt me en is veel meer zoals Hookers. Hopelijk kunnen we hier weer doen wat we op Hookers niet meer konden.
 
Kijk.... ze houden altijd kinky en sexjobs. Want als ze maar 1 site hebben is er ruimte voor een concurrent. Nu hebben ze die ZELF in handen. Let wel, de meeste weten echt niet dat kinky/sexjobs van dezelfde eigenaar is ;)
Dan ben ik wel benieuwd 'van wie' dit forum, girlsreview.nl dus, eigenlijk is. Ik vind het op zijn minst opmerkelijk dat het compleet 'klaarstond' op het moment dat ik van hookers mijn bericht had ontvangen dat ze gingen sluiten
 
Ja, die vraag kwam ook bij mij op. maar ik ben vooral blij dat er zo snel zo veel is gebeurd. Dat hookers niet meer was wat het geweest is was natuurlijk al veel langer het geval en veel mensen zijn dan ook in beweging gekomen en met van alles aan de slag gegaan. Geen idee hoe lang in stilte hieraan is gewerkt, overigens ook geen idee hoe snel je een forum op kunt zetten. Misschien is dat in beginsel ook niet meer dan een ochtendje werk. Vervolgens moet het natuurlijk allemaal gaan gebeuren, pas dan begint het meeste werk.

Wat ik me wel nog afvraag is hoe één en ander bekostigd moet gaan worden. Want sponsoring vanuit een bedrijf / bedrijven (al dan niet via ads) hebben we dus liever niet ivm onafhankelijkheid, zelf betalen voor een forum zullen we over het algemeen ook geen fan van zijn en om naast een aantal kosten alles op vrijwilligheid te laten draaien dat zal ook nog niet meevallen. Maar misschien is er wel een oude rijke wandelaar die iets toeschuift en zich nergens mee bemoeit ik heb geen flauw idee. Vooralsnog tel ik mijn zegeningen en probeer ik positieve input te geven.
 
In een eventueel review systeem binnen kinky wordt het toch wel lastig om recensies over raamdames te vinden. Maar weinig raamdames hebben een advertentie op kinky. Tevens zal de beheerder van het kinky review systeem er alle belang bij bij hebben dat DVPs met premium advertenties uitsluitend positieve reviews krijgen.
 
Helemaal eens met het idee dat een onafhankelijk forum noodzaak is. Niet alleen de raamdames maar ook bij recensies van DVP-bezoeken buiten Nederland lijkt kinky toch geen belang te hebben. Ik heb van de forums Europa, Azië, Australië, VS etc. heel wat baat gehad bij de reviews en de contacten met mede-wereld-wandelaars

Advertenties lijken mij dan als 'noodzakelijk kwaad' wel de beste bekostigingsoplossing.
 
Dat zou toch heel zwaar inkomst verlies lijden. De dames BETALEN voor ads. Maar doen dat NIET als er een hele resem negatieve comments zijn. Er is zo een site ADULTWORKS in Engeland. En hoe werkt die? Een internetpooier aka PR manager vraagt geld om je profiel te updaten met goede reviews. (mijn ex heeft 3j in London gewerkt) 4 op de 5 reviews zijn gefabriceerd. Een heel netwerk. We waren 2 weken op reis en ze kreeg 12 lovende reviews in die tijdspanne ? ze is nu met pensioen en dat profiel is gewoon doorverkocht. Is belachelijk en economisch absurb. Een zaak die zijn inkomsten ontvangt voor RECLAME van prostituees wil toch geen reviews. De DAMES willen goede reviews ALLEEN. Slechte reviews zijn ANTIRECLAME.
 
Klopt met mijn ervaring hoewel ik de laatste tien jaar helaas niet meer in de UK gewerkt en dus ook niet gewandeld heb. Maar toentertijd waren Punternet en wat lokale forums, bijv. in de buurt van Manchester The Little Black Book (LBB) de min of meer onafhankelijke review sites waar je een aardige indruk kon krijgen wat de kwaliteit van een DVP was. Adultworks had vooral de, toch wel erg uitgebreide, zoekfunctie en je kon ook mailen en chatten met de dames
 
internetpooier aka PR manager vraagt geld om je profiel te updaten met goede reviews. (mijn ex heeft 3j in London gewerkt) 4 op de 5 reviews zijn gefabriceerd. Een heel netwerk. We waren 2 weken op reis en ze kreeg 12 lovende reviews in die tijdspanne ? ze is nu met pensioen en dat profiel is gewoon doorverkocht.
Hergebruiken van profielen klinkt best duurzaam en sustainable. Misschien kun je hier subsidie voor krijgen van Frans Timmermans & co.?
 
Ze zijn nog niet helemaal up to date bij Kinky.
Zoek op recensie geeft:
Startpagina oplossing Veel gestelde vragen over Kinky Vragen over het adverteren op Kinky

Kan ik mijn recensie op Hookers koppelen aan mijn advertentie?

Gewijzigd op: Do, 16 Mei, 2019 at 3:54 PM

Ja dat kan!
Je kunt bij je advertentie in het URL veld de link naar de recensie op Hookers.nl in vullen.
Let wel op dat de link alleen zichtbaar is als je advertentie premium is. Bij een (normale) gratis advertentie is de recensie dan niet te zien.

Waarom kom ik daar terecht?

Kijkend bij Hookers als gast kom ik wel nog op de verwijzing terecht

Bekijk mijn advertentie op redlights.be
redlights.png

Naam: Linda
Locatie: Dilsen-Stokkem
Categorie: Priveontvangst
Vanwege privacy overwegingen zijn alle recensies verwijderd. Via de link is de advertentie te bezoeken. Recensies kunnen voortaan op Kinky.nl geschreven worden.
 
Dan ben ik wel benieuwd 'van wie' dit forum, girlsreview.nl dus, eigenlijk is. Ik vind het op zijn minst opmerkelijk dat het compleet 'klaarstond' op het moment dat ik van hookers mijn bericht had ontvangen dat ze gingen sluiten

Ik denk niet dat het veel werk was om het "compleet" klaar te zetten. Het lijkt me een standaard-installatie van vBulletin met een eigen thema. Het echte werk begint pas na opstarten: aanpassen, onderhouden...
 
Tja, en nu zitten we dan in 'het nieuwe wandelnormaal' opgescheept met twee forums (op zijn minst, afgezien van de kinky-forumplannen) die zo te zien beiden proberen het wandelmarktgat te vullen: girlsreview.nl en venery.nl. Ik zou zeggen, bundel je krachten, 'if you can't beat them, join them'
 
Tja, en nu zitten we dan in 'het nieuwe wandelnormaal' opgescheept met twee forums (op zijn minst, afgezien van de kinky-forumplannen) die zo te zien beiden proberen het wandelmarktgat te vullen: girlsreview.nl en venery.nl. Ik zou zeggen, bundel je krachten, 'if you can't beat them, join them'
Liever niet, ik krijg ook het gevoel dat het hier iets actiever is dan op Venery en de import van een deel van de oude berichten zou je ook vragen bij kunnen stellen of dat wel de way to go is. GR is aardig aan het groeien maar heeft gewoon even tijd nodig om volwassen te worden en voor dat iedereen deze site gevonden heeft en er van alle dvp recensies zijn.
 
Naar mijn idee zijn er 3 fora die nu kandidaat zijn voor de nieuwe 'opvolger van hookers':
- Venery: maar dat is vooral omdat ze succesvol berichten hebben geschraapt van hookers. De oprichters ken ik (helaas) ook en die zijn er niet goed in om vrienden te blijven met andere wandelaars
- Citygirl: maar is inmiddels ook onderdeel van een groot bedrijf geworden, dus ook hier is onafhankelijkheid problematisch. Bovendien zijn er programmeurs van hookers bij citygirl terecht gekomen. Voor privehuizen hebben ze momenteel nog veel meer content dan de andere fora
- Girlsreview: is in ieder geval onafhankelijk en voor ramen en thuisontvangst denk ik al de nummer één. De tijd zal leren of een onafhankelijk forum goed zal kunnen blijven draaien als de kosten toenemen
We gaan het zien!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan